Iso Karhun Wikholm

Sädis_71

Palailin vuoden tauon jälkeen kesäporilaiseksi ja surukseni huomasin lempi kahvilani salaattien koon ja tason laskeneen. Asiakkaille myydään kuivuneiksi paahtuneita kananpaloja ja SALAATIN KOKO on pienentynyt uusien kesätyttöjenkin myötä TÄYSIN :-(. Koettakaahan kunnostautua, mikäli haluatte pitää asiakkaistanne parempaa huolta??

12

2477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen asiakas

Olen täysin samaa mieltä! Patonkien taso on myös laskenut, ne eivät ole kovin tuoreita. Lisäksi hinta niissä on noussut todella huimaa tahtia, muistan sen joskus olleen edellisen omistajan aikoihin jopa 2,30 €. Iltapäivästä tarjottavat näyttävät loppuvan, eikä lisää tehdä. Surullista, että uuden omistajan myötä on tämän Porin keskeisimmän kahvilan käynyt näin.

• satakunnan satusetä

Niin ja paikat on nykyään tosi kulahtaneen näköiset. rasvaiset kaakelit, lattialaatat halki, varastokoppi hävityksen kauhistus.. Voisivat kyllä vähän panostaa paikkaan. Poriin tarvittaisiin muutenkin vähän piristystä kahvilakulttuuriin. Oletteko käyneet raumalla cafe salissa? Jotakin tällaista tyylikästä tarvittaisiin myös tänne poriin...Mutta täällä taitaa vaan menestyä naamapaarit, keskarikuppilat ja esson baarit..

• näin o...

Kyllä itse olen huomannut saman, laatu on tosi paljon laskenut omistaja vaihdoksen yhteydessä. Toki tyttöjä siellä ei voi siitä syyttää, kyllä se on omistajasta ihan kiinni. Mut ei voi lusikalla vaatia jos on kauhalla saatu... =)

• kulkuri.

itse en paikassa asioi. Ihmettelen vain näitä negat. kommetteja. Kateutta?

Jos laatu ja hinta ei kohtaa, asiakkaat äänestää jaloillaan. Niin ei siis ole käynyt?

• en tajua

Kateutta mistä?

• Titta 22

Kyllä mä luulen, että ne tytöt tekee siellä tasan tarkkaan sen mitä käsketään ! ja pomohan siellä käskee ja komentaa.. omistajan vaihdoksen myötä paikka on mennyt paljon huonompaan suuntaan. Tytöt/naiset siellä ovat kyllä ihania, reippaita, ystävällisiä ja palvelualttiita.
      Niin ja yksi on varmaa, siellä ei ole kenenkään pakko käydä !!

• on se niin ikävää

Noin käy, kun omistajaa kiinnostaa vain raha ja "pikavoitot".

Jos Wikholmia olisi oikeasti kiinnostanut asiakaspalvelua ja laadukkaan tuotteen tarjoaminen, ei firmaa olisi koskaan myyty.

Se on jännä juttu se rahan voima. Saa ihmiset tekemään outoja asioita. Nytkin herra rakentaa epätoivoisesti jäätelötehdasta vain myydäkseen sen parin vuoden kuluttua (tai jo aikaisemmin) Ingmanille.

• jiäätelöä

Antakee rakentaa rauhassa, omapa on asiansa. Ei oo pakko ostaa jiätelöä viikholmilta, jos ei tykkää.

• se on niin ikävää
        jiäätelöä kirjoitti:

Antakee rakentaa rauhassa, omapa on asiansa. Ei oo pakko ostaa jiätelöä viikholmilta, jos ei tykkää.

Tämä on se Wikholin jäätelöfirma

http://www.3kaveria.fi/

Tämän herra haluaa myydä isolla rahalla, kun ostaja löytyy.

• se on niin ikävää
        se on niin ikävää kirjoitti:

Tämä on se Wikholin jäätelöfirma

http://www.3kaveria.fi/

Tämän herra haluaa myydä isolla rahalla, kun ostaja löytyy.

*Wikholmin

• minä en tekisi

4,48 miljoonaa euroa.

http://www.hs.fi/verokone/henkilo/1955Wikholm%20Ilkka%20Oiva%20Ilmari

Tämän summan Ilkka kääri yrityskaupallaan muutama vuosi sitten. Jotenkin ihme, että kukaan haluaa tehdä töitä sen jälkeen. Nettona yli 3 miljoonan euron summalle saa sijoitettuna helposti 10 %:n vuosituoton eli Ilkka Wikholm tienaa yli 300 000 euroa vuodessa tekemättä mitään.

• kivoja summia

Itse en tekisi mutta kai se sitten jätti jonkun tyhjiön elämään kun hommat loppu. Menestystä vaan jos haluaa yrittää ja tienata lisää. Jos firma pyörii tulevaisuudessa hyvin niin tottakai se myydään eteenpäin. Näin se maailma menee. Kilpailijat ostetaan pois.

Ps Whatsup 3 miljardia pelkkää käteistä. Voisi vaikkaa rakennella ittselleen siellä jenkeissä saunan ja lämmitellä kiuasta niillä ajankuluksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6121
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3716
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2791
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2279
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2211
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      29
      1213
    Aihe