Ei ole ihan oikea palsta varmaan, mutta likellä ollaan.
Eli ongelmana minulla on nivustaipeessa oleva pahahaju, tai sitten se on vain hikeä joka haisee.
Vaikka olisin edellisenä päivänä käynyt suihkussa, saattaa jo seuraavana päivänä nivustaipeessa olla sellainen pahahaju, eli kun sormella koskee niin hajun tuntee sormissa, toisaalta samajuttu on kainaloitten kanssa, mutta haju on erilainen
Olen miettinyt että onko minulla joku tauti tuolla nivustaipeessa juuri tuon hajun takia mikä tulee varsin nopeasti vai onko kyseessä pelkästään se että hikoilen vain varsin voimakkaasti kyseiseltä alueelta.
Jos olen pitempään käymättä suihkussa niin saattaa nivustaipeeseen tulla ikäänkuin kosteutta joka luultavasti on hikeä joka sitten haisee pahalle.
Minkäänlaisia ihomuutoksia, punoitusta tai vastaavaa ei nivustaipeessa ole.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa ja mistähän se voisi johtua, ja etenkin mitenkähän tästä pääsisi?
nivustaipeen hikoilu?
7
1564
Vastaukset
- Itsekin hikoava
Käy kaksi kertaa päivässä suihkussa, aamulla ja illalla. Voit myös laittaa talkkia hiostaville alueilla ja katsoa kostuvatko ne päivän mittaan. Käytätkö oikeanlaista pesuainetta peseytymiseen, nestemäinen on parempaa kuin palasaippua? Mitä materiaalia alushoususi ovat? Varmista että alkkarisi henkittävät ovat vaikka puuvillaa, silkkiä, ym... Ja alkkarit kannattaa vaihtaa puhtaisiin päivittäin.
- numero...
käytänkin tällähetkellä mietoa saippuaa, ennen käytin tavallista suihkusaippuaa niin tuntui että sitä "kosteutta" tuli paljon nopeammin.
Käytän myös aina boksereita, luultavasti pitäisi vaihtaa sellaisiin peruskalsareihin.
Mistähän tuon tietäisi onko kyseessä joku tauti vai pelkästään hiki-ongelma?
mutta koitan noita sinun keinojasi ainakin,
kiitän vinkeistä - Hölkkärules
Liikunta? Ruokavalio? Jostain syystä jos syöt paskaa niin haiset paskalle, toisaalta taas jos harrastat paljon hikoilua aiheuttavaa liikuntaa, niin se hikikin käryää paljon vähemmän ( tulee käytyä tarpeeksi usein pesulla...)
- numero...
Mistäköhän sen voisi tietää onko kyseessä vain hiki-ongelma, vai onko joku tulehdus???
hiiva,sieni, mitä näitä nyt on? - Anonyymi
ihan normaalilta "munahieltä" kuulostaa. Pitää jaksaa käydä suihkussa tarpeeksi usein ja varmuuden vuoksi voisit apteekista hakea jotain sieni-infektioihin sopivaa salvaa.Jos ei auta niin lääkärille sitten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694