Ville Niinistön pituus

ksyyvillestä

Minkä pituinen on Ville Niinistö, näyttää kuvissa ja videolla todella lyhyeltä. Google ei minulle vastannut tähän kysymykseen.

39

8415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mittarimato1116

      198cm

    • Katohan häntää

      ei oo niin lyhyt, ainakin 226 cm.

    • Pitko-Pätkä

      Ville Niinistö on 168cm sulkahatussa. myös piilo korot antavat lisä pituutta noin 5cm, joten siitä laskette.
      Samuli Edelmann - 183 cm
      Kari Hietalahti - 184-185 cm
      Jussi Lampi - 203 cm
      Juha Veijonen - 185-186 cm
      Pekka Valkeejärvi - 188 cm
      Esko Kovero - 183-184 cm
      Tommi Taurula - 184-185 cm
      Teemu Lehtilä - 176 cm
      Vesa-Matti Loiri - 183 cm
      Heikki Silvennoinen - 178 cm
      Timo Kahilainen - 166 cm
      Peter Franzen - 178 cm
      Jarmo Koski - 173 cm
      Timo Jurkka - 182 cm
      Sami Sarjula - 183 cm
      Jasper Pääkkönen - 175 cm

      Yllätyksekseni huomasin Ron Jeremyn olevan vain 168 cm pitkä, itse kuvittelin hänen olevan paljon pidempi.
      Kenellekään ei varmasti ole jäänyt epäselväksi mihin se pituus on sitten varastoitunut


      Pari klassikkoa:
      Tom Cruise (170 cm)
      Dustin Hoffman (166 cm)

      Cruisehan käytti piilokorkoja kengissä ja jäi kiinni ollessaan 179-senttisen Nicole Kidmanin aviomies. Myös Martin Scorsese on pieni (160 cm).

      • ihminen kutistuu

        Noissa mitoissa on otettava huomioon iäkkäämpien kohdalla että pituus on lyhentynyt useitakin senttejä. Mm Howard Hughes oli kuolleessaan 7cm lyhyempi kuin nuorena ( vai oliko enemmän?)


      • Ihan joka lähtöön...
        ihminen kutistuu kirjoitti:

        Noissa mitoissa on otettava huomioon iäkkäämpien kohdalla että pituus on lyhentynyt useitakin senttejä. Mm Howard Hughes oli kuolleessaan 7cm lyhyempi kuin nuorena ( vai oliko enemmän?)

        jeremy lyhyt mut holmes 188 cm


      • asiantuntija2

        Ehei. Tässä pitävämpi lista. Ne joita en tunne olen jättänyt tyhjäksi.


      • asiantuntija2

        Ehei. Tässä pitävämpi lista. Ne joita en tunne olen jättänyt tyhjäksi.

        Samuli Edelmann - 182 cm
        Kari Hietalahti - 180 cm
        Jussi Lampi - 202 cm
        Juha Veijonen - 180 cm
        Pekka Valkeejärvi
        Esko Kovero - 182 cm
        Tommi Taurula - 185 cm
        Teemu Lehtilä - 173 cm
        Vesa-Matti Loiri - 180 cm (177 cm nykyään)
        Heikki Silvennoinen - 175 cm
        Timo Kahilainen - 160 cm
        Peter Franzen - 172 cm
        Jarmo Koski - 170 cm (168 cm nykyään)
        Timo Jurkka - 182 cm
        Sami Sarjula - 180 cm
        Jasper Pääkkönen - 178 cm


      • Anonyymi

        Joo joo, mutta mullapa ompi kuitenkin isompi muna kuin Ron Jeremyllä ja oon peräti 175cm pitkä karju.


    • thanx for the info

      Siis hietalahti ja veijonen saman kokoisii... ohoh enpä olisi arvannut. no eihän ne ole näyttelijöitä turhan päiten vaan osaavat näytellä kokoaan isompaa ja pienempää

    • JK

      198 SENTIÄ PITKÄ

      • tutkimus päällikkö

        Huhu huh. Nyt selvitin tuon Ville Niinistön pituuden ja googlettamalla kun kysyjä ei sitä pystynyt tekemään ainakin pääsin lähelle totuutta, kas tässä salapoliisi työni tulokset:
        selasin kuvia joissa kyseinen henkilö muiden kanssa ja esim. ex-puheenjohtajan kanssa samassa kuvassa eli tuon Anni Sinnetännemäen kanssa ja kappas ovat suht saman pituisia. eli luulisin Annin olevan jotain 163cm.
        Sitten löytyi tällainen Perhevapaiden uudistus on edennyt hitaasti, mutta miksi? Asiasta olivat keskustelemassa kansanedustajat Sari Sarkomaa, Maria Guzenina-Richardson ja Ville Niinistö.

        http://areena.yle.fi/video/1435231?origin=rss tuolta voi katsoa Ville Niinistö joka istuu näiden akkojen kanssa on heitä päätä lyhyempi joten en usko noiden muijien olevan päälle 2metriä korkeintaan 175cm joten siitä voi verrata. http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00138/7191410_jpg_138514a1.jpg

        ja tuosta kuvasta näkyy meibi 2cm Annia pidempi tai 1cm.


