Ilman seksiä n. 10 vuotta !

uudestaan neitsyt

Aluksi vannon että tämä on totta. Ei siis mikään pilajuttu.

Olen kohta 5-kymppinen nainen ja lopettanut seksin mieheni kanssa joskus v. 2000 tienoilla. Sairastuin silloin masennukseen. Seksi olisi maistunut ja maistuisi kovasti edelleen mutta ei oman miehen kanssa. Emme kosketa toisiamme mitenkään, jo pelkkä hipaisu oksettaa minua. Siihen asti seksi oli sitä AINA että pari työntöä ja ennenaikainen siemensyöksy. Sama juttu vaikka tehtiin uudestaan ja uudestaan. Minä en koskaan saanut orgasmia, mies ei osannut tehdä sitä edes sormillaan. Miten sellainen seksi voisi ketään kiinnostaa?!
Olemme edelleen naimisissa. Olemme kuin sisko ja veli. Välillä tuntuu että tukehdun/näännyn tähän seksin ainaiseen puutteeseen. Moni masentunut menettää seksihalunsa mutta minä en. Olen jo vuosia nähnyt seksiunia monesti viikossa. Usein myös ryhmäseksistä ja raiskauksesta sekä varsinkin nuorista seksikumppaneista. Itsetyydytys ei auta sillä kaipaan ihan oikeaa seksiä. Mieheltäni en sitä kuitenkaan missään nimessä halua!
Pistääkö joku minua paremmaksi selibaatissa?? En usko!

21

3870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpänen

      Moi, en pyri pistämään paremmaksi, vaan pyrin päästä panemaan sua! kerroppas, jollain kiertoilmaisulla, tai salaisemmalla s-posti osoitteella, että kuinka saan sinuun yhteyden? Sitten me panemme oikkein nuoruuden innolla, "vaikka vanha oonkin", pois tuon 10v:n puutteen.

    • Armas Isokyrpänen

      Noo, laitas Armakselle postia sitten : [email protected]
      Armas hoitaa homman, kuten K-kauppa:)

    • ilmanN

      Samoin minä ollut reilun 10 vuotta ilman, aviosuhteessa. Mieheni ei vain halua. Aluksi oli tosi hankalaa ja loukkaavaa. Nyt olen 60 vee. Olemme kuin sisko ja sen veli. Olen halunnut joskus keskustella aiheesta samaa kokeneen henkilön kanssa. Onneksi pystyy itse nauttimaan.

      • 1238

        Olen mies ja elän aviosuhteessa ilman. Minäkin haluaisin keskustella aiheesta. Voisin antaa vaikka prepaid-numeroni, jos jotakin kiinnostaa.


    • _Kai_

      Olen 60 vuotias hetero mies. Seksiä olen viimeksi harrastanut vuonna 1992. Haluja ja kykyä kyllä on. Erektio ongelmaa ei ole. Tyydytän itse usein, joskus päivittäin. Jopa aamulla kun herään ja illalla myös. Elän yksin tällä hetkellä. Parisuhteeseen ei enää ole kiinnostusta. On oma vapaus ja tavat. Ennen seksiä harrastin paljon. Kumppaneita on ollut paljon. Ulkomailla käytin joskus maksullisia naisia. Olin sellaisessa ammatissa että naisia oli tarjolla vaikka joka päivä. Tykkään suuseksistä kovasti, sekä yhdynnästä eri asennoissa. Nautinnollista oli antaa naiselle suuseksillä orgasmi ensin, itse myös sai. Sen jälkeen yhdyntä oli nautinnollista ja pitkäkestoista. Niitä aikoja muistelee kaiholla. Ei sitä koskaan tiedä jos vielä saa nauttia seksistä, toivon niin.

    • 11 27

      Panisiko joku paremmaksi?
      Täältä tulee: 31 vee ! Pyrkimyksenä on kuitenkin saada tilanne pikapuoliin oikealle tolalle, kun ikääkin on jo luonnollisesti kerttynyt.

    • Pooooopl

      Olen ollut samassa tilanteessa. Suhde 18 vuotta. Seksi oli aina surkeaa, jopa vastenmielistä. Oli tosiaan kuin olisi veljeään koskettanut. Seksi loppui viimeisen 10 aikana, tai ehkä jotain pientä miehen iloksi oli. Aloimme nuorena seurustelemaan. En ehtinyt kokea oikeaa seksi elämää ikinä. Mies joi ja onneksi töppäili niin sain hyvän syyn eroon. Pääsin onneksi pois suhteesta! Eron jälkeen olen löytänyt seksuaalisuuteni vaikka ketään miestä en ole tavannutkaan. On vapauttavaa. Nyt on edes teoriassa mahdollista vielä saada hyvä seksielämä. Olen jopa oppinut itsetyydyttämään ja saanut ekat orkut jollaisesta en ollut tiennytkään. Ennen sain lievän orkun joskus unissani vain.

      Tuo on sellainen tilanne että ei tota enää mikään terapia korjaa. Itse kiitän luojaa että pääsin suhteesta pois. Eron jälkeen tuntuu kyllä mahdottomalle löytää uutta kumppania tällaisella alle 4-kymppiselläkin. Mutta tiedän naisia jotka ovat löytänee nuoremmat miehet vielä 60- ja jopa 70-vuotiaina!

    • seksmacine

      Niin meilläkin loppui seksi kokonaan vuosia sitten eikä halutkaan kovin pinnalla olleet aikuihin tapasin ikäiseni yli 6 kymp naisen keväällä ja meillä kipinöi heti puolin ja toisin seksuaalisesti
      Nainen on ujo etoinen iso ylipainoinen ei kovin naisellinen hyvin tavalisen näköinen ei kovin naisellinen
      Mutta kun päästiin alkuun ei mikään meinaa riittää kummallekaan,tapaamme harvoin mutta seksiä kestää tunteja ja seksi on tosi upeaa
      Nainen on märkä ja halukas kokoajan ja mullakin melkein kestoseisokki
      Joten kun kohtaa oikean kumppanin jonka kanssa halut kohtaa

      • sexy mummot

        Mahtavaa lukea, että yli 60v nainen tykkää seksistä noin paljon. Toivon että itsellekin seksin olevan mahdollista ja ihanaa hamaan vanhuuteen asti.


      • seksiriipuvainen
        sexy mummot kirjoitti:

        Mahtavaa lukea, että yli 60v nainen tykkää seksistä noin paljon. Toivon että itsellekin seksin olevan mahdollista ja ihanaa hamaan vanhuuteen asti.

        Ei se iästä ole kiinni löysin netin kautta 65v lesken joka haki ystävää ilman sen kummempia takaajatuksi
        Seksi oli ollut aikanaan sitä peruspanoa eikä nainen ollut koskaan saanut orkkua liitokin oli järkiavioliitto vailla suuria tunteita
        Päädymme parin tapaamisen jälkeen sänkyyn ja kolmannalla kerralla vietimme yön yhdessä ja se menikuin aika aktiivisen monipuolisen seksin merkeissä
        Nukahdin jossakin vaiheessa ja heräsin kun naisen oli kiinni kalussa ja eikun taas uudelle kierokselle
        Nainen sai elämänsä ekat orkut ja niitä tuli sit useita sen yön aikan
        Hän sanoi että suhde loppuu jos nän kiintyy rakastuu
        Täällainen pitkässä liitossa ollut yhden miehen nainen koki asian moraalisen
        ongelmana että kävin vain panemassa kerran viikossa ja alkoi siirtää perua tapaamisia,mutta hyväksyi lopulta asian tilanteen koska oli jo riippuvainen säännölisestä hyvästä pitkä kestoisesta keksistä viestil lenteli tiuhaan ja nainen kertoi rakastuneensa syvästi ja hyväksyi tilanteen ja halusi jatkaa tapailuja ja nauttia niistä
        Oli käyttäny aemmin masennus lääkkeitä ja kertoi lopettaneensa ja oli kun nuori teinityttö jolla oli perhosia vatsassa koajan
        Elä voi siis yllättää myös vanhana
        Vahha nainen hunnigolla ja yli 6 kym mieskin heräs nuoruuden kukoistukseen
        Hyvä seksi on kuin huume siihen jää koukkuun,se herättää vahvoja syviä tunteita jokaisessa ja jokaisen pitäisi se kokea


    • mies-53v

      Niinpä viimeksi olin vaimon kans "silleen"8/2009 eli nyt tuli 2v ilman mutta
      ei jotenkin nappaa seksi sen kans ollenkaan eikä haluta..sitkistellään tuon" iltatähen" takia vielä vähän aikaa...en ole viittinyt muitakaan hommata..runkkailen joka viikko että pysyy tuo eturauhanen kunnossa..näillä mennään..ja uppoudutaan harrastuksiin..

    • yks surullinen naine

      Juu 10 vuotta yhdessä ja seksiä tosi vähän. Naisellisuus kärsii jo :( Aina milloin mitäkin syitä kuulee miehen suusta!

    • varttuneenkiima

      laittakaa ihmeessä te ihanat varttuneet Neidot postia uros42atsuomi24.fi

    • k69.

      Hhmm, täälläkin olisi keskisuomessa 180/85 tumma intohimoinen alle 40v. mies halukkaana ihanille naisille. Odotan yhteydenottoasi os. [email protected] osoitteessa ; )
      Katsotaan mihin yhteydenottosi johtaa...hhmm 69:iin kenties?

    • Moi!

      Täällä (Pks) olisi hyvinvarustettu mies juuri Sinua varten, kaikkeen mistä olet haaveillut...

    • mies 38

      no voi sua.mitä parisuhde olis ilman seksiä,ei yhtään mitää

      • nainenåpoioom

        Onko noin? Ettei parisuhde ole mitään ilman seksiä? Itsellä on se kuudes vuosi menossa parisuhteessa ilman seksiä. Jotakin on.

        Mutta kyllä mustakin se seksielämä olisi kaiken perusta. Vanhemmiten kuitenkin tulee helpommaksi elää "yksin". Valittelen silti yhä täällä keskustelupalstalla kun en muuten oikein voi...


      • mies 38
        nainenåpoioom kirjoitti:

        Onko noin? Ettei parisuhde ole mitään ilman seksiä? Itsellä on se kuudes vuosi menossa parisuhteessa ilman seksiä. Jotakin on.

        Mutta kyllä mustakin se seksielämä olisi kaiken perusta. Vanhemmiten kuitenkin tulee helpommaksi elää "yksin". Valittelen silti yhä täällä keskustelupalstalla kun en muuten oikein voi...

        en tarkoittanu sitä kirjaimellisesti.onhan se kiva jos toista rakastaa,niin seksiki maistuu molemmille


    • Anonyymi

      Ihmiset voisivat jalostaa itseään niin, ettei koko seksiä enää tarvittaisi ollenkaan. Keinohedelmöitettäisiin vaan kekarat koeputkissa. Jäisi aikaa ja energiaa vaikka työntekoonkin enemmän, kun ajatukset saataisiin kokonaan pois seksistä. Seksihalut vaan kemiallisesti huis vithuun kaikilta.

    • Anonyymi

      No se ,että nyt on oltu 20v ilman

    • Anonyymi

      JAAAA VITUT. EI SULLA KYLLÄ HYVIN MENE

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe