Kenet Sinä haluaisit tavata? Jos olisi mahdollisuus...ottamatta kantaa onko hän varattu tai itse olet varattu..kuka saisi sinut ehdottamaan tapaamista?Miksi ? Itse tapasin oikein kivan miehen reissussa mutta varattuja olllaan..juuh-..ja hänen miehinen olemus ja se katse,,,huh huh...
Kenet haluaisit tavata?
49
1750
Vastaukset
- haluaisit
huh..huhh levittää jalat ?
- hra 50v
Haluaisin tavata erään kertakaikkisen ihastuttavan naisen uudelleen..vaikka sainkin häneltä pakit:) Upea nainen. ..kaipaan!
- pete 36v
Semmoiseen n 30v nainen jota tanssitin loppuillasta pikkujoluissa..huokaus..rotunainen...jos saisin hänet itselleni-pitäisin kyllä hänestä kiinni..nin mukava luonnekin..
- arvaa kuka..
Haluaisin tavata yhden ihanan naisen,
jolle olen joskus viestitellyt :) - pitkät hiukset
Minä tahtoisin tavata sellaisen vaalean nallekarhumaisen pitkän miehen..huokaus..jos se olisi mahdollista..mutta ei ole...:( Hän osoitti kyllä mielenkiintonsa minua kohtaan mutta kun se ei käy..niin se ei käy..
- Tyttö tällainen
Mika K. on sellainen jonka kanssa mieluusti viettäisin hekumallisen hetken jos toisenkin. Koeajoon kelpuuttaisin myös Jarnon ja Samin.
- :' (
Haluaisin tavata yhden kultaisen miehen... kai...
- noin se menee
Eipä ole ketään kenet haluaisin tavata ja kukaan ei halua tavata minua
- eli en ketään :)
Sellaisen, joka olisi sydämessään vain minun, josta ei tarvitsisi kilpailla muiden naisten kanssa ja joka ei muita haikailisi
- hauska ilta
Minä haluaisin tavata erään hauskan miehen.
Mikäkö saisi minut ehdottamaan tapaamista... jos hän soittaisi, osoittaisi hiemankaan olevansa kiinostunut, saattaisin rohkaistua ehdottamaan tapaamista. Vaikkakin varattuja ollaan molemmat. - ujo neito
Haluaisin tavata semmoisen tosi herrasmiehen joka saattoi minut kerran yömyöhällä junalta kotiin turvallisesti ..olin junassa hänen vierellään ja kerroin että Iso Helsinki yöllä on pelottava kun yksin kulkee..olisinpa ollut rohkea neito ja pyytänyt yhteystietoja..
- Pimpulainen...
Haluaisin tavata erään miehen, välillä tuntuu että hän pitää minusta ja välillä taas tuntuu välttelevän...Ensin hän on yhteydessä ja minä vastailen, sitten yhtäkkiä ei kuulu mitään viikkoon vaikka muutaman kerran viestitän..sitten taas viestiä tulee..tämä on todella ressaavaa ja minusta tuntuu että hänen puoleltaa ei taida tunteita olla pelissä muuta kuin ystävyys mielessä :(
- ~K~
Haluaisin tavata J***n uudelleen ja jatkaa juttua siitä mihin viimeksi jäimme...koska iltahan/yö loppui ihan liian lyhyeen:/
- -S-
Jarno on se kenet haluaisin tavata, viime tapaamisesta on jo liikaa aikaa...
- -- ------ --
E-rään i-ha-nan Mie-hen ha-lu-ai-sin ta-va-ta.
- Make loves
Minä haluaisin välttämättä tavata erään aivan uskomattoman naisen..luonteva,kaunis ja iloinen mielenlaadultaan! Ahistaa ja syö miestä kun olen varattu...ja hänkin..:( Haaveissa vainko ooot mun..
- varmavarma
tahtosin tavata erään miehen..ja jätti mun sieluuni jäljen vaikka vaan jutusteltiin yhden illan aikan..
- ihquupissii
Kenet vaan, kunhan on paskanväriset silmät.
- JORGO, KREIKKALAINEN
MINÄ TÄSÄ, JORGO KREIKAN IHME
PERSE KARVANEN MUSTA KARVA KIHARA
KULMAKARVA YHDISTYNEET
MUNAKARVAT AJAMATA
- kaunis nainen
Minä en välittäisi Kreikka-pojasta mutta eräästä muusta ihanasta miehestä...hän asuu Itä-suomessa...huoh...minä taas aivan eri suunnalta..
- mies i-suomi
Missä sinä kaunis nainen asut sitten? Tietäähän hän että sinä tuollaista mietit?
- kaunis nainen
mies i-suomi kirjoitti:
Missä sinä kaunis nainen asut sitten? Tietäähän hän että sinä tuollaista mietit?
En tiedä mitä mies ajattelee..:) ei keritty yhteystietoja vaihtamaan..tavattiin 3 viikoa sitten..mies Itä-Suomesta ja minä Keskellä suomea..:(
- mies i-suomi
kaunis nainen kirjoitti:
En tiedä mitä mies ajattelee..:) ei keritty yhteystietoja vaihtamaan..tavattiin 3 viikoa sitten..mies Itä-Suomesta ja minä Keskellä suomea..:(
Oletko jyväskylästä?
