Näkemisen lahja

Onnelliseksi63

Hei. Onko kenelläkään palstalla näkemisen lahjaa. Elän nyt vaiheessa missä on tapahtunut muutoksia ja olisi kiva saada oientä kurkistusta tulevaisuuteen. Rakkaus, työ, terveys,,,, Skeptikoita on varmasti paljon ja ehkä tulevaisuuden tietäminen ei ehkä ole hyväksi, mutta uskon että huomisesta on tietoa.

Olen nyt varaton ja siksi en pysty hoitamaan asaa ns. maksullisessa palvelussa...onnellinen tavallani olen. Mutta tuo rakkaus ja tietysti työpuoli kiinnostaisi. Olen nyt suhteessa ja haluaisin tietää jatkuuko suhteeni ja miten...saanko työtä jota hain.

Kiitoksia etukäteen näkijöille jotka näkevät ja vastaavat.

Yksi mies tällaisia kyselee.

5

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la dolce vi.

Sulla on niinkuin valttikortit joka alueella käsissäsi. Tulet onnistumaan suurinpiirtein kaikessa mihin ryhdyt. Pidetty, onnellinen ihminen olet ja harvinaisen kiva elämä sulla näkyy. Rakkautta saat aina.

• MAAGIGGO

Luuletko tosissasi saavan täältä vastauksen itsellesi tulevaisuudesta...herää mies. Nämä vastaukset ovat enemmän ja vähemmän huijjareilta. Se näkee vastauksista. Ei kukaan todella näkijä tai ennustaja viestisi noin ylitse pyöreää kuin la dolce vi kirjoittaa.

• la dolce vi

älä sinä "maagiggo# kadehdi siellä ! kyllä sullekki rakkautta riittää ... ja "huijattavia" ! Onko hyvän näkeminen mielestäsi "ympäripyöreää", ilmeisesti niin...

• Onnelliseksi63

Kiitoksia la dolce vi. Uskon kyllä oikeasti että tulevaisuuten voi nähdä.. Tllähetkellä olen syvästi rakastunut ja mieltä kalvaa pelko....epäilys tämän onnen menettämisestä. Tiedän että rakkautta saa aina....mutta näkeekö kukaan onko oonneni pysyvää.

• Keskiyö

No minä yritän:

voisit pitää itsestäsi parempaa huolta.......
      terveytesi on kiinni siitä, kuinka hyvin itsestäsi huolehdit, sinä taidat tietää sen itsekin.
      olet vähissä varoissa, koska olet ollut helppouskoinen. älä luota aina kaikkeen, epäröi ja kysy perään, mieti tarkkaan kehen/mihin voit luottaa.

sinä saat työtä, pidätkin siitä. se suuressa firmassa jossa on paljon ihmisiä.
      se voi liittyä kuljetukseen tai liikenteeseen.

rakkauksia tulee ja rakkauksia menee. sinä ihastut helposti.
      vasta sitten, kun pidät itsestäsi todella hyvää huolta, olet valmis sitoutumaan.
      nyt sinä etsit enemmänkin hellyyttä ja hyväksyntää, olet yksinäinen ja surkeana.
      mutta ajan kanssa sinä löydät oman rakkautesi, joka pitää sinua kädestä kiinni. aurinko paistaa sinun sydämeesi kypsällä iällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe