mikä on seuraava tunne?
Tyhjyys?
Kun ikävä alkaa vähitellen
6
231
Vastaukset
- tymiä kyselet
Tiedät varmaan itse vastauksen tuohon jos kerran ikävä on hiipumassa.
- korallikeijunkuk
Suru näkyy olevan, mut mulla tuli hyvät muistot jossain vaiheessa pintaan ja tietty osa ikävästä vain jäi. Ei tarkoita sitä että tahtoisin uusintaa, mut fiilis vaihtelee päivittäin. Kunnes tulee päivä jolloin muistat hänestä vain yhden tunteen. Surukin vei aikansa, koha ei jää siihen kiinni
Tsemppiä. Etsi uusia muistoja ja pysy menossa mukana. Ulos ja aurinkoon - been there
vitutus, ärtymys, katumus ja lopuksi suru ja irtipäästäminen.
- ap
Ei haluaisi päästää irti. Ei haluaisi unohtaa (ja unohtaminen olisi mahdotonta, muistan ikuisesti..). Tällä hetkellä ei sinänsä mitään yksittäistä tunnetta edes, ainakaan vielä. Ontto olo, kipu... Hän täytti mun sydämeni ja nyt siinä on vaan sellainen aukko.
Jotenkin pelkään. Ei tämä ikävä kai ikinä kokonaan katoa...- clove*
Pidä hyvää huolta siitä aukosta. Ei sitä ole pakko täyttää uusilla ihastuksilla, vaikka niin sanovat. Harva sellaseen pystyy. En ainakaan minä. Se paikka on vielä varattu vaikkei olekaan ketään. Se täyttyy ajallaan.
Jos se oli oikeata, niin pelottaahan se. Helpottaa päivä kerrallaan. Kauhea sanoa, mut kai siitä oppiikin jotain. Sydänsuru on paskinta. Sydänsurusille pitäis olla lakisääteinen palkallinen (eu maksaa) extraloma max 2 kk.
- vinkkiä.
Kyllä se siitä. Hanki uusi ihastus niin helpottaa heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750