Terveyskeskus

pompoteltu

Voiko huonompaa palvelua saada ???Puhelimeen ei vastata kohtuu ajassa on ->5 min. Kun menet paikalle ja sinulla on lääkäriaika varattu,jonotat vuoronumerolla ilmoittumaan ja sen jälkeen lääkäriin-> taasen jonolappu luukulle, jotta voit asioida siellä.....

Reseptinhaussakin joudut jonotusnumerolla jonottamaan luukulle.
Laboratorioon on 25m jonot !!!

Tästäkin vielä huononnetaan kesänajaksi.

41

1521

Vastaukset

  • Jonotuksen määrä ja kesto riippuu ihan siitä, ketä sattuu olemaan töissä. Suurin osa tekee töitä ja pystyy jopa kiristämään työtahtia, jos sille on tarvetta. Ei tarvi olla töissä kuin pari sellaista, jotka tiputtavat hanskat juuri sillä hetkellä, kun alkaa olla kiireen tuntua. Naamat kun oppii tunnistamaan, niin osaa kääntyä ovelta ja tulla takaisin vuorojen vaihduttua.

  • Jonolappu on tosiaan huono homma. Älytöntä kyykyttämistä se.

    Bemarillako tulit?

    • polkupyörällä...


  • Tk palvelut ovat todella huonontuneet tk-rempan myötä, jos palvelu nyt ennenkään oli kehuttavaa.

    Yritin varata aikaa lääkärille noin kuukausi sitten, kun kärttyisen oloinen ("helvettiäkös tänne soittelet"-asenteella) naisääni vastasi, ajanvaraus ei onnistunut, väsynyt (vai ihan lopullisesti hommiin vitt....ut), kyllästynyt(?) hoitaja aloitti valituksen miten kaikki muut hoitajat ovat sairauslomilla ja hän täällä yksin koittaa hoitaa ajanvaraukset ja tk:ssa olevat päivystyspotilaat. Totesin puhelun lopuksi, että en voi asiaan vaikuttaa, että en näe puhelimitse mikä tilanne tk:ssa kulloinkin on.

    Eikö henkilöstöpolitiikka, henkilökunnan ohjaus-opastus-tukeminen toimi tk:ssa, vai eivätkö kaikki työntekijät (henkilökunta) tunnista kun oman jaksamisen ja ehtimisen rajat täyttyvät, kun asiasta täytyy asiakkaille/potilaille mainita(kiukutella)?

    Edellinen kirjoittaja antoi hyvän neuvon: täytyy varata aika silloin kun on asiakaspalvelun hallitseva hoitaja paikalla. Niin ja ovathan sitten olemassa yksityisetkin lääkäriasemat.

  • Remontista aiheutuvan sekasorron vielä jotenkin kestää mutta niitä hoitajia ei jotka ovat selvästi väärällä alalla ! Hoitajista pitäisi saada antaa palautetta jonnekin, muutaman kohdalla on asiakaspalvelu kyllä järkyttävää kielenkäytön osalta. Nämä ovat samoja henkilöitä jotka jo ennen remontin aiheuttamaa stressiä puhuivat todella törkeästi potilaille.
    Sain kerran voimakkaan allergisen reaktion hiusväristä ja koko naama turposi ja kurkkua kutitti (pelkäsin että hengitystiet menee umpeen seuraavaksi). Yritin aikaa lääkärille päivystysluukulta niin minulta kysyttiin että "onko hengitysvaikeuksia" johon vastasin ettei vielä mutta siksi tulin että jos kohta tulee. Hoitaja kehoitti vain menemään kotiin ! Sanoin etten uskalla kun kurkkuakin kutittaa. Minut pyydettiin toimenpidehuoneeseen käymään jossa tämä hoitaja tokaisi että "no onhan se naama tosiaan aika pahan näköiseksi turvonnut, tässä valossa nyt huomaan sen" ! Pääsin lääkäriin josta sain kasan lääkkeitä allergiseen reaktioon! Onneksi siellä toimenpidehuoneessa oli hyvä valo :)))

  • On siellä yksi varsin epäasiallinen lääkärikin ainakin ollut töissä. Jollekin seniorille oli oikein karjunut. Tämä tieto on kahden välikäden kautta kuultu, joista oman lähteen arvostelukykyyn luotan. Minun ei ole siis syytä epäillä tiedon paikkansapitävyyttä.

