Stalkkaus

vihaaja

Olen miettinyt, miksi stalkkaan vihaamaani henkilöä. En ole löytänyt tälle vastausta. Stalkkaatteko omia vihan kohteitanne ja osaatteko kertoa syitä sille, miksi stalkkaatte häntä? Oma vihani jatkunut kolme vuotta. Tahtoisin tästä jo eroon.

71

3988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DQWDqw.

      Stalkkaatko sä häntä siksi, että yrität löytää tilaisuuden vahingoittaaksesi tätä vihasi kohdetta?

      • vihaaja

        En mielestäni. Tuskin koskaan edes tapaamme. Kyse on etästalkkauksesta.


      • :)
        vihaaja kirjoitti:

        En mielestäni. Tuskin koskaan edes tapaamme. Kyse on etästalkkauksesta.

        Tossa ei ole mitään järkeä. Muistatko enää edes syytä miksi vihaat tätä ihmistä? :)


      • vihaaja
        :) kirjoitti:

        Tossa ei ole mitään järkeä. Muistatko enää edes syytä miksi vihaat tätä ihmistä? :)

        Kyllä muistan, ja syyn tulen varmasti muistamaan koko lopun ikääni... Ihmissuhdesotkuja, joissa kumpikaan ei antanut periksi. Minä en antanut, koska koin hänen loukkaavan omia arvojani ja kaiken lisäksi sairastuin henkisen lisäksi myös fyysisesti kaiken ahdistuksen keskellä. Hän itse ei halunut antaa periksi, koska olisi joutunut muuttamaan omaa suhtautumistaan. Mikä ei siis tullut kuuloonsakaan, koska minulla ei ollut oikeutta "määrätä" hänen tekemisiään. Aika moneen ihmiseen mennyt häneltä välit tuolla mentaliteetilla.


      • .
        vihaaja kirjoitti:

        Kyllä muistan, ja syyn tulen varmasti muistamaan koko lopun ikääni... Ihmissuhdesotkuja, joissa kumpikaan ei antanut periksi. Minä en antanut, koska koin hänen loukkaavan omia arvojani ja kaiken lisäksi sairastuin henkisen lisäksi myös fyysisesti kaiken ahdistuksen keskellä. Hän itse ei halunut antaa periksi, koska olisi joutunut muuttamaan omaa suhtautumistaan. Mikä ei siis tullut kuuloonsakaan, koska minulla ei ollut oikeutta "määrätä" hänen tekemisiään. Aika moneen ihmiseen mennyt häneltä välit tuolla mentaliteetilla.

        Miksi sinä olisit halunnut "määrätä" hänen tekemisistään?

        "Määräsikö" hän myös sinun tekemisistäsi?


      • Hellantuutelis....
        vihaaja kirjoitti:

        Kyllä muistan, ja syyn tulen varmasti muistamaan koko lopun ikääni... Ihmissuhdesotkuja, joissa kumpikaan ei antanut periksi. Minä en antanut, koska koin hänen loukkaavan omia arvojani ja kaiken lisäksi sairastuin henkisen lisäksi myös fyysisesti kaiken ahdistuksen keskellä. Hän itse ei halunut antaa periksi, koska olisi joutunut muuttamaan omaa suhtautumistaan. Mikä ei siis tullut kuuloonsakaan, koska minulla ei ollut oikeutta "määrätä" hänen tekemisiään. Aika moneen ihmiseen mennyt häneltä välit tuolla mentaliteetilla.

        Sinun arvojasi? Että oikein Sinun arvojasi?

        Ehkä sinä et kunnioita hänen arvojaan yrittämällä "määräillä" häntä. Mitä muuta sinä olet hänelle kuin puolituntematon mitättömyys, joka yrittää "määräillä" koska kuvittelee itsestään liikoja. Annatko sinä puolituntemattomien mitättömyyksien ja typerien kanojen "määräillä" itseäsi? Oletko luonnevikainen? Tuoko ihminen sai sinut oivaltamaan, että saattaisitkin olla? Et pidä siis uudesta peilikuvastasi, koska odotit "kehuja"?

        Tottakai ihmisiltä menee välit sairaisiin, dominoiviin ja luonnevikaisiin tai pilalle hemmoteltuihin ihmisiin, mutta ei heitä niin paljoa ole kuin sinä ehkä luulet tai sinun ympäristössäsi on.

