Ongelmani on tavallaan samanlainen mitä muillakin. Silloin tällöin harrastettuani poikaystäväni kanssa pitkiä seksi sessioita alapää menee helläksi ja pissaaminen sattuu. Tämän syyn ymmärrän, sillä alapää on joskus hyvinkin hellänä ja limakalvot tai vastaavat kärsivät (liukuvoidetta käytetään kyllä ahkerasti).
Mutta haluaisinkin nyt siis tietää, että onko muilla käynyt niin, että kivuliaan virtsaamisen aikana vatsalihakset kramppaa täysin? Itselläni näin on käynyt muutaman kerran ja joskus ne ovat hyvinkin voimakkaita kramppeja ja niitä saattaa tulla viisikin putkeen. Ensin virtsatessa tulee kipu ja siitä seuraava kylmä aalto joka saa karvat nousemaan pystyyn ja heti sen jälkeen vastakramppaa.
Krampit siis katoavat myös silloin, kun virtsaaminen ei enää satu, eli ovat vain väliaikainen vaiva. Kiitos vastauksista!
Seksin jälkeen virtsaus sattuu ja maha kramppaa
4
421
Vastaukset
- kananmuna
No tiedät syyn itsekin tuolle kramppaamiselle. Jos et niitä halua, vähennät seksiä, jos ette vähennä niin samapa tuo.
- Pupupupu
Itse asiassa en tiedä syytä kramppaamiselle, koska sitä esiintyy vain pissaamisen yhteydessä, mutta kysymys olikin onko muilla esiintynyt tämmöstä.
- Pupunalle
Itselläni oli varsin samankaltaisia oireita ja mainitsin asiasta lääkärilleni. Hän kutsui vaivaa Honey moon -syndroomaksi. Sain lääkekuurin virtsatietulehdukseen ja oireet hävisivät. Pari kertaa uusiutui ja aina myös lääkekuuri auttoi. Nyt on mennyt jo monta vuotta ilman vaivoja.
Juttele ihmeessä asiasta lääkärisi kanssa. voisihan osa oireista johtua ihan nestevajauksestakin. kramppaukset ja kirvely ovat sen oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706