    Nuoret naispuoliset keikkalääkärit ovat olleet todella hyviä. Osaavat kuunnella ja tarkistaa oleelliset asiat eivätkä kuvittele tietävänsä kaikkea. Kehtaavat ihan asiakkaan nähden tarkistaa asiat tietokoneella tai soittaa konsultaatiota TAYSistua. Ovat myös nopeita ja tehokkaita. Jonoja ei juuri kerry.

    Vakikaarti tuntuu pyrkivän siihen, että asiakas saadaan pihalle mahdollisimman nopeasti, jos ei ole kyllästynyt jonottamaan, ja loppu yhteen asiakkaaseen varattava "standardiajasta" käytetään jonon keräämiseen. Mutta palvelu pelaa hienosti, jos sairas on kaverin kersa. Ne soittaa suoraan lääkärille ja asia hoituu nopeasti toisin kuin lasikopin kautta.

    • Lääkärien koulutus on erilaista tänä päivänä. Ennen oli toisin ja läheskään kaikki eivät ole fiksuja luonnostaan.


    • Maailma muutuu kirjoitti:

      Lääkärien koulutus on erilaista tänä päivänä. Ennen oli toisin ja läheskään kaikki eivät ole fiksuja luonnostaan.

      Kyynistyneet ihmiset eivät ole hyviä missään työtehtävissä - eivät etenkään terveydenhuollossa.


  • Ehkä suurin syy tk:n huonontuneeseen palveluun on se, että Ylöjärveen on liitetty Kurua myöten uusia paikkoja ja niiden myötä uusia potilaita. Henkilökuntaa ei ainakaan ole lisätty vaan samojen ihmisten, niin lääkäreiden kuin hoitajienkin on hoidettava nyt isompi määrä asiakkaita samassa ajassa.

    Kaupungin puoleen tässä pitäisi kääntyä ja valitusta laittaa. Onkohan muualla mm. terveyskeskuksia, joissa jalan kipsausta ei voi tehdä kukaan muu kuin ambulanssimiehet. Odoteltiin tytön kanssa 2 päivää. Ambulanssimiehet kyllä kävivät mutta kun tuli ajoa niin lähtivät taas...

    • Mitähän siitä tulisi, jos maanviljelijät vinkuisivat, että nykyään yksi mies tekee muutamassa viikossa eväät monisatapäiselle eläinlaumalle. 70-luvulla oli kolme sukupolvea heinähangot käsissä, että saatiin 10 hehtaarin heinät asteelta suojaan.

      On aivan normaalia, että vähemmällä porukalla tehdään enemmän. Näin muualla - miksei terveyskeskuksessa. Tampereelta löytyy yksityisen puolen hammaslääkäreitä, jotka hoitavat julkisen puolen asiakkaitakin. Ihmettelevät, miten aikaa voi tuhlata yksinkertaisiin toimenpiteisiin. Ilman julkisen puolen byrokratiaa joutaisivat päivässä 2-3 enemmän potilaita kuin julkisen puolen toimintatavat sallivat.

      Joutuisa voi olla ilman kiireen tuntuakin.


    • Nähty on kirjoitti:

      Mitähän siitä tulisi, jos maanviljelijät vinkuisivat, että nykyään yksi mies tekee muutamassa viikossa eväät monisatapäiselle eläinlaumalle. 70-luvulla oli kolme sukupolvea heinähangot käsissä, että saatiin 10 hehtaarin heinät asteelta suojaan.

      On aivan normaalia, että vähemmällä porukalla tehdään enemmän. Näin muualla - miksei terveyskeskuksessa. Tampereelta löytyy yksityisen puolen hammaslääkäreitä, jotka hoitavat julkisen puolen asiakkaitakin. Ihmettelevät, miten aikaa voi tuhlata yksinkertaisiin toimenpiteisiin. Ilman julkisen puolen byrokratiaa joutaisivat päivässä 2-3 enemmän potilaita kuin julkisen puolen toimintatavat sallivat.

      Joutuisa voi olla ilman kiireen tuntuakin.

      HS 30.6.2011: "Sydäninfarktipotilaiden elinajanodote on pidentynyt 11 kuukaudella 2000-luvun aikana, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Myös aivoinfarkti- ja lonkkamurtumapotilaat elävät nyt noin puoli vuotta aiempaa kauemmin. THL:n mukaan hoidot ovat parantuneet ilman merkittäviä lisäkustannuksia. Sydäninfarktin hoidon kustannukset ovat pysyneet ennallaan vuoden 2002 jälkeen. Aivoinfarktin ja lonkkamurtuman hoitojen kustannukset ovat kasvaneet hieman. Kolmen sairauden hoidossa on kuitenkin suuria alueellisia eroja, THL huomauttaa."

      Enemmän on siis saatu aikaan samoilla resursseilla!!!

      Ylöjärvellä on suuria "ajallisia eroja". Miksi Ylöjärven terveyskeskus ja hammashoito toimivat hienosti vuosia sitten ja nykyään työssäkäyvälle veronmaksajalle noista palveluista ei ole mitään iloa?


  • Ehkä meillä on ollut hyvä säkä, mutta olemme aina saaneet erittäin hyvää ja asiallista palvelua terveyskeskuksesta. Odottaa ja jonottaa saa tuntitolkulla mutta niinhän aina on saanut kun menee julkiseen terveydenhoitolaitokseen.

    Hoitajat ovat olleet ystävällisiä ja avuliaita.

    Hiukan kritisoin kyllä lääkäreiden osaamistasoa. Ovat niin nuoria juuri valmistuneita että aikaa kuluu kun joutuvat joka asiassa konsultoimaan vanhempien kollegoidensa kanssa että uskaltavat tehdä päätöksiä. Ja liikaa myös naispuolisia lääkäreitä.

  • Minullakin on käynyt säkä. Hoitajat ja lääkärit ovat olleet aina ystävällisiä ja useimmiten on apukin tullut. Tosin en ole ollut hakemassa saikkua vaan jotain apuja milloin polveen ja milloin tenniskyynärpäähän jotta voin mennä töihin. Yrittäjät ovat ilmeisesti erityiskohtelussa siellä.

    Kiitos teille siellä TK:ssa yrittäjien puolesta hyvästä kohtelusta.

    • Tiedossa on, että oikeat suhteet kun on niin homma toimii. Usein toimii muutenkin, jos on oikeat henkilöt töissä.


  • Asiakkaana ei voi kun ihmetellä läntisen alueen toimintaa. Jonotusnumerosysteemillä ihmiset laitetaan kuluttamaan päiväänsä odotustilassa. Asiakkaiden "yksityisyyden" suojaksi hankitun sermin tarjoamassa näkösuojassa verorahoilla rahoitettu keskustelukerho räpättää muista kuin työasioista. Töissä saa juoruilla kunhan asiakkaat ja työt eivät siitä kärsi. Nyt on tilanne mennyt niin pahaksi, että eiköhän kokeilla yksityistämistä. Yksityistäminen on varmaan johtajienkin tavoite, kun eivät saa kuriin alaisiaan.

    Kertoisiko joku asiaa tarkemmin tunteva, että mikä on perimmäinen ongelma? Jos niin ei voisi tehdä niin voisiko johtaja antaa selityksensä vaikka paikallislehdessä?

  • Yksityistäminen olisi ok. Olen joutunut useasti ohjeistamaan kyseisen tiskin takana olevia työntekijöitä yksityisyyden suojasta ja vaitiolovelvollisuudesta. Kävin viimeksi keskiviikkona ja hoitaja luukulta kuulutti, että minun (mainitsi, että neiti .,,,:nen) teidän laboratorioarvoissa on jotakin häikkää, siis siinä klamydianäytteessä ;o(
    Olipa mukavaa palvelua, taas kerran. Näytteessä oli häikkää vaan sen verran, että oli sekoittanut minut toiseen samannimiseen ja neiti ihmiseen mutta sitä ei suostunut enään luukulta kaikille asiakkaille kuuluttamaan.

  • Odotusajat päivystyksessä on liian pitkiä.
    Meidän nuori tyttö pyörtyi kertaalleen.

    Labrojen vastaanotossa eläkeläiset rynnii niin, että töihin menijät jää jalkoihin.
    Miettikääpä kuinka paljon yhteiskunnalle maksaa työpäivänä labran jonossa purkin jätön odottminen, kun edellä on ihmisiä, joilla ei niin kiire ole, ainakaan töihin.

  • On se nyt helvetin hienoa kun meillä on kohta kokonaan uusittu terveyskeskus !

    Minulle vain sattui nyt niin että koska mielenterveystoimisto oli suljettuna pari viikkoa niin jouduin jättämään reseptini uusittavaksi terveyskeskuksen puolelle. Tästähän ne eivät siellä tykkää yhtään mutta pakkohan se on kun toisella puolella taloa on luukut kiinni. Mielnterveystoimiston lääkärini on sanonut että jos heillä ollaan suljettu niin terveyskeskuksen pitää auttaa !

    Nyt kun menin hakemaan reseptiäni tuosta ihkauudesta vastaanottotilasta niin sain tyhjän reseptin johon lääkäri oli kirjoittanut että " ei uusita, lääkkeitä pitäisi olla vielä 30 kpl jäljellä". Noin huonoa palvelua en ole vielä koskaan saanut, edes siitä vanhasta ja kuluneesta terveyskeskuksesta !

    Yritin kysellä siinä luukulla sitten että koskahan mielenterveystoimiston puoli aukeaa ja sössöttävä nuori nainen ei sitä saanut mistään muka tietoonsa vaikka samassa talossa oltiin !!? No sanoin sitten että selvitän asian itse ja vien reseptini sinne koska sieltä ainakin saan AINA apua. Ompahan taas kerrottavaa siellä puolella olevalle lääkärilleni joka aina puistelee epäuskoisena päätään sille kuinka siellä talon toisella puolella asioita "hoidetaan".

  • Kirjoituksestasi näkee, että ylöjärvellä ns. kokonaisvaltainen hoitaminen on aivan absurdiajatus(kin). Kokonaisvaltasuudesta ei siellä tiedetä mitään, eikä yksilön hädästä. Ei voi olla niin, että luukulla ei tiedetä milloin toiset yksiköt on avoinna! Olisi taas kir.... töitä, mutta hyvähän se on että tumpeloillekin löytyy työpaikkoja ja niitä on aina tarjonnut Ylöjärvi.

  • Sain muuten jo aikoja sitten lääkkeeni sieltä perhekeskuksen puolelta eli homma toimi taas heti siellä ! Ompahan tosiaan mielenterveystoimiston lääkärille taas kerrottavaa miten minua hädässä autettiin Terveyskeskuksen puolella >:( Suuret kiitokset ja ruusuja sinne Perhekeskuksen /mielenterveystoimiston puolelle ja pelkkiä risuja terveyskeskukselle !