      • 170+
        tutkimus päällikkö kirjoitti:

        Huhu huh. Nyt selvitin tuon Ville Niinistön pituuden ja googlettamalla kun kysyjä ei sitä pystynyt tekemään ainakin pääsin lähelle totuutta, kas tässä salapoliisi työni tulokset:
        selasin kuvia joissa kyseinen henkilö muiden kanssa ja esim. ex-puheenjohtajan kanssa samassa kuvassa eli tuon Anni Sinnetännemäen kanssa ja kappas ovat suht saman pituisia. eli luulisin Annin olevan jotain 163cm.
        Sitten löytyi tällainen Perhevapaiden uudistus on edennyt hitaasti, mutta miksi? Asiasta olivat keskustelemassa kansanedustajat Sari Sarkomaa, Maria Guzenina-Richardson ja Ville Niinistö.

        http://areena.yle.fi/video/1435231?origin=rss tuolta voi katsoa Ville Niinistö joka istuu näiden akkojen kanssa on heitä päätä lyhyempi joten en usko noiden muijien olevan päälle 2metriä korkeintaan 175cm joten siitä voi verrata. http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00138/7191410_jpg_138514a1.jpg

        ja tuosta kuvasta näkyy meibi 2cm Annia pidempi tai 1cm.

        Googlettamalla kuvahaulla Ville Niinistö Eero Heinäluoma, löytyy kuvat herroista saman tyttökolmikon kanssa. Eero on 197cm pitkä, Ville yltää Eeroa noin leukaan asti. Veikkaisin Villen pituudeksi vähän yli 170cm.


    • hahahehehihi

      Huh. Joku taitaa sekoittaa Ville Niinistön, Ville Itälään, joka on todella pitkä.

    • aganlcn

      Villen tanakampi ruumiinrakenne hämää vähän (näyttää ehkä lyhemmältä). Olen itse korkokenkien kanssa 180cm tienoilla, tuolloin Ville on lyhempi. Sanoisin, että maksimissaan 175cm, veikkaisin esim. 173-174cm.

    • sitä luokkaa

      sauli-setänsä kai 177cm

      • Magisteri

        Voinut olla joskus korkokengissä silinterihattu päässä


    • vihreätieto

      152 cm korko kengat ja mekko päällä Audin katolla seisoen jottei jää pakkopalautus lasten sekaan matkalle Afganistaniin... :=D

    • grön

      Oletteko huomanneet et Ville Niinistöllä on iso pää hartioihin nähden? Toinen samanlainen on Nalle Wahlroos; kun on telkkarissa niin mun huomio kiinnittyy aina siihen miten niin iso pää on niin kapeissa hartioissa.. :)

    • vitunidioottisuvakki

      Suvakki Mädättäjä Ville niinistö on noin 157cm.

      • vihreät.suomenvihaajat

        Suomi irakilaisille, syyrialaisille, somaleille. Suomalaiset pois suomesta !!


    • MatuNiinistö

      Saatana joo,, suvakki se on

    • Sepe_Sushi

      Vihreissä ei ole muita miehennäköisiä kansanedustajia kuin Touko Aalto. Hänelläkin on lampaan luonne vaikka julkisivu on kuin meksikolaisella junarosvolla.

      • villellä.pimppi

        Jep, Toukokin on aivan tyttönen ja suvakkipelle, vaikka ulkonäkö on miehen.


      • Anonyymi

        Kaikki vihreät sontaläjiä, sama paska mutta eri paketeissa. Aivan sama minkä pituisia, kaikilla isopää niinkuin sammalmätäs.


    • callekiwes

      Ville Niinistö on kääpiön näköinen

      • porvaritlyhys

        Aivan kuten tämä nykyinen pressa ja pituus huitelee jopa 1,60, plus Orpo jonka pituus taitaa olla samaa, eli?


    • MitenOnkaan

      Näin tänään Jasper Pääkkösen. Näytti lyhyeltä. Itse olen 170 cm, eikä näyttänyt mua pidemmältä. :D

    • Anonyymi

      Mikä on Ville Rydmanin pituus?

      • Anonyymi

        Ville Rydman 1,32 cm ja veikeä hymy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville Rydman 1,32 cm ja veikeä hymy.

        Ville Niinistö on 168 cm sulka päässä🤣🤣


    • Anonyymi

      Seksikäs mies on!

    • Anonyymi

      Hän on vihreä eli lyhyt ja tyhmä.

    • Anonyymi

      Ville Niinistöllä on suhteettoman suuri pää. Luulisi että siellä on järkeä, mutta ei.

      • Anonyymi

        Oletpa kateellinen. Satun tietämään että naisten mielestä Ville Niinistö on seksikäs ja älykäs. Myös oman vaimon suosikki kun olen kysynyt hänen unelmamiestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kateellinen. Satun tietämään että naisten mielestä Ville Niinistö on seksikäs ja älykäs. Myös oman vaimon suosikki kun olen kysynyt hänen unelmamiestään.

        Onpa sun vaimollasi kummallinen maku, jos Ville Niinistöä pitää seksikkäänä ja älykkäänä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kateellinen. Satun tietämään että naisten mielestä Ville Niinistö on seksikäs ja älykäs. Myös oman vaimon suosikki kun olen kysynyt hänen unelmamiestään.

        Naisten mielestä ja vaimon mielestä? No huh huh, puhut ilmeisesti 2 naisesta ja vaimostasi....Nimittäin naisena en kyllä näe Ville Niinistössä mitään seksikästä ja eihän hän mikään älykäs ole. Villellä on mös aika iso pylly, eikä ole mikään ihanne vartalokaan.


    • Anonyymi

      2oo5 cm

    • Anonyymi

      Ville Niinistö on nykyisin aika pulskassa kunnossa!

      • Anonyymi

        Naiset tykkää kun on vähän masua. Jos olisin miehiin menevä, Ville olisi mun suosiossa. Kyllä naiset käy melkoisen kuumana Villeen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe