en allekirjoita tuota "miksi teit tämän" kirjoitusta.
Joku viisas taas kirjoittelee mun nimimerkin suojissa!
Minä aito Neiti Kesäheinä
3
120
Vastaukset
- aito hk
juupa juu ja minä olen joulupukin poro.
enkä minäkään tätä kirjoittanut vaan joku muu ?? - ????
kyllä, näitä piilossa pysytteleviä pelkureita tuntuu olevan pari kaverusta, toinen kännissä hölöttää että "yks xxxxx kirjoittelee suomi24 palstalla jatkuvasti, herjaavaan sävyyn" Ei ihan näillä sanoilla mutta kuitenkin, käryttänyt kirjoittajan. Ja itse kehuu myös olevansa juonessa mukana. tietääkseni jarpalle on kerrottu asiasta jo, mutta mitä aikoo tehdä asialle, sitä en tiedä
- Herjaava tyyli??
Täällähän on ainoastaan keskusteltu käräjäoikeuden Taipaleelle langettamasta ja hovioikeuden vahvistamasta tuomiosta sekä kyseenalaistettu murtovarkaudesta tuomitun Taipaleen kelpoisuus ja luotettavuus julkishallinnon vastuu- ja luottamustehtäviin.
Onhan se tietenkin perin ikävää jos Taipale (ps) kokee asiasta keskustelun kiusallisena tai loukkaavana, mutta poliitikkona ja julkisuuden henkilönä hänen tulee kestää kritiikkiä ja arvostelua, varsinkin kun kyse on hänen omista teoistaan ja niiden seurauksista. Jollei kestä, niin silloin olisi syytä harkita siirtymistä syrjään politiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756