Minkä pituinen on Ville Niinistö, näyttää kuvissa ja videolla todella lyhyeltä. Google ei minulle vastannut tähän kysymykseen.
Ville Niinistön pituus
41
9332
Vastaukset
- mittarimato1116
198cm
- Katohan häntää
ei oo niin lyhyt, ainakin 226 cm.
- Pitko-Pätkä
Ville Niinistö on 168cm sulkahatussa. myös piilo korot antavat lisä pituutta noin 5cm, joten siitä laskette.
Samuli Edelmann - 183 cm
Kari Hietalahti - 184-185 cm
Jussi Lampi - 203 cm
Juha Veijonen - 185-186 cm
Pekka Valkeejärvi - 188 cm
Esko Kovero - 183-184 cm
Tommi Taurula - 184-185 cm
Teemu Lehtilä - 176 cm
Vesa-Matti Loiri - 183 cm
Heikki Silvennoinen - 178 cm
Timo Kahilainen - 166 cm
Peter Franzen - 178 cm
Jarmo Koski - 173 cm
Timo Jurkka - 182 cm
Sami Sarjula - 183 cm
Jasper Pääkkönen - 175 cm
Yllätyksekseni huomasin Ron Jeremyn olevan vain 168 cm pitkä, itse kuvittelin hänen olevan paljon pidempi.
Kenellekään ei varmasti ole jäänyt epäselväksi mihin se pituus on sitten varastoitunut
Pari klassikkoa:
Tom Cruise (170 cm)
Dustin Hoffman (166 cm)
Cruisehan käytti piilokorkoja kengissä ja jäi kiinni ollessaan 179-senttisen Nicole Kidmanin aviomies. Myös Martin Scorsese on pieni (160 cm).- ihminen kutistuu
Noissa mitoissa on otettava huomioon iäkkäämpien kohdalla että pituus on lyhentynyt useitakin senttejä. Mm Howard Hughes oli kuolleessaan 7cm lyhyempi kuin nuorena ( vai oliko enemmän?)
- Ihan joka lähtöön...
ihminen kutistuu kirjoitti:
Noissa mitoissa on otettava huomioon iäkkäämpien kohdalla että pituus on lyhentynyt useitakin senttejä. Mm Howard Hughes oli kuolleessaan 7cm lyhyempi kuin nuorena ( vai oliko enemmän?)
jeremy lyhyt mut holmes 188 cm
- asiantuntija2
Ehei. Tässä pitävämpi lista. Ne joita en tunne olen jättänyt tyhjäksi.
- asiantuntija2
Ehei. Tässä pitävämpi lista. Ne joita en tunne olen jättänyt tyhjäksi.
Samuli Edelmann - 182 cm
Kari Hietalahti - 180 cm
Jussi Lampi - 202 cm
Juha Veijonen - 180 cm
Pekka Valkeejärvi
Esko Kovero - 182 cm
Tommi Taurula - 185 cm
Teemu Lehtilä - 173 cm
Vesa-Matti Loiri - 180 cm (177 cm nykyään)
Heikki Silvennoinen - 175 cm
Timo Kahilainen - 160 cm
Peter Franzen - 172 cm
Jarmo Koski - 170 cm (168 cm nykyään)
Timo Jurkka - 182 cm
Sami Sarjula - 180 cm
Jasper Pääkkönen - 178 cm - Anonyymi
Joo joo, mutta mullapa ompi kuitenkin isompi muna kuin Ron Jeremyllä ja oon peräti 175cm pitkä karju.
- thanx for the info
Siis hietalahti ja veijonen saman kokoisii... ohoh enpä olisi arvannut. no eihän ne ole näyttelijöitä turhan päiten vaan osaavat näytellä kokoaan isompaa ja pienempää
- JK
198 SENTIÄ PITKÄ
- tutkimus päällikkö
Huhu huh. Nyt selvitin tuon Ville Niinistön pituuden ja googlettamalla kun kysyjä ei sitä pystynyt tekemään ainakin pääsin lähelle totuutta, kas tässä salapoliisi työni tulokset:
selasin kuvia joissa kyseinen henkilö muiden kanssa ja esim. ex-puheenjohtajan kanssa samassa kuvassa eli tuon Anni Sinnetännemäen kanssa ja kappas ovat suht saman pituisia. eli luulisin Annin olevan jotain 163cm.
Sitten löytyi tällainen Perhevapaiden uudistus on edennyt hitaasti, mutta miksi? Asiasta olivat keskustelemassa kansanedustajat Sari Sarkomaa, Maria Guzenina-Richardson ja Ville Niinistö.
http://areena.yle.fi/video/1435231?origin=rss tuolta voi katsoa Ville Niinistö joka istuu näiden akkojen kanssa on heitä päätä lyhyempi joten en usko noiden muijien olevan päälle 2metriä korkeintaan 175cm joten siitä voi verrata. http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00138/7191410_jpg_138514a1.jpg
ja tuosta kuvasta näkyy meibi 2cm Annia pidempi tai 1cm. - 170+
tutkimus päällikkö kirjoitti:
Huhu huh. Nyt selvitin tuon Ville Niinistön pituuden ja googlettamalla kun kysyjä ei sitä pystynyt tekemään ainakin pääsin lähelle totuutta, kas tässä salapoliisi työni tulokset:
selasin kuvia joissa kyseinen henkilö muiden kanssa ja esim. ex-puheenjohtajan kanssa samassa kuvassa eli tuon Anni Sinnetännemäen kanssa ja kappas ovat suht saman pituisia. eli luulisin Annin olevan jotain 163cm.