- kaunis nainen
mies i-suomi kirjoitti:
Oletko jyväskylästä?
No mistäs arvasit? Kukas sinä olet?..:) hui..Hyvää Juhannusta! Ei sitten hukuta vesillä..
- fdsasd
Haluaisin tavata erään upean naisen. Hän on hauska, fiksu, nauraa minun jutuilleni ja on kaiken lisäksi vielä upean näköinenkin. Voi, kun tietäisit mitä tunnen sinua kohtaan... :) Pyysin kyllä häntä ulos, mutta vastauksesta en saanut selvää oliko se juu vai jaa, eli homma jäi hieman auki ja näin ollen en uskaltanut pyytää uudelleen.
- and action!
Jos hän oikeasti on hauska, fiksu ja upean näköinen niin joku kyllä uskaltaa pyytää niin monta kertaa että lähtee...
- No voi sentään
Sen ihanan miehen (TH) voi kuinka häntä ikävöinkään. Hänen nauruaan ystävällisyyttään, kaikkea hänessä, vaikka hän onkin varattu kuten minäkin.
- takavasemmalle ny
Mä pyytäisin -siis jos uskaltaisin..Ville Valon...ja niin varmaan pyytäisi moni muukin :( Aina noi komeat miehet on varattu tai sit on itellä jotain säätöä..mistään kuitenkkan mitään tuu...ok-menen jääkaapille ja lohtusyön vaikka jogurtin..
- kaipuuta vaan
Hyväluonteisen,raameiltaan komean ja pitkän vaalean miehen,,ikä n 50v,,,Jyväskylä..
- love me
Minä tahtoisn tavata Ilkan..on ikävä..(ei poliitikkoa joka lehdissä)
- -M-
Tahtoisin tavata sen tytön joka vei palasen sydämestäni mukanaan Rovaniemelle :(
- liekki...
Minä tapasin laivalla la aivan mahtavan ja jumalaisen kauniin naisen... vaikka ulko näkö veti hänen puoleen niin keskusteltuamme minuun teki vaikutuksen hänen olemuksensa... valitettavasti en ehättänyt sattuneista syistä pyytää enempää tietoa hänestä ja nyt sielua korventaa jumalaton tuska koska en tiedä miten saisin häneen yhteyden... elämä on niin lyhyt.... arrghhhh voi paskaa elämää.... niin kummallakin oli suhde.... toisella pidempi toisella ei... kaipaan sua ----a
- 1 + 1 = 4
Voi teitä pettureita... oikein ulkonäkö ja olemus... ei ollut rutiineissa viedä hyttiin asti?
- liekki...
Niin pä nii... herras miehenä en tuommoista tekisi! en aijo sen enempää selittää mutta kun elämä ei ole niin musta valkoista... joskus vaan on niin et kun näkee jotain ni on päätettävä joko tai... en tehnyt pätöstä lähestyä häntä kevyesti... vaan monen ja monen mietteen jälkeen! ei ollut hyttiä ja jalkoväli silmissä en häntä lähestynyt!!! ettäs tiedät! kun katseet kohtaa ja näkee toisen silmät ja kasvot niin tietää että jotain muutakin on!!! sitä paitsi minä seison tekojeni ja sanojeni takana !!! ja kannan vastuuni. kele...
- soijjoirtjsåpfjbmmti
James Hetfield
- Pirjulixx
Tahtoisin tavata salaisesti..komistuksen..varattuja kumpikin,,grrr..
- Voisin mennä
ajassa taaksepäin... ehkä jotain olisi voinut pelastaa. Vähän huono vastaus taisi tulla.
- tyttö.entinen
kaipaan Juhannusheilaani..se katos aamulla..huokaus..
- vaalea nti
kaipaan ja ihastustani nuoruuteni varsinaista ensirakkauttani..olis niin ihana tavata...
- big eyes
tahtosin tavata edes kerran erään miehen ...jos se vaan olisi mahdollista...ou nou..
- Niina***
Mikan ja tapaankin hänet pian...
- upea nainen
haluan tavata juuri SINUT! Ennemmin tai myöhemmin...vaikka vaan ohimennen tavattiin viimeks mutta se ei nyt riitä!
- ihana N
Yhden miehen jolla on ihanat ruskeat silmät ja ihana miehinen olemus =)
- keski-suomen tyty
Haluaisin sinut varattu mies..
- keski-suomen (m)
niin minäkin sinut...:-*
- tyty keski-suomi
No mut kun--sä et ole se mies kenet halausin tavata...terassilla käyn nyt heinäkuun aikana --kuka tietää..jo satumme smaan paikaan..illan tummetessa..:) no se siit..
- i <3 Arto
tumman pitkän ja mahdottoman komean miehen nimeltä Arto
Hän on niiiiiiiiin ihana - yks vaan
Eee...erään...totanoinniinni...Eskon, jonka kohtasin joskus järjettömän kauan sitten, nykyisin on varmastikkin varattu mies, pakko kai niin kivan ihmisen olla. Mut olis vaan niin kiva nähdä vielä, huokaus.
- pitkäsäärinen n
Miehen--lu..äeltä..ottaisin sut ,,grr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954