Luotan suhun muuten erinomaisesti, mutta en luota että välität minusta oikeasti. Epäilen sinua siitä usein. Käyttäydyt minua kohtaan välillä ajattelemattomasti tai sanot töykeästi, mutta olen uskotellut itselleni, että et ole halunnut tarkoittaa sillä pahaa. Kuitenkin kun olen apealla päällä mietin niitä kertoja, kun et ole halunnut pitää minua lähelläsi (elekieli kertonut) tai olet sanonut pahasti tai loukkaavasti. Nähdään harvoin ja yhteydenpitokin on satunnaista; välillä mietin miksi haluat nähdä laisinkaan. Toisinaan olet kuitenkin niin kultainen ja silloin olen varma, että välität minusta ihmisenä. En ole uskaltanut koskaan ottaa asiaa puheeksi, koska pelkään, että hänen vastaus on jotain mitä en halua kuulla vaikka silloin tietäisin ehkä totuuden tai löytäisin luottamuksen.
Naiselta miehelle.
Mistä tietää, että toinen välittää oikeasti?
4
196
Vastaukset
- ?
A miehelle?
- A-miehelle
Olisin voinut itse kirjoittaa kuten ap, ja minun viestini olisi mennyt A-miehelle.
Tämä kyllä ei täsmää omassa "Kuitenkin kun olen apealla päällä mietin niitä kertoja, kun et ole halunnut pitää minua lähelläsi (elekieli kertonut) tai olet sanonut pahasti tai loukkaavasti. Nähdään harvoin ja yhteydenpitokin on satunnaista; välillä mietin miksi haluat nähdä laisinkaan."
Ikävä A:ta.
- no huhuh
unohda toi
- rakkautta vain
Vastaukseesi mistä tietää, että toinen välittää oikeasti: hän pysyy luonasi vaikka tekisit virheitä, kuuntelee ja kunnioittaa sinun toiveitasi, haluaa ja toivoo sinulle hyvää.
Hän tulee ja tekee pyytämättäkin ja haluaa olla sinun lähelläsi. Hän ei koskaan torju sinua, ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847