minua, niin miksi sun on sitten pakko kerjätä mun huomiota? Anna mun olla silloin kokonaan rauhassa. Mulla on parempaakin tekemistä kuin leikkiä "keskenkasvuisten" kakaroiden kanssa.
Jos sä v*ttu inhoat
16
452
Vastaukset
- vastaus....
Ei sua kukaan inhoa....taitaa vaan joku tykätä susta kun kerjää sun huomiota. ;)
Sä vain käsität väärin ton jutun sillä oikeasti tuo ihminen haluaa olla sun kanssasi yhdessä, mutta ei pysty sitä myöntämään. :D- huomiohuomiohuomio
Aloittaja on oikeassa... se on kuitenkin rasittavaa ja ärsyttävää, ellei tunne mitään tuollaista 'keskenkasvuista kakaraa' kohtaan.
- Jotakin ..
on pahemman kerran vialla teidän kesken kun pitää tämmönen vittuiluviesti
kirjoittaa. Ensimmäisenä tuli mieleen täydellinen kommunikaatiokatkos ?! - Aika paha
jollekkin. Ja puhua et osaa ?
- sori,
JOS JOS..... VITTU KUN MÄ EN INHOAA
JA PIDÄ SE PÄÄ KIINNI JO. - Uskoisin niin
Että viestisi jälkeen saat varmasti olla rauhassa.
- Annan olla
Kokonaan rauhassa.
- sitä sit vaa
eli myönnät että inhoat ja leikit : /
- Eiköhän ..
sitä sit vaa kirjoitti:
eli myönnät että inhoat ja leikit : /
jokainen anna olla rauhassa jos saa kyseisenlaisen viestin kuin aloitus on.
Uskoisin ainakin niin.
- Menehän sitten
tekemään sitä parempaa. Minun osaltani saat rauhan, yksi tuollainen viesti riittää
- Missä vitussa
olen sun huomiotasi sitten kerjännyt?
- No et
vitussa ainakaan. Sinne päästäkseen pitää tehdä muutakin kuin vittuilla.
- !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Kylläpäs täällä on herkkänahkaista porukkaa. Maailma tosin näyttää jo näin illasta huomattavasti valoisammalta kuin aamulla, vaikka vettä sataakin. :)
- 5'
Hakeeko se toinen huomiota täällä vai irl? Selkeyttäisi aika tavalla.
- kenenkäs v*ttu
sinua inhoaa? vaikka onhan niitä sellaisiakin allergioita tosiaan olemassa...
- jos mulle,rauhotu
Päivän päätteeksi, yöunien alkajaisiksi, en inhoa häntä ja kaipaan häntä ja haluan häneltä huomiota. En kerjää, haluan pyyteetöntä:(
Olen kyllä keskeneräinen yksilö, anteeksi suo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760