Eli nykyinen autoni on S80 T6:nen vuosimallia 1999. Autolla on ajettu 310tkm ja ikääkin siis jo on. Olen alkanut miettiä seuraajaa autolleni. Olen pitänyt autosta kovasti mukava ajella ja tehoakin on oikeastaan liikaakin. Ajattelin jatkaa volvoilua, joten ehdotukset ovat tervetulleita. Kriteerejä olisi:
- Ei mikään tientukko (ei tosin tarvi olla yhtä tehokas kuin nykyinen)
- Tilaa kahdelle aikuiselle ( eli ei tarvi olla jättikokoinen niinkuin nykyinen joskaan ei nyt sentään mikään C30:nenkään)
- Hyvä varustelu ( vakkari ja automaatti-ilmastointi ehdottomat)
- Automaatti
- Ajan suht vähän joten ei dieseliä
- hinta max 10000 euroa.
- Hyvät tilat kuskille (lihava kun olen)
- Hiljaisuus plussaa
Näillä pitäisi uusi auto saada joten ehdotuksia vain tulemaan.
Mikä auto Volvo S80:sen seuraajaksi???
4
128
Vastaukset
- automyyjänne
Sulle runkkarille sopis polkupyörä parhaiten. Ei tule päästöjä mitä nyt pierua isosta perseestäs.
- Uusi auto
Kiitoksia kehittävästä viestistäsi. Toivottavasti et ole autonmyyntialalla... Tai millään muullakaan alalla...
- anna mennä vaan
jos autosi on hyvässä kunnossa niin tuolla rahalla et välttämättä saa yhtään parempaa autoa.
- Uusi auto
Kyllä se on kunnossa. Kaikki toimii, ruostetta ei ole öljyä tai mitään muitakaan nesteitä ei kulu, Kieltämättä olen miettinyt itsekin, ettei vaihto ole välttämättä tarpeen, mutta kun ihminen on niin helposti kyllästyvä ja aina sitä haluaisi jotain vaihtelua myös autorintamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889