        Sinun henkiset ja fyysiset sairautesi ovat omaa aluettasi. Ehkä kehollasi on kertoa sinulle jotain elämäsi ja toimintasi terveellisyydestä.


      • Herätys....
        vihaaja kirjoitti:

        Kyllä muistan, ja syyn tulen varmasti muistamaan koko lopun ikääni... Ihmissuhdesotkuja, joissa kumpikaan ei antanut periksi. Minä en antanut, koska koin hänen loukkaavan omia arvojani ja kaiken lisäksi sairastuin henkisen lisäksi myös fyysisesti kaiken ahdistuksen keskellä. Hän itse ei halunut antaa periksi, koska olisi joutunut muuttamaan omaa suhtautumistaan. Mikä ei siis tullut kuuloonsakaan, koska minulla ei ollut oikeutta "määrätä" hänen tekemisiään. Aika moneen ihmiseen mennyt häneltä välit tuolla mentaliteetilla.

        Mitä ne sinun arvosi oikein ovat? Miksi ne ovat tärkeämpiä kuin muiden arvot? Ymmärrät kai, että muillakin ihmisillä on omat arvonsa? Saahan sinua stalkata ja sylkeä, milloin loukkaat muiden ihmisten arvoja? Minunkin arvojani loukkaat korottamalla itsesi ja naurettavan vihasi, jota et hallitse.

        Ehkä hän opetti sinulle, että olet vain yksi ihminen - vaikka olet kenties niin sosiaalisesti hemmoteltu, että olit elänyt muussa käsityksessä.


    • Usein näin.

      Onko tuo elämäsi mielekkäin sisältö?

      • vihaaja

        Ei. Stalkkaaminen herättää suunnatonta raivoa, mutta silti teen sitä.


      • .
        vihaaja kirjoitti:

        Ei. Stalkkaaminen herättää suunnatonta raivoa, mutta silti teen sitä.

        Etkö haluakaan parantua siitä?


    • Huolestunut2

      Jos tämä kirjoitus ei ole provoilua vaan totta, niin ymmärräthän kirjoittaja, ettei noin tulisi olla. Noin suureksi ei vihan tulisi kasvaa, koska et voi hyvin itsekään, jos myönnät sen itsellesi. Vihan tunteita kokee jokainen ja se on sallittuakin, mutta nyt vihasi on kasvanut vahingolliseksi itsellesi ja ilmeisesti myös sille toiselle. Ymmärräthän, että kyseessä on myös osaltasi kostontunteista. Ja jos viimeinen lauseesi on totta ja jos sitä todella haluat, kehoitan sua kääntymään rohkeasti jonkun asiantuntijan puoleen.

      • vihaaja

        Kiitos sanoistani. Ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Olen tämän kyseisen henkilön takia joutunut käymään terapiassa. Tosin tuntui, ettei siitä ollut pahemmin apua. Todennäköisesti janoan kostoa jollain tasolla.


    • Teitä on nähty.

      Et pysty löytämään syytä, koska egosi ei kestä kohdata mitään keskeneräistä, lapsellista ja naurettavaa omassa itsessäsi. Vihasikin perustuu vastaavaan narsistiseen loukkaukseen, minkä joku henkilö on saanut sinussa aikaan.

      • Tietä on nähty.

        Viisauden alku olisi itsensä ja tosiasioiden kohtaaminen, mutta tosiasiat taitaa olla liian typeriä ja kivuliaita, että kestäisit ne kohdata. Olet alhainen


      • vihaaja
        Tietä on nähty. kirjoitti:

        Viisauden alku olisi itsensä ja tosiasioiden kohtaaminen, mutta tosiasiat taitaa olla liian typeriä ja kivuliaita, että kestäisit ne kohdata. Olet alhainen

        Ymmärräthän, arvon kirjoittaja, että tiedostan itsekin tämän olevan jossain määrin lapsellista ja tiedostan pakkomielteeni. Mitä on tapahtunut, sitä ei voi perua ja yritän jatkaa elämääni. Siltikin se sama viha vain elää minussa kuin syöpä.