  • Kuntaministeri Henna Virkkunen haluaa niin vahvoja kuntia, että ne pystyvät itse tuottamaan sosiaali- ja terveyspalvelut. Ylöjärvellä pystytään juuri ja juuri velkarahalla rakentamaan uutta tilaa ja ostamaan jäähalleja Arktalta, mutta palveluita ei kyetä tuottamaan.

    Viimeisen kymmenen vuoden aikana päättäjät ovat onnistuneet tekemään paljon vahinkoa Ylöjärvelle ja sen asukkaille. Onneksi Virkkunen on vauhdittamassa kuntauudistusta erityisesti Tampereen seudulla!!!

  • Nimimekki toivotaan parasta on osuva asiassa.Kyllä sitä toivoa saakin jos Ylöjärvi liitettäisiin Tampereeseen. Miten kävi Teiskon kun liitos tapahtui ? teiskosta tuli peräkylä ja kehitys pysähtyi mite kävi viljakkalan liitoksessa ylöjärveen ? viljakkalan palvelut ajettin alas ja siitä tuli ylöjärven peräkylä.Miten käy kurun kanssa todennäköisessti viljakkalan toisto että se niistä liitoksista.Paras tapa olisi vaihtaa virkamieskoneisto uuteen päätäjien kanssa.Eihän mikään yrityskään kauan katsele jos johto ei toimi se saa mennä....Mitä Virkkusen toimiin tulee niin ne on kuin hölmöläisten peiton jatkaminen otetaan jalkapäästä pala ja neulotaan se ylä päähän ja näin on peitto pidentynyt .

  • Ei kaikkien käytettävissä olevat palvelut mihinkää katoa kuntaliitoksissa. Kuntaliitoksissa häviää vain virastojen työpaikkoja. Tämä se on ollut suurin huoli tässä kylässä.

  • Mikä on sopivanpituinen aika odottaa saavansa aika lääkärille soittaessaan?
    Ihanperus lääkäriaika, ei päivystys.
    3 viikosta ei löydy 15 minuuttia asioimiseen.
    Mitähän tässä pitäis tehdä, onko normaalia enää lainkaan?

    Toisena vielä, päivystyksessä on ainakin yksi henkilö, joka on ihan väärässä työssä.
    Ei suurinosa asiakkaista mene sinne ollakseen hänelle vaivaksi, joten hieman voisi alkaa katsoa, miten asiakasta, ja hänen asiaansa käsittelee.

    Itse jouduin hakemaan reseptin päivystyksen luukulta, kun lääkäri näin pyysi tekemään, hoidettuani asiaani alulle puhelinajalla.

    Pyysin reseptiähoitajalta lapsen nimellä, kysymys kovaan ääneen "mikä resepti?" johon vatasin, että lääkeresepti, jonka lääkäri pyysi tästä hakemaan.
    Tähän hoitaja lateli tämän, että reseptit haetan omasta piiristä kello 15.30 mennessä. Sanoin uudelleen, että lääkäri käski hakemaan tästä, sillä asialla oli kiire. Lopulta suostui katsomaan reseptejä, ja löytyi oikea. Olen edelleen hyvin pahoillani, että vaivasin moisella asialla hoitajaa. Täytyy kyllä toivoa, että jos päivystykseen joskus joutuu, siellä on joku, kuka ei ole niin kypsynyt työhönsä, ettei tavitse vaivata.

    Muuten olen saanut yleensä hyvää palvelua puhelimitse, sekä ajanvarauksesta, että lääkäriltä. Sitä lääkärin aikaa vaan ei ole antaa.

  • Mieheni tilasi aikaa lääkäriltä ajokortin uusimista varten. Ei ollut antaa aikaa kolmeen viikkoon ja käskettiin soittamaan uudelleen kolmen viikon päästä. No mies soitti heti kolmen viikon päästä aamulla uudelleen johon vastattiin että kaikki ajat ovat menneet, soita kolmen viikon päästä uudelleen. Lisäksi kehotettiin menemään yksityiselle koska se on kuulemma saman hintaista. Mutta mitä jokin yksityinen lääkäri tietää mieheni terveydentilasta kun kaikki tiedot on terveyskeskuksessa ja tutut lääkärit siellä ???!!!!

    Ei ole ainakaan meitä auttanut nämä uudet loisteliaat tilat !

  • No ei sentään ihan niin, että ei ole ketään muita asiakkaita, mutta käsketään ottamaan vuoronumero.

    Näin kävi jossakin japanilaisessa kaupassa. Siinä on selvästi annettu selvät ohjeet, että näin toimitaan, ja sitten raukkaparka ei uskalla käyttää omaa järkeä yhtään.

  • Ettei totuus unohdu, meillä itäisellä piirillä on KATRI!
    Muistammehan kaikki että kovasta kiireettä huolimatta hän hoitaa sen mitä ihminen ja IHMINEN voi ja kykenee ja pystyy.
    Muuten, koskas olet vienyt hoitajallesi esim: vaikkapa kiitoksen?
    Ne respan ja muut eivät voi mitään sille, että se on täysin p.. stä suunniteltu ja siksi se ei toimi, eikä tule koskaan toimimaan.
    Kaikki harhailevat siellä sun täällä eivätkä löydä enään ulos ja eivät ainakaan sieltä, missä taxi odottaa.
    Ihmiset eli niitä voi nyt ehkä tässä sanoa henkilökunta, ja me muut hakevansa hoitoa, saavat kaiken päällensä . Nimim: Eteisestä ensivaikutelma.

  • PUHELIMESSA
    Arvauskeskuksessa, joo Leena on nyt kahvitauolla, kyllä pydän soittamaan sulle, siis sä olet sen mies, no just aamulla puhuttiin Leenan kanssa sun(kin) virtsavaivasta ja päätettiin laittaa sut päivystysjonossa ohi muiden, siis tottakai ajalla, ettei sun tarvi täällä notkua, joo mä sanon Leenalle, että soittaa sulle ja varmaan se soittaakin sulle sen ajan läääkärille, moi.
    AJANVARAUKSESSA
    Ai mitä asiaa, no ei ole nyt päivystysaisa mun mielestä, joten varaan sulle ajan joka nyt menee about 3;n viikon päähän, mutta kyllä sä ton rintakipus kans pärjäät, se on varmaan vain rasitustyyppistä, joten ota relax.
    VASTAANOTOLLA
    Joo terve, mikä ongelma, no mun täytyy nyt kirjoittaa sulle resepti tätä lääkettä ja toivotaan, että se menee sillä ohi, jos ei niin soita tai tule uudellen käymään tai mene ambulanssilla acutaan, koska täällä me ei pystytä hoitamaan.
    No semmosta eilen ja käynti acutassa sisälsi kunnon asiakaspalvelun saamaani nähden.

  • Kun se remontti on nyt tehty tai sitten kun se on tehty niin sitten voisi hankkia myös uuden henkilökunnan ! Uusia hoitajia valmistuu koko ajan ja ne eivät ole vielä leipääntyneet työhönsä !

  • Kaupunginhallitus vakuutti paikallislehdessä, että kaupunki pystyy hoitamaan perusterveydenhuollon itse. Ei pysty EDES keskustassa vaikka tilaa ja henkilökuntaa on. On kuntaliitokset varmuudella edessä, jos asiasta kysytään palveluiden käyttäjiltä.

  • Parempia palveluita halutaan nykyään. Olemme asiakkaina valvetuneita, emmekä toki halua, että asiamme kerrotaan luukulla kaikkien kuullen. Missä vi****ssa on jonotusnumerot, ettei Markun tarvi takana kärkkyä.

  • Onko kukaan vaihtanut omalääkäriä? suositelkaa hyvää ja järkevää lääkäriä, jos sattuu arvauskeskuksesta löytymään, kiitos!

  • Lisää lääkäreitä viikonloppupäivystykseen. Pikkulasten erittäin epäinhimillistä odotella voroaan 3-5 tuntia. Kipeinä he siellä ovat.

  • Olen muutamankin kerran laittanut palautetta tk:n toiminnasta eri tahoille; ylilääkärille, perusturvalautakunnan jäsenille, perusturvajohtajalle jne jne. Nimiä löytyy kaupungin nettisivulta ja sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@ylojarvi.fi.

    Mitään ei tapahdu jos ei epäkohdista oteta yhteyttä oikeisiin tahoihin! Tuskin KUKAAN näistä asioista vastaava käy lukemassa täältä mielipiteitä - vaikka onkin tosi hyvä että näitä asioita nostetaan esiin.

  • Edellisestä viestistä jäi pois vielä maininta POTILASASIAMIEHESTÄ, sellainenkin löytyy tk:sta, myös hänelle valitusta menemään kun aihetta on.

  • Tämä terveyskeskus on niin uskomaton että voisin kirjoittaa jo kirjan
    siellä tapahtuneista asioista !!
    Samat naamat töissä vuodesta toiseen. Asiatonta kielenkäyttöä.
    Aikoja ei meinaa saada ollenkaan. Kun yrität soittaa kukaan ei viitsi
    vastata, sehän tietää lisää töitä !
    Päivystys ihan hunningolla. Kaikki siirtävät vastuuta toiselle.
    Kun sitten pääset jopa lääkärin luokse hänellä on niin kiire että kirjoittavat reseptejäkin väärällä nimellä. Tilasin kerran verikokeiden tulokseni paperilla kotiin. Hups, NE OLIVAT IHAN JONKUN TOISEN TULOKSET !! Miksi kukaan ei puutu mitenkään heidän toimintaansa ?

  • Onko siellä arvauskeskuksessa yhtään suomenkielistä lääkäriä?

  • Ylöjärven terveyskeskusessa ei ole mitään moittimisen sanaa. Menkää köyhät Pikku-Peteen odottamaan, jos ette jaksa paikan päällä olla.

  • Nyt kun 6 vuotta on kulunut viimeisestä kommentista, niin voin sanoa, että ilmeisesti asiat ovat huomattavasti parantuneet.
    Itselläni ei tosin ole mitään huonoja kokemuksia koko 11 vuoden ajalta, kun olen Ylöjärven terveyskeskuksen palveluja käyttänyt. Onneksi en kuitenkaan ole joutunut kovin usein käymään, enintään kerran vuodessa.
    Ajan olen aina saanut tarpeeseen nähden sopivan nopeasti ja Rantaseudun omalääkäri / hoitaja pari työskentelee tehokkaasti.
    Toki joskus joutuu hieman odottamaan varatun ajan yli, mutta en ole koskaan joutunut liian pitkään odottelemaan.
    Ainoa "haitta" minkä muistan on se, että kun kävin lähetteellä yksityisellä erikoislääkärillä, niin tieto ei vain tahdo kulkea näiden toimijoiden välillä. Omakanta palvelukin laahaa kovin jäljessä, ei sieltä paljoa omia tietoja ole. Jos jotain löytyy, niin ei niistä mitään ymmärrä, kun ei ole mitään tulkintaohjeita esim. laboratoriotuloksille.
    SUURET KIITOKSET TERVEYSKESKUKSEN VÄELLE!
    Toivotaan että sote ei sössi piloille.

  • Siis mitä ihmettä? Aina kun menee vastaanotolle, niin jonoa ei ole ollenkaan ja lääkärille/hoitajalle pääsee juuri siihen aikaan, kun on aika. Reseptit voi laittaa uusittavaksi Kannan kautta ja nekin tulee viikon sisällä uusittuna. Kun soittaa, niin vastataankin. Mitä ihmeen nillitystä huonosta palvelusta, kun se kuitenkin pelaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.