Tunnen itseni yksinäiseksi. Olen 36v. nainen. Haluan jonkun "nallekarhun", jonka kainaloon käpertyä. Jonkun herkän, luotettavan ja empaattisen miehen. Mistä löytyisi?
Miestä Keski-Suomesta?
12
150
Vastaukset
- ikisinkku35
Määkin haluun jonkun kainalooni, mut asun raumalla ja täältä ei ketään sellasta löydä. Olen kohta kans 36 v mies. Mua ei ole ketään halannut viiteen vuoteen et
sellasta on mun elämä. - halipula12
Tuu, ikisinkku, halaan mua :)
- ikisinkku35
Jos olis auto niin tulisin heti paikalla rutistamaan , enkä vähään aikaan päästäis pois.
- halipula12
Ois kivaa. Halittais vaikka maailman loppuun asti :)
- nimim.
käyttäkää julkisia ja olkaa onnellisia elämänne loppuun asti
mä oon varmaan ilman parisuhdetta lopun ikääni - ikisinkku35
Olis kyl tosi kivaa. Jos mulla olis siivet niin olisin jo siellä halimassa sua.
- halipula12
Saako sulle, Ikisinkku, kirjoittaa s-postia?
- ikisinkku35
No saapi totta kai. [email protected] on osoite
- agoijlfkamvflvkadfjg
Varo ettei iso musta Bubba vankilasta raiskaa sua. Jos Halipula ei ookkaan ihan sitä mitä sanoo.
- rauman kovis
Luulen ettei ikisinkkua haittaa tässä vaiheessa, kunhan saa jonkun kosketusta.
- ikisinkku35
Elämä on riskipeliä muutenkin, mut voihan aina kuvia lähettää sähköpostissä.
- 5+13=513
Skypenkin voi helposti asentaa koneelle. Itse en lähtisi kenenkään kanssa juttelemaan kovin henkilökohtaisia sähköpostilla, saati tapaamaan ilman skypettämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872