Sitten löytyi tällainen Perhevapaiden uudistus on edennyt hitaasti, mutta miksi? Asiasta olivat keskustelemassa kansanedustajat Sari Sarkomaa, Maria Guzenina-Richardson ja Ville Niinistö.
http://areena.yle.fi/video/1435231?origin=rss tuolta voi katsoa Ville Niinistö joka istuu näiden akkojen kanssa on heitä päätä lyhyempi joten en usko noiden muijien olevan päälle 2metriä korkeintaan 175cm joten siitä voi verrata. http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00138/7191410_jpg_138514a1.jpg
ja tuosta kuvasta näkyy meibi 2cm Annia pidempi tai 1cm.Googlettamalla kuvahaulla Ville Niinistö Eero Heinäluoma, löytyy kuvat herroista saman tyttökolmikon kanssa. Eero on 197cm pitkä, Ville yltää Eeroa noin leukaan asti. Veikkaisin Villen pituudeksi vähän yli 170cm.
- hahahehehihi
Huh. Joku taitaa sekoittaa Ville Niinistön, Ville Itälään, joka on todella pitkä.
- aganlcn
Villen tanakampi ruumiinrakenne hämää vähän (näyttää ehkä lyhemmältä). Olen itse korkokenkien kanssa 180cm tienoilla, tuolloin Ville on lyhempi. Sanoisin, että maksimissaan 175cm, veikkaisin esim. 173-174cm.
- sitä luokkaa
sauli-setänsä kai 177cm
- Magisteri
Voinut olla joskus korkokengissä silinterihattu päässä
- vihreätieto
152 cm korko kengat ja mekko päällä Audin katolla seisoen jottei jää pakkopalautus lasten sekaan matkalle Afganistaniin... :=D
- grön
Oletteko huomanneet et Ville Niinistöllä on iso pää hartioihin nähden? Toinen samanlainen on Nalle Wahlroos; kun on telkkarissa niin mun huomio kiinnittyy aina siihen miten niin iso pää on niin kapeissa hartioissa.. :)
- vitunidioottisuvakki
Suvakki Mädättäjä Ville niinistö on noin 157cm.
- vihreät.suomenvihaajat
Suomi irakilaisille, syyrialaisille, somaleille. Suomalaiset pois suomesta !!
- MatuNiinistö
Saatana joo,, suvakki se on
- Sepe_Sushi
Vihreissä ei ole muita miehennäköisiä kansanedustajia kuin Touko Aalto. Hänelläkin on lampaan luonne vaikka julkisivu on kuin meksikolaisella junarosvolla.
- villellä.pimppi
Jep, Toukokin on aivan tyttönen ja suvakkipelle, vaikka ulkonäkö on miehen.
- Anonyymi
Kaikki vihreät sontaläjiä, sama paska mutta eri paketeissa. Aivan sama minkä pituisia, kaikilla isopää niinkuin sammalmätäs.
- callekiwes
Ville Niinistö on kääpiön näköinen
- porvaritlyhys
Aivan kuten tämä nykyinen pressa ja pituus huitelee jopa 1,60, plus Orpo jonka pituus taitaa olla samaa, eli?
- MitenOnkaan
Näin tänään Jasper Pääkkösen. Näytti lyhyeltä. Itse olen 170 cm, eikä näyttänyt mua pidemmältä. :D
- Anonyymi
Mikä on Ville Rydmanin pituus?
- Anonyymi
Ville Rydman 1,32 cm ja veikeä hymy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ville Rydman 1,32 cm ja veikeä hymy.
Ville Niinistö on 168 cm sulka päässä🤣🤣
- Anonyymi
Seksikäs mies on!
- Anonyymi
Hän on vihreä eli lyhyt ja tyhmä.
- Anonyymi
Ville Niinistöllä on suhteettoman suuri pää. Luulisi että siellä on järkeä, mutta ei.
- Anonyymi
Oletpa kateellinen. Satun tietämään että naisten mielestä Ville Niinistö on seksikäs ja älykäs. Myös oman vaimon suosikki kun olen kysynyt hänen unelmamiestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa kateellinen. Satun tietämään että naisten mielestä Ville Niinistö on seksikäs ja älykäs. Myös oman vaimon suosikki kun olen kysynyt hänen unelmamiestään.
Onpa sun vaimollasi kummallinen maku, jos Ville Niinistöä pitää seksikkäänä ja älykkäänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten mielestä ja vaimon mielestä? No huh huh, puhut ilmeisesti 2 naisesta ja vaimostasi....Nimittäin naisena en kyllä näe Ville Niinistössä mitään seksikästä ja eihän hän mikään älykäs ole. Villellä on mös aika iso pylly, eikä ole mikään ihanne vartalokaan.
- Anonyymi
2oo5 cm
- Anonyymi
Ville Niinistö on nykyisin aika pulskassa kunnossa!
- Anonyymi
Naiset tykkää kun on vähän masua. Jos olisin miehiin menevä, Ville olisi mun suosiossa. Kyllä naiset käy melkoisen kuumana Villeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tykkää kun on vähän masua. Jos olisin miehiin menevä, Ville olisi mun suosiossa. Kyllä naiset käy melkoisen kuumana Villeen.
Villellä on kaunis nuori vaimo ja suloinen vauva jonka saivat onneksi vaikeuksien kautta lopulta.
- Anonyymi
134cm.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859