Hei, kaipaisin neuvoja miten olisi mahdollista päästä pakkoneurooseista eroon? Minulla on joitakin pakkoneurooseja, jotka vaikeuttavat elämääni. Kerron joistakin niistä.. Osa niistä voi kuulostaa noloilta.
Minua ahdistaa olla koirani takapuolen lähellä (pelkään että tekisin sille jotain pahaa-sen intiimialueeelle). Ilmeisesti monet lasten äidit saattavat pelätä jotenkin tekevänsä lapsellensa pahaa, mutta minulla tämä pelko koskee koiraani. (Luulen, että pelko johtuu siitä, että minulla on sellaisia muistikuvia että olisin lapsena jotenkin tehnyt perheemme koiralle tyhmiä juttuja-mutta olin kuitenkin lapsi-ja lapsilla on kai joskus tapana joskus tyhmilläkin tavoilla tutustua seksuaalisuuteensa.) Siitä minulla on silti paha olo toisinaan.
Tämän takia en esim. tykkää nostaa koiraani syyliini tai olla sen takapuolen lähellä. Ulkoiluttamaan pystyn kyllä ja silittimään koiraani, mutta joskus sekin tuntuu hiukan ahdistavalta.
Minulla on myös muita pakkoneurooseja, olen joistakin niistä joillekin ammatti-ihmisille jutellutkin, mutta ehkä apua ei ole ollut riittävää.
Ilmeisesti minun pitäisi tottua koirani läsnäoloon ja oppia nostamaan sitä syliin, mutta lakkaisikohan ahdistus sellaisella totuttelulla.
Onko kenelläkään muulla kokemusta vastaavantyyppisestä pakkoneuroosista.
Pakkoneuroosista..
Yksi ihminen..
0
124
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760