      • .
        vihaaja kirjoitti:

        Ymmärräthän, arvon kirjoittaja, että tiedostan itsekin tämän olevan jossain määrin lapsellista ja tiedostan pakkomielteeni. Mitä on tapahtunut, sitä ei voi perua ja yritän jatkaa elämääni. Siltikin se sama viha vain elää minussa kuin syöpä.

        Viha on pikemmikin HIV kuin syöpä.


      • vihaaja
        . kirjoitti:

        Viha on pikemmikin HIV kuin syöpä.

        HIV on (lähes) parantumaton. Vertaatko siis, että vihan kohdalla on samoin? En haluaisi uskoa niin.


      • ?
        vihaaja kirjoitti:

        Ymmärräthän, arvon kirjoittaja, että tiedostan itsekin tämän olevan jossain määrin lapsellista ja tiedostan pakkomielteeni. Mitä on tapahtunut, sitä ei voi perua ja yritän jatkaa elämääni. Siltikin se sama viha vain elää minussa kuin syöpä.

        Koska et ymmärrä vihan todellista syytä?


      • ?
        ? kirjoitti:

        Koska et ymmärrä vihan todellista syytä?

        Tai halua käsitellä sitä, kohdata sitä kaikessa raadollisuudessaan juuri sellaisena kuin se on.


    • tosistalkkaaja :D

      Eipä ole tarvetta stalkata ketään. Ihan riittää tekemistä omassakin elämässä. Enempi väistelisin niitä joita vihaan tai inhoan ja toivois mielessään ettei kyseisiin ihmisiin tarvitsisi ikinä enään törmätä missään. Joskus joku olis voinut luulla mun seuraavan häntä, tuntui että jatkuvasti törmäsin saman näköseen ihmiseen kulkeissani. Ärsytti nähdäkin, että taas se sama ämmä tai saman näkönen kuin se yks veemäinen ihminen liikkui just samaan aikaan siellä missä minäkin. Kerran näytti siltä että se lähti juoksemaan sivutielle kuin hullu mut nähdessään :D. Minkä sille mahtaa, jos se kuvitteli omassa luulossaan mun tarkoituksella liikkuneen siellä päin. En mä mikään meedio ole :D. Siinäpähän olkoot luulossaan,polonen. Jotakin iloa hänenkin pieneen elämään. Hupaisaa, kun jälkeenpäin miettii. Oikeasti kuka viitsii toisten elämää stalkata tai tehdä kiusaa. Mitä helvetin hyötyä siiitä on kellekään :D :D :D

      • vihaaja

        Outoa minusta on, sillä toivon, etten henkilöä koskaan näe, koska herättää raivon pintaan, mutta toisaalta en toivo häntä vahingoittavani ja silti stalkkaan häntä ja kerään raivoa. En tiedä, mikähän järki itselläni tässä toiminnassa on.


      • ?
        vihaaja kirjoitti:

        Outoa minusta on, sillä toivon, etten henkilöä koskaan näe, koska herättää raivon pintaan, mutta toisaalta en toivo häntä vahingoittavani ja silti stalkkaan häntä ja kerään raivoa. En tiedä, mikähän järki itselläni tässä toiminnassa on.

        Mistä asiasta keräät raivoa?

        Meillä on kaikilla ihmisiä, jotka raivostuttavat meitä. Sinäkin voit olla sellainen jollekulle. Tuttavapiirissäni oli ihminen, joka harrastuksekseen stalkkasi eri ihmisiä, voitko kuvitella? Hän herätti raivoa vähän joka toisessa.

        Raivo kertoo sinulle jotain itsestäsi ja sietokyvystäsi.


    • ei vihaaja

      Kai olen omituinen, mutta ei mulla OLE ketään, jota vihaisin.
      Siis voinhan mä johonkin hetkellisesti v*****ntua, mut ei sen enenpää. Se on semmonen ja mä tämmönen ja me ei tykätä tai pärjätä ja se on siinä se.
      Kyllä mä etsin syitä miksi kävi niin ja näin, mut en mä kenenkään elämää stalkkaa . Haluan pitää tarpeeksi etäisyyttä henkilöihin, joiden kanssa on ahdistava olla tekemisissä ja jatkan omaa elämääni ja hän omaansa.

      • vihaaja

        Varmasti hyvä, että sitä etäisyyttä pitää. En tiedä, miksi teen näin. Koenko, että asia on vielä kesken...


      • .
        vihaaja kirjoitti:

        Varmasti hyvä, että sitä etäisyyttä pitää. En tiedä, miksi teen näin. Koenko, että asia on vielä kesken...

        Ilmeisesti koet.

        Mitä sinä häneltä haluat? Millaiseksi hänen täytyy muuttua ja miltä kaikilta osin, että asia ei ole enää kesken? Kirjoita lista ja ehkä ymmärrät itsekin, miten naurettavaa tuollainen on.


    • Hydraulic*

      Saako kysyä? Miksi sä häntä vihaat ja miksi se vihasi on jatkunut jo kolme vuotta? Eiköhän se "paranemisprosessi" ala siitä, kun sä lopultakin päätät sulkea koko tyypin pois elämästäsi ja päästäsi.

      Jos sun oma elämäsi menee tällä hetkellä kohtalaisen hyvin, niin miksi sä haluaisit tuhota sen ja päätyä hesarin/iltalehden otsikkoon, henkilönä joka "murjoi vihaamansa henkilön tohjoksi"

      • henkisesti köyhää..

        Stalkkaaminenhan vaan ruokkii vihaa, kateutta, mistä nyt ikinä kysymys, sekä sitä, ettei henkilö tervehdy ja pääse eteenpäin. Siksi herääkin kysymys, onko tuo elämän tärkein sisältö.


      • vihaaja

        Paskaa ihmissuhdedraamaa, mutta miksi se omalta osaltani jatkuu, en tiedä. Ehkä se jäi kesken. Että en saanut sanoa hänelle, kuinka helvetin paskalta minusta tuntui ja mitä kaikkea siitä koitui. Tuli niin henkisiä kuin fyysisiä ongelmia, joiden työstämiseen meni lähes pari vuotta.

        Jossain vaiheessa minusta tuntui, että etsisin hänet käsiini ja murjoisin. Stalkkasin häntä päivittäin. Nykyään en sentään koe tätä tilannetta niin pahana, stalkkaan silloin tällöin, vähintään viikoittain. Ja tämä henkilö toistaa samoja virheitä yhä uudelleen toisten ihmisten kanssa. Toivoisin, että voisin unohtaa hänet ja asian kokonaan, mutta sitten jossain vaiheessa jokin taas muistuttaa hänestä ja kierrän kaikki käyttäjäpalvelut, joissa tiedän hänen olevansa ja stalkkaan taas. Tämä on paskaa.

        Ei sillä, että elämäni olisi mitenkään erityisen huonosti, mutta en toisaalta saa olla onnellinenkaan. Tilanne on parantunut sen jälkeen niiltä osin. Muu elämä sitten. No jaa.


      • vihaaja
        henkisesti köyhää.. kirjoitti:

        Stalkkaaminenhan vaan ruokkii vihaa, kateutta, mistä nyt ikinä kysymys, sekä sitä, ettei henkilö tervehdy ja pääse eteenpäin. Siksi herääkin kysymys, onko tuo elämän tärkein sisältö.

        Sanoit juuri oikein, mitä se on. Kateellinen en henkilölle ole, häntä kohtaan on vain vihaa. Mutta ei se stalkkaaminen tärkein elämäni sisältö ole. Välillä se vain ottaa turhan ison osan ja sitten on taas henkisesti sekaisin.


    • kinnostaisi

      Miten sinä häntä stalkkasit? Täällä netissäkö vaiko oikeassa elämässä? Miten onnistuit usuttamaan ihmisiä hänen kimppuunsa? Oliko ne niin tyhmiä että uskoivat kaiken mitä stalkaamasi henkilön kontolle vieritit? Nämä kysymykset kiinnostaa koska haluan tietää mitä on kunnon stalkkaaminen. Itse olen niin laiska että en viitsisi vaivaa nähdä vaan antaisin olla. Mutta bay the way, kerro meille uteliaille miten sen kaiken teit???

    • vihaaja

      En ole oikeassa elämässä häntä stalkannut, koska emme asu toistemme lähellä. Mutta tiedän useilta sivustoilta hänen nimimerkkejään ja saatan joskus stalkata hänen tuttujaan, jos löytäisin heidän kauttaan vielä jotain lisää.

      En ole usuttanut ihmisiä hänen kimppuunsa? Enkä myöskään vierittänyt hänen kontolleen mitään. Itkin ja raivosin vain ystäville, minkä paskan kohteeksi olen joutunut. He eivät henkilöä tunteneet, eivätkä tunne. Yrittivät vain auttaa pahimman yli. Mutta stalkkaaminen ja vihaaminen jatkuu minun osaltani.

      Ja jos sitä ei olisi tapahtunut, ehkä meistä olisi tullut ystäviä. Oli liian myöhäistä. Hän asetti ehdot: joko hyväksyä hänen tekemisensä ja hän jatkaisi loukaamistani tai että hän lähtisi ja kaikki loppuisi. Kun raja on ylitetty ja koetellaan aina enemmän, samalla kieltäydytään perääntymästä, ei voi enää mennä taaksepäin.

    • tosi sairasta

      Lopeta hyvä ihminen. Osaat sinäkin vähintään olla v..tumainen. Kaikkien kanssa ei voi aina tulla toimeen tai on muita ongelmia/esteitä. Pakko jokaisen on jatkaa omalla polulla. Minä en ole ollenkaan kiinnostunut niiden henkilöiden elämästä, jotka ovat tietoisesti minua loukanneet. Elää missä elää, aivan yksi hailee minulle. Toivottavasti en törmää.
      Paljon on tuttuja, jotka on ok. En silti stalkkaa kenenkään yksityiselämää enkä todellakaan ala levittelemään paskatietoja kenestäkään.

    • surullista.....

      ehkä stalkatullasikin olisi tuon myötä syytä vihata ja alkaa stalkata sinua vuosi tolkulla kostoksi, mutta onko siinä mitään järkeä? EI ole. teet itsellesi siinä vain pelkkää hallaa, miksi elää vihassa kun voisit viettää elämääsi siitä nauttien ja nauraen......vihasi on tainut muuttua pakkomielteeksi jo.

    • ?

      Ehkä kohtaat hänen takiaan jotain itsestäsi, jotain vähemmän imartelevaa...?

      Tai hän ei arvostanut sua?

    • helhelp

      Olen itsekin juuttunut vihaan henkilöä kohtaan, jonka kanssa seurustelin useamman vuoden. Hänellä oli myös tuo "joko hyväksyä hänen tekemisensä ja hän jatkaisi loukaamistani tai että hän lähtisi ja kaikki loppuisi -asenne".

      Rakastin häntä ja annoin periksi kerta toisensa jälkeen, kunnes en enää jaksanut olla pomputettavana ja alistettuna. Siitä alkoivat entistä isommat riidat, hänen puoleltaa viikkokausien mykkäkoulut, kun ehdotin hänelle puhumista, niin koskaan hänelle ei käynyt (ihan vaan sen takia, että minä ehdotin ja hänelle ei periaatteessa käynyt minun ideani ja ajatukseni) vaan hän ilkeili ja oli töykeä, ihan sama itkinkö vai loukkaannuinko.

      Matkoilla ollessani hän aina lähetteli kaipausviestejä perään ja yhden-kahden hyvän päivän jälkeen alkoi taas riita. Häneltä ei riittänyt empatiaa, myötätuntoa tai ymmärrystä minulle, eikä koskaan suostunut myöntämään, että hänen kohtelunsa olisi jotenkin väärää. Se oli aina oikeutettua ja syypää olin minä, tekipä hän mitä tahansa.

      Olen vihainen ja pettynyt, toisaalta haluan hänestä ikuisiksi ajoiksi eroon ja toisaalta haluaisin, että hänestä tuli sellainen ihminen kun minä haluan, ymmärtävä ja empaattinen. Sillä minun ymmärrykseni, joustavuuteni, kiltteyteni jne. kelpasivat hänelle mutten koskaan saanut mitään vastaavaa takaisin.

      Tiedä, ettei hän muutu, kuin ehkä hetkeksi ja taas ollaan takaisin ilkeyden maailmassa ongelmia kohdatessa.

      Miksi sitten olen kiinni tässä ihmisessä niin, että tunnen näitä vihan ja kaiuun tunteita? Ja miten pääsisin tunnesiteestä eroon? Miten voisin lopettaa hänen ajattelun ja katkaista kaikki siteet? Aika ajoin lähetän hänelle tulikivenkatkuisia tekstiviestejä, yleensä sen jälkeen kun hän on kieltäytynyt puhumaan asioista ja ivannut minua. Miksi helvetissä minun pitää yleensä soittaa tuollaiselle kusipäälle?

    • wq34e567890+åpöä

      Tuollanen viha ja kostonhimo näyttää sairaalloiselta kilpailuhengeltä.
      Kuin olisi pakko päästä tekemään vähän vielä ilkeämmin ja vieläpä tunkea omat arvonsa häneen.

      Mikä pointti? Anna mennä. Onko sun pakko voittaa se kisa? Eikö sulla ole muuta tehtävää? Mitä sä teet jos joku ohittaa sut lenkillä? Vai kävikö tää sun perusarvoille?

      Liittykö tää hylkäykseen vai siihen ettei hän tehnyt niinku komensit? Maailmassa on paljon ihmisiä jotka ovat erimieltä sun perusarvoista.

      On ihmisiä jotka ei tule pyytämään anteeksi, ei edes tiedä että olis jotain pyydettävää. Tai jos siitä vihasta on vaan tullut tapa, jonka tulta sä itse ruokit. Niinkö paljon sä pidät vihasta? 1) tänään olet 5 min vihaamatta ja 2) huomenna 10 minuuttia jne
      Käsittele se ja päästä menemään.

    • Oppisopimuspelle

      Minulla ongelma se että olen alkanut vihaamaan miestä joka on vaaninut minua neljättä vuotta... Kyseessä on isäni ikäluokkaan kuuluva poikamies, ilmeisesti joko työtön tai eläkkeellä.

      Hän alkoi kytätä ja seurata minua ollessani asiakaspalvelutyössä kirjastossa. Jopa tuntikausia päivittäin. Ikävää asiassa on se että mies etsii tilaisuuksia jolloin olen joko yksin tai on pimeää (=syksystä kevääseen pimeän aikaan) että saa yllätysedun eikä kukaan muu näkisi tilannetta. Mies tulee lähelle ja huohottaa... Hän selvästi nauttii siitä jos säikähdän häntä.

      Mies kyttää myös nykyisen työpaikkani lähistöllä muttei voi tulla sisälle kyttäämään koska nykyisen työni luonne ei ole julkista vaan yrityspalvelua. Olen infosrmoinut työkavereitani ja pomoani tästä kyttääjästä.

      Kyttäys ja seuraaminen ei ole jatkuvaa, mutta toistuvaa.

      Minulla ei siis ole todisteita esittää poliisille, eikä "stalkkaus" ole edes rikollista Suomessa!!! Miksi ihmeessä ei? Tietääkseni ongelma on aika yleinen.

      Kun mies ei usko sanaa eikä ilmeitä>/eleitä ettei kiinnosta minä aion vetää turpaan kun hän seuraavan kerran änkeää taakseni huohottamaan pimeän aikaan...! Jos ei kerran muu auta niin kipua pitää kestää!

      • !!!!

        ÄLÄPÄ ÄMMÄ VALEHTELE!!!

        Oot narsisti ja pysyt!


    • Toimi ihmeessä!

      Nappaa sitä pesäpallomailalla turpaan tai tikkaa avaimella silmään.

      Voit aina selittää, että se meinas käydä päälle. Ennemmin ne sua uskoo kuin jotain sairasta huohottajaa.

      Mua on joskus lenkillä ollessani pelottanut metsästä leijuva tupakansavu. Sellainen olo että joku kyttää... Jos tulis sieltä esille ja tarpeeksi lähelle, vannon että sitä sattuis!

      Suosittelisin myös oikein tiukkaa sanomista. Käsket sen painua helvettiin ja jos vielä näkyy, soitat poliisille. Tuokin voi auttaa.

      Jos et halua toimia, kerro poliisille huolimatta siitä, ettei sulla ole todisteita. Mua vainosi joskus joku sekopää kyttäämällä, tekstiviesteillä ja postiluukusta tiputetuilla lahjoilla. Ihan pimeitä juttuja.. Mun tapauksessani poliisi soitti häirikölle, ja se häiriköinti loppui siihen.

    • -...---..-..........

      taidat olla henkisesti sairas tuosta tulee vaan mieleen salkkareista lauran eero aaro hässäkkä aikoinaan! "narsisti"

    • faked999

      Luulen, että sinua vaivaa tuo selvittämätön riita ja jokin osa sinusta etsii tilaisuutta pyytää/antaa anteeksi. Itse vihasin kauan erästä henkilöä joka oli nuorena kiusannut minua, mutta lopulta annoin hänelle tilaisuuden pyytää anteeksi. No, hän esitti epävirallisen anteeksipyynnön ja oloni oli hyvin helpottunut. Oletan että pidät häntä syyllisenä riitaanne joten ehkä sinäkin edelleen toivot anteeksipyyntöä.

    • Ketjun ..

      vastauksista näkee, että kirjoittajilla ei ole oikeita kokemuksia huonosti kohdelluksi joutumisesta. Haukkuvat aloittajaa, vaikkeivat edes tiedä, mitä on taustalla.

      Mistä te vatipäät tietäisitte, vaikka aloittajan vihan syynä olisi esim. se, että hän on joutunut vihaamansa henkilön pahoinpitelyn tai pahan petoksen kohteeksi?!

      • awkward bugger

        Stalkkaaminenkin on henkistä pahoinpitelyä, huonosti kohtelua ja häiritsee uhriaan, sulla ei ole ehkä siitä kokemusta.


    • kehity

      Tunnet itsesi huonommaksi ja olet kateellinen, siinä vastaus. Jospa kehittäisit itseäsi niin voimasi menisivät johonkin hyödylliseen, nyt käytät voimavarojasi vihaan, joka tekee sinulle vain paskemman olotilan.

      • Stalkkaaja

        Mä oon stalkannu tosi paljon yhtä henkilöö. Se varmaan johtuu siitä että olen kateellinen tälle henkilölle. Minua on kiusattu koko ala-aste mm. syrjitty. Voi olla että minulla on kostamisen halu ja haluan tuottaa jollekkin pahaa oloa. Ennen kuin stalkkasin tätä henkilöä olen stalkannut yhtä jota vihasin.


      • shäälittävää
        Stalkkaaja kirjoitti:

        Mä oon stalkannu tosi paljon yhtä henkilöö. Se varmaan johtuu siitä että olen kateellinen tälle henkilölle. Minua on kiusattu koko ala-aste mm. syrjitty. Voi olla että minulla on kostamisen halu ja haluan tuottaa jollekkin pahaa oloa. Ennen kuin stalkkasin tätä henkilöä olen stalkannut yhtä jota vihasin.

        No toivottavasti kärsit/kärsitte vieläkin enemmän kateudestanne ja huonommuudestanne ja mistä lie niin kauan kuin jatkatte noita stalkkausonanointejanne.


    • BMW850.Turkku

      Onkohan tämä nainen Blondi Jehovan todistaja jolla on vaikeuksia pysyä uskollisena omalle aviomiehelleen tai blondi ympäristönhoitaja?

      Ap vain kuulosti parilta naiselta joiden taustaa tunnen valitettavasti....

      • apulainen98

        Mä stalkkaan koska yks poika maksaa mulle siit. Oon siis tyttö. Oon seiskal ja maksaja on kans seiskal. Mun mielest se poika on ärsyttävä. Mä kuitenkii stalkkaan sit yht tyttöö ku poika haluu.
        Se tyttö on iha ok. Tiiätteks te miks se poika käskee minuu stalkkaa sot tyttöö? Ja maksaa siit viel mulle. Miks se ei vois ite stalkata? Mä saan 2€ per päivä. Viikos 5€


      • Emilia99
        apulainen98 kirjoitti:

        Mä stalkkaan koska yks poika maksaa mulle siit. Oon siis tyttö. Oon seiskal ja maksaja on kans seiskal. Mun mielest se poika on ärsyttävä. Mä kuitenkii stalkkaan sit yht tyttöö ku poika haluu.
        Se tyttö on iha ok. Tiiätteks te miks se poika käskee minuu stalkkaa sot tyttöö? Ja maksaa siit viel mulle. Miks se ei vois ite stalkata? Mä saan 2€ per päivä. Viikos 5€

        Se ei kai jaksa ite. Se laittaa siks sut tekee.


    • .....

      Ap on nainen, vakkarihempukka täällä, kuten tarkkaavaisimmat jo huomasivatkin ;DD

      • tiedätkö nimenkin?

        Sä taidat olla sitten se jota se on stalkannut muutaman vuoden putkeen. Onneks olkoon, sulla on ainakin yks ihailijastalkkeri ;)


      • sinä.
        tiedätkö nimenkin? kirjoitti:

        Sä taidat olla sitten se jota se on stalkannut muutaman vuoden putkeen. Onneks olkoon, sulla on ainakin yks ihailijastalkkeri ;)

        sinä itse.


    • nklfhda

      Ai, mistä sen huomaa? Voisitko valistaa.....

      • epätarkkka

        Tuo on copypasteleikkijän viimeisin slogan, jota se liimailee eri puolille. Tai ei ehkä viimeisin, mutta yksi niistä ;)


    • siuaasxa

      olette sairaita rupeekaa runkkaaamaan senkin hullut runkkasin tän koko tekstin ajan ja ajattelin teit

      • pöööööööö.

        Ei sulla mitään kavereita ole muuta kuin ne sivupersoonat


    • ....Sama juttu tääll

      ''Outoa minusta on, sillä toivon, etten henkilöä koskaan näe, koska herättää raivon pintaan, mutta toisaalta en toivo häntä vahingoittavani ja silti stalkkaan häntä ja kerään raivoa. En tiedä, mikähän järki itselläni tässä toiminnassa on.''

    • pelleä touhua tuo

      Taitaa olla niin että oikeasti rakastat etkä vihaa ja siksi stalkkaat mukama vihasi kohdetta. ;)

      Miksi et selvitä asioita jos ne noin paljon oikeasti vaivaat sinua? Eli lopeta stalkkaus ja ota yhteyttä.

    • 231231

      Tunnen henkilön. Hyvin pakkomielteinen ja sairas tapaus. Ehkä on aika viedä asia poliisille.

      • 4321098777765654

        Vie asia poliisille jos se ei puhumalla ratkea.

        Oletko milloinka viimeeksi jutellut tälle ihmiselle?


    • ?!!

      Siksi, että sulla ei ole kiinnostavampaakaan tekemistä. Et ole erityisen fiksu ihminen.

    • kokemuksia

      Viha on kuluttava tunne, stalkkaaminen salassa vahingoittaa vain tekijää, ei kohdetta. Mtä arvokasta vihattu pääsi vahingoittamaan, miten se oli mahdollista?
      Pitää kantaa oma vastuu tapahtumista, vaikka toinen olisikin tehnyt väärin, voi oppia. Silloin viha hellittää.

    • Anonyymi

      Kateus. Usein toisissa ihmisissä jokin aiheuttaa itsessä epävarmuutta ja siksi vihaan tunteita.

    • Anonyymi

      Lisäyksenä vielä, että kukaan joka on onnellinen ja sinut itsensä kanssa ei käytä aikaa toisten tekemisten miettimiseen ja arvosteluun… se kun ei vie itseään elämässä eteenpäin. 😌

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista että nostit tämän 12 vuotta vanhan ketjun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista että nostit tämän 12 vuotta vanhan ketjun

        En minä tätä nostanut.


    • Anonyymi

      Stalkkaus on yritystä täyttää omaa vajavaisuuttaan. Sitten on näitä palstallakin hilluvia ihan oikeita rikollisia joille suunta on yksi ja siellä ei wifiä yms sellaista ole, kuin Ranen takapuolessa tuotua mitä ei kylläkään näille pedoille suoda

    • Anonyymi

      Aloitukseen, kommentoin vain, että kyllä se koston halu tuntuu olevan se motivoiva tekijä tällaiseen? En näe muita syitä, miksi stalkata, jos on vihan tunteita toista kohtaan? Hyvä vain myöntää totuus itselle, eikä kierrellä sitä vastaan. Koston halu ei ole tervettä.

      Toinen juttu on sitten uteliaisuus, sellainen herää minusta vain jos on kiinnostuksen tunteita herännyt toista kohtaan esim. toisen käyttäytymisen johdosta toista kohtaan? Itse en tällaiseen enää lämpene, koska aina on erehtymisen vaarakin olemassa?

    • Anonyymi

      Jos katsot julkisia kuvia netistä, ei ole stalkkausta.

    • Anonyymi

      En ole koskaan stalkannut ketään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe