Olen...kuten arvasittekin hyvin lihava ja pyrin leikkaukseen ja kysyn nyt tällaista: Kun laihtuu rajusti, iho löystyy, se jää roikkumaan. Voiko olla, että ihopoimujen puhttaudesta huolehtiminen on vaikeaa? Vaikka kuinka pesisi ja pitäisi puhdasta vaatetta ihopoimujen alla?
Pääseekö "hygienia"-perusteella jonkinlaiseen löysän ihon kiristykseen ihan julkisen sairaanhoidon piiriin? En tule koskaan olemaan niin rikas, etä menisin jonnekin nuurdströmille. Tulevat ulkonäölliset seikat mahdollisen leikkauksen jälkeen on minulle toisarvoisia, mutta neuvokaa, joutuuko pitämään jotain talouspaperia kurttujensa alla lopunelämäänsä?
Kiitos, että on tällainen palsta, missä ei kiusata ja syyllistetä.
Nahkojen oikominen?
ttttoiveikass
1
112
Vastaukset
- ei-kiusaaja
Vai ei kiusata?
Tämä palsta on suorastaan kuuluisa siitä.
Mutta minä nyt en aio kiusata, mutta sanon, että "hygienia"-perusteella ei pääse kyllä mihinkään nahan kiristysleikkauksiin.
Ehkä jos pukkaa jotain tulehduksia ja sieniä jne., niin on mahdollista.
Mitä sulla on paino nyt? Ei välttämättä tule mitään pahoja poimuja, jos oot järkevissä rajoissa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760