Olen noin viisikymppinen nainen kunnallisessa toimistotyössä. Jo lapsuudessa ja nuoruudessa huomasin, etten ole erityisemmin pidetty ihmisten keskuudessa. Silloin tosin vielä naivisti ajattelin, että kaikki kyllä muuttuu, kun aikuistun. Mutta tässä iässä on jo pakko myöntää ikävät tosiasiat. Toisaalta jos lapsuudessa ei esim. ole musikaalinen tai ei osaa piirtää, niin kuinka niitä lahjakkuuksia enää aikuisempanakaan saisi esille ?
Ystäviä on aina ollut vähän, joitakin sentään vielä 80-luvulla. Mutta sen jälkeen hekin harvat perheelistyivät, opiskelivat korkeakouluissa ja saivat ns. "hyvät työpaikat". Olen myös huomannut, että saman alan ihmiset tapaavat toisiaan. Ja kun itsellä ei ole koulu - eikä työmenestys kummoinen ollut, on vähitellen jäänyt sen vähäisenkin ystäväpiirin ulkopuolelle.
Sosiaalisesti en ilmeisestikään ole taitava. Juttelen silti mielelläni ihmisten kanssa enkä ole ujo tai arka. Mutta jotenkin vain aina tuntuu, ettei minusta pidetä, eikä minua niin haluta seuraan. Näin itsekseni en kuitenkaan haluaisi olla. Onneksi on kuitenkin työ - siellä olen ikäänkuin "oikeutettu" tapaamaan ihmisiä ja olemaan heidän seurassaan. Jonkinlaista kulissia olen joutunut tosin pitämään, sillä jotenkin vain todella hävettää tämä elämä lähes ilman ihmissuhteita. Niinpä joskus kertoilen sattumuksista 80-luvulta, kuin ne olisivat aivan äskettäin tapahtuneet.
Olen tottunut tekemään asioita yksin, esim. matkustamaan. Ja se on hyvä asia, sillä olen kuullut ihmisistä, joiden on vaikea lähteä kotoaan minnekään ilman seuraa. Jotenkin haluaisin silti yrittää muuttua, mutta miten ? En toivoisi, että lausahdukset " joistain ei vain pidetä " ja " kaikilla ei ole kavereita " olisivat niin totta kohdallani.
Ei koskaan suosittu
rujotar
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905