Hei. Onko kenelläkään palstalla näkemisen lahjaa. Elän nyt vaiheessa missä on tapahtunut muutoksia ja olisi kiva saada oientä kurkistusta tulevaisuuteen. Rakkaus, työ, terveys,,,, Skeptikoita on varmasti paljon ja ehkä tulevaisuuden tietäminen ei ehkä ole hyväksi, mutta uskon että huomisesta on tietoa.
Olen nyt varaton ja siksi en pysty hoitamaan asaa ns. maksullisessa palvelussa...onnellinen tavallani olen. Mutta tuo rakkaus ja tietysti työpuoli kiinnostaisi. Olen nyt suhteessa ja haluaisin tietää jatkuuko suhteeni ja miten...saanko työtä jota hain.
Kiitoksia etukäteen näkijöille jotka näkevät ja vastaavat.
Yksi mies tällaisia kyselee.
Näkemisen lahja
5
82
Vastaukset
- la dolce vi.
Sulla on niinkuin valttikortit joka alueella käsissäsi. Tulet onnistumaan suurinpiirtein kaikessa mihin ryhdyt. Pidetty, onnellinen ihminen olet ja harvinaisen kiva elämä sulla näkyy. Rakkautta saat aina.
- MAAGIGGO
Luuletko tosissasi saavan täältä vastauksen itsellesi tulevaisuudesta...herää mies. Nämä vastaukset ovat enemmän ja vähemmän huijjareilta. Se näkee vastauksista. Ei kukaan todella näkijä tai ennustaja viestisi noin ylitse pyöreää kuin la dolce vi kirjoittaa.
- la dolce vi
älä sinä "maagiggo# kadehdi siellä ! kyllä sullekki rakkautta riittää ... ja "huijattavia" ! Onko hyvän näkeminen mielestäsi "ympäripyöreää", ilmeisesti niin...
- Onnelliseksi63
Kiitoksia la dolce vi. Uskon kyllä oikeasti että tulevaisuuten voi nähdä.. Tllähetkellä olen syvästi rakastunut ja mieltä kalvaa pelko....epäilys tämän onnen menettämisestä. Tiedän että rakkautta saa aina....mutta näkeekö kukaan onko oonneni pysyvää.
- Keskiyö
No minä yritän:
voisit pitää itsestäsi parempaa huolta.......
terveytesi on kiinni siitä, kuinka hyvin itsestäsi huolehdit, sinä taidat tietää sen itsekin.
olet vähissä varoissa, koska olet ollut helppouskoinen. älä luota aina kaikkeen, epäröi ja kysy perään, mieti tarkkaan kehen/mihin voit luottaa.
sinä saat työtä, pidätkin siitä. se suuressa firmassa jossa on paljon ihmisiä.
se voi liittyä kuljetukseen tai liikenteeseen.
rakkauksia tulee ja rakkauksia menee. sinä ihastut helposti.
vasta sitten, kun pidät itsestäsi todella hyvää huolta, olet valmis sitoutumaan.
nyt sinä etsit enemmänkin hellyyttä ja hyväksyntää, olet yksinäinen ja surkeana.
mutta ajan kanssa sinä löydät oman rakkautesi, joka pitää sinua kädestä kiinni. aurinko paistaa sinun sydämeesi kypsällä iällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756