hakeuduin mielenterveystoimistoon pitkään jatkuneen masennuksen vuoksi. minua kehotettiin käymään verikokeissa (mikä kuulosti asialliselta) sekä jättämässä valvotusti pissanäyte. minulle sanottiin että niin toimitaan jokaisen asiakkaan kohdalla, mutta silti se epäilyttää minua.
olen joskus nuorena ollut huumeseulassa pilvenpolton vuoksi ja mietin voiko se vaikuttaa kohteluuni. puhdas näyte se joka tapauksessa olisi, mutta periaatteessa en haluaisi siihen alentua.
onko siis ihan normaalia että mielenterveyspotilaita kohdellaan kuin rikollisia? en ole onnistunut netistä löytämään mitään tähän liittyvää sivua jossa olisi selostettu mielenterveystoimiston toimintaperiaatteet tältä osin, joten toivoisin että jos joku täältä osaisi sanoa, onko se ihan normaalia?
mielenterveystoimisto
4
248
Vastaukset
- 14+8
Normaalista en tiedä, mutta ihan näin maalaisjärjellä ajateltuna verikokeista voitaisiin ainakin selvittää ettei masennuksen oireiden syy löydy esim. alhaisesta hemoglobiini-arvosta, joka myös aiheuttaa väsymystä ja voimattomuuden tunnetta. Virtsanäytekin kuuluu ihan tavalliseen yleisen terveydentilan tarkistukseen. En siis pitäisi tätä pyyntöä mitenkään epäilyttävänä.
- 123qweasd
Tähän vielä lisättynä, että kilpirauhasen vajaatoiminta sekä miehillä alhainen testosteronitaso saattaa aiheuttaa masennusta. Eli rohkeasti vain kokeisiin.
- gikjöjköh
Jos se säkyy sun papereissa että oot käyttänyt aineita niin kyllä sulle huumeseula tehdään. Jos sulla ei oo mitäään salattavaa niin siitä vaan testeihin. Et ainakaan menetä mitään.
- älä mene
K: "onko ihan normaalia että mielenterveyspotilaita kohdellaan kuin rikollisia? "
V: on ihan normaalia. Kyttäys, epäluulo ja seulat. Vieressä seisoo haalaripukuinen vartija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394