Pelkään hirveän häiritsevästi, että kehossani on jokin vialla. Tarkkailen mm. hengitystä, sydäntä jne. Olen myös kehittänyt kehonkontrolloimiseen liittyviä pakko-oireita. Pelkään vielä enemmän, kun ahditusoireet tulevat: hengenahdistus, heikotus, paniikki ja joskus rintakivut. Itse pelko laukaisee ahdistuksen oireineen.
Tää on kaiketi sekoitus luulotautia, paniikkihäiriötä, pakko-oireista häiriötä, yleistä ahdisruneisuutta ja masennusta.... kun voiskin vain laittaa koko möntin yhteen pakettiin ja viskata kadotukseen. Pahinta on kun rauhaa ei saa missään eikä milloinkaan. Ei edes unissa.
Onko joku älynnyt, mistä tällainen hermoraunio on saanut vitsaukskseen moisen sairauden? Mitä yhteistä sairaustuneilla on?
Joku perusturvan puuteko...mutta mulla on ollut niin turvallinen lapsuus. Voiko sitten yksi traumaattine tilanne ihan vauvaiällä(mä muistan yhen) olla lähtökohtana toivottomaan luottamuspulaan?
Syy, miksi me sairastutaan?
mäniinhaluunrauhan
1
88
Vastaukset
- åååååååååååååååå
mene lääkäriin niin saat lääkityksen ennen kuin pahenee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789