Kuinka monta kertaa olette yhdynnässä viikon aikana? Ikänne?
Kuinka monet panot viikossa?
147
8326
Vastaukset
- Yli viisikymppiset
Olemme yli 50-pariskunta yhteiseloa takana yli 30-vuotta 2-6 kertaa / viikko
- ketjuttaja
Seksi on kuin tupakan poltto. Ketjussa vaan kun köyrii ja tupakoi niin paremmalta tuntuu kertoo Pyllykirjassa paritteleva Aina Ilona. Köyri ja vedä henkoset http://www.pyllykirja.fi/2011/
- yks vaan
4-6 kertaa viikossa ollaan vähän alle nelikymppisiä :)
- lisää
Kolmekymppisiä, noin 2x kk. Välillä harvemmin.
- aints
23, 1-10 kertaa viikossa, riippuu tosi paljon, jos työt menee ristii eikä ehi nii sen kerran pari viikos, jos on lomaa nii useemman kerran päivässä..
- Kuinka lasketaan??
Viikolla ei kauheasti ehdi mut viikonloppuna saatetaan naida 10-12 kertaa. Onko meidän panotiheys sitten keskimäärin 1.5 krt päivässä.
Pariskunta 45v - Galluppia pukkaa
Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:
1. ikä, parisuhdetilanne
2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)
Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.
Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:
1. ikä
2. parisuhdetilanne
3. Oletko koskaan runkannut?
4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
9. Vilautteletko koskaan muuten?
10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
11. Jos ei, miksi ei?
12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
13. Jos on, mikä?
Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.
Hei
1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
4.Rintaliivi koko?
5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?
Kiitoksia
1.Etunimi?
2.Ikä?
3.Harrastukset
4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
5.Millanen olet sitten masterina?
6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?
Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
1) perinteinen lähetyssaarnaaja
2) takaa päin
3) nainen päällä
4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
5) lusikka
6) molemmat seisovat
7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
8) muu, mikä?
Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.
Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.
1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
8. Minkä ikäinen olet?
eli tässä muutama kysymys..
1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä?
En oikein osaa petipuuhissa lukea teitä tytöt! Kertokaa mulle muutamiin kysymyksiin vastaus, liittyen seksiin ja suhdeelämään.
1. Tykkääkö naiset yleisesti esileikeissä pillun nuolemisesta? Itse ainakin kiihotun siitä aivan sairaasti jos saisin sellasta tehdä.
2. Tykkäättekö itse ottaa suihin mieheltä? Sekin olisi kiva kokeilla!
3. Onko koolla merkitystä? Kelpaako keskiverto suomalainen mies alapäästään eli 13/12 vai mitä se oli.
4. Jos edelliseen kysymykseen vastasit myöntävästi niin onko se korjattavissa jos olet rakastunut korvia myöten? Estääkö se suhteen? Voiko tuo about tuo kokoluokka olla sopiva joillekkin naisille? Useimmalle? Harvemmalle?
5. Mistä asennoista pidätte eniten? Onko tämä henkilökohtaista vai onko yleisesti naisilla jokin mieliasento?
6. Monta kertaa teitä saa/pitää jyystää yössä? Tykkäättekö sekstailla aamulla?
7. Mikä ratkaisee hyvässä seksissä kaikkein eniten? Ja mikä tekee sinusta taitavan sinusta taitavan rakastajan???
1. Missä hyväilyt?
2. Kauanko parisuhde saa jatkua näin?
3. Mikä kiihottaa?
4. Kestääkö kunto
5. Kuinka kauan haluat olla nudisti kanssani?1. 30v , sinkku, 2. kyllä 3. ex- nähden , seisaaltaan makuuhuoneessa, 4. molempien yhteinen ajatus,5. riippuu tilanteesta,joskus joskus ei 5. enpä erityisemmin. 6.en todellakaan, aika sairasta olisi!
1.edelleen 30v 2. sinkku 3. tottakai, eihän sellaista miestä edes ole 4. en 5.jep 6. kato edellinen kohta 7. edelleenkin harkittu 8.en välttämättä, riippuu tilanteesta ;) 9. en 10.ei, pitäiskö? 11. jaa-a eipä kai terveen tollasta tarvii miettii 12. ei, käyn säännöllisesti testeissä, mikäli olen suojaamattomassa yhdennässä.
ei jaksa vastat enempää.
- Sammy5906845960897
Vähä vajaa parikymppisiä, ja päivittäin pari kertaa päivässä.
- Kuuskymppiset
Ei me muuta just tehdäkään.
Naiaan jatkuvasti.
Ollaan liki 6-kymppinen pari. - hemmu90
Parikymppisiä, miehen pitkien töiden takia viikonloppuisin 2-10 krt.
Vapaalla melkeimpä päivittäin. - 50-kymppinen
Pari kertaa vuodessa, niin vuodessa.
- tarttis joks päivä
Kaks kertaa tänä vuonna
viiskymppinen sinkku ;) - 48N ja 50M
3-8 kertaa viikossa namitellaan =)
- Kysyn minä
Ihan asiallisesti: mitä hyödyt saamistasi vastauksista?
- sexipexi 69
No aattelin, että jos sitten joskus.
Ja sitte aattelin kattoo, et onks tääl paljo tampioita vastaamaan.
- Paranormalus?
Ehkä n. 10 kertaa viikossa, vähintään päivittäin, usein useamman kerran päivässä. Olemme molemmin puolin 3-kymppiä.
- v,jussi
Eisa isotella nuodenpana useasti. Nyt vanhenpana 2-3 kertaa kahdessa viikossa. M71. N 68. Hauskaaon
- wänka
Tumputan joka päivä 2 kertaa. Eli fäppäiltyä tulee 14 kertaa viikossa !
Ai hurja- Ei vongata-vaan tump
Ei tartte naia, kun tumputtaa vaikkapa viis kertaa päivässä, palijon mukavampaa, eikä tarvi vongata mitään-aina valmiina
- SalesManager
Ollaan noin 30v pariskunta ja 10v oltu yhdessä. Seksiä noin 1kerta/kk.
- liian harvoin
1*kuukaus. joskus voin saada 2kerttaakin kuussa. 32 ja 24
- Suskiå
Riippuen silloisesta suhdestatuksesta ja säädöistä. Parisuhteessa 2-6 krt viikossa, kaverisuhteessa 0-4 krt viikossa ja sinkkuna voi mennä yli puol vuotta ilman.
- Suskiå
Ja niin, olen parikymppinen nainen.
- ei väliä
niin varmaan joo
- miä vaan
viime kerrasta n. 10v. sitä ennen vähän useammin, jatkossa tuskin koskaan enää, 45v. mies, ja ihan normi?....
- N 30 +
Niin miäkin, viime kerrasta 4 vai 5 vuotta ja enpä usko enää saavani, vaikka haluaisin kyllä...
- Nainen 37veee....
N 30 + kirjoitti:
Niin miäkin, viime kerrasta 4 vai 5 vuotta ja enpä usko enää saavani, vaikka haluaisin kyllä...
Viimeksi vuonna 2008. Kunpa edes joka vuosi...
- EN niin en
Minä en harrasta koskaan seksiä.
- räätykkä
ja sen kyllä huomaa....
- huikeeta kesää
Näin kesällä rakastellaan enemmän kuin talvella. Aurinko ja vähät vaatteet kiihottaa.. Rakastellaan useita kertoja viikossa: nurtsilla, kuistilla missä vaan.. Naimissa, perheellisiä 40v.
- More sex please
0 kertaa. Minä 19 ja mies 23.
Itselle maistuis mutta miehelle ei.- niihhh
seurustelet homon kanssa
- Sinkkumies 46v
Edellisen kerran lykästi vuonna 2006.
Joka päivä panettaa entistä enemmän mutta minkäs teet. Kun on tämän näköinen inssi, niin ei naiset lämpene!!!- 49 nainen
Eipä täälläkään kovin usein 2007 viimeksi.
- "lomalla"
joka toinen päivä,niin pysyy elämä valoisana ; ) alle 40 vuotiaita ollaan
- 1959
Viimeiset kerrat v. 2009 ja 2006. N 50 ja M 51. Vaimo raivostuu jo pelkästä halauksesta.
- naminami:D
Vähän käytetty mies....ota kapsäkkis ja lähde maailmalle. Toivottavasti tavataan ;)
- keskeltäsuomea
Kohtalotovereita ollaan 48v ja asun naisen kanssa mut silti en ole tämän
vuostuhannen puolella nainut eikä muutakaan,olen jo luovuttanut
sen suhteen. - Haluis useammin
Viimeksi joskus vuonna 2006 haluis kyl useammin, mut< kun ei niin ei.
- Vaihtamalla paranee
Mä en tajua tälläisiä "suhteita", itse älysin lähteä. Kesti kylläkin muutama vuosi kerätä rohkeutta. Nykyään saan hellyyttä päivittäin.
- Aina vaan haluttaa
Yhteiseloa 10v. kaksi lasta ja koko suhteen ajan 1-3 kertaa päivässä. Tietenkään ei aina pitkän kaavan mukaan mutta aikaa on aina järjestynyt kesti akti sitten minuutin tai tunnin. Minä 28v ja vaimo 26v.
Sairasta mutta minkäs teet kun on pakko saada. - pimpelipompeli_
No näin taas lueskelin.....
Monikohan vastasi totuudenmukaisesti =)
Muutama.
No... - vh 1947
Pari kertaa vuodessa 60 eläkeläispariskunta!
- Aina.
Kun mieli tekee harrastan seksiä,joskus useammankin kerran päivässä,yleensä eri naisten kanssa. T: Mies 48v.
- allday everyday
Meizin ku tekee vakoa mieli, niin se on aivan sama onko siinä edessä kontillaan mies vai nainen, tuttu vai random. Yleensä eri henkilöiden kanssa duunaan, useasti päivässä
T: Mies 78v. - fenzu
27-vuotias sinkkunainen ja seksiä 1-2 kertaa viikossa useiden eri kumppanien kanssa. Vakipanot on loistava juttu :)
- Kohtakolmekymmentä
Koskaan en ole vielä harrastanut ja oon 29 vuotias mies eikä kaduta tippaakaan. En ole nähkääs baarissa istumassa ja rukoilemassa panoseuraa.
- ..
27 ja 25v ja naimissa ollaan. seksiä pari kertaa/kk. Tai enemmän jos työtilanne on sen sallii.
- oma käsi, paras käsi
Näin poikamiehenä tulee parikertaa päivässä otettua itsensä, niin ja ikää on 38 vuotta.
Kyllähän sitä panis jos sais. - hump hump
Pari kertaa viikossa, ollaan 23-vuotiaita ja yhdessä asutaan. Mutta päivittäin kyl humputetaan toisiamme ja kosketellaan kaikkialta yms :D
- nainen 23v
0 :( Kun ei oo ketään. Eikä kukaa huoli jostain syystä. Viime kerrasta on jotain 6 vuotta aikaa :(
- mies 46 v
huom! nainen 23v. Kyllä mää vaan huolisin (:-)
ps. voitit minut vuodella :) - xxxei asioinut
Ilmankos seksiliikkeissä käy naisasiakkaiden jono.
- harmitusta
Kerran kuussa. Vaimon selkävamma ei anna periksi useammin. Poikamiesaikainen harrastus käytössä useammin :( 40 ja risat.
- hyvee on aina ollu.
Moi ollaan n60 pari ollaan oltu yhdessä 3v ja ollaan päivittäin 4-6 kertaa päivässä ja vähintäin puoli tuntia kerralla ja maku vaan korjaantuu nais kaverini laukeaa 10-15 kertaa päivässä minäkin muutaman kerran...
- 1958aaa
työmarkkinatukilaiset ei saa!
- Jokapaikan kiusattu
No, kohta tulee 22 vuotta ilman eikä ikääkään oo enempää.
- oksentava pikkuveli
Uskomatonta, että porukka myöntää runkkailevansa ? OOTTE HEI NIMETTÖMINÄ TÄÄLLÄ !?
Ite saan joka päivä useita kertoja. Ei siis tarvitse boaa kuristaa - Ei tylsää
Nainen 43 v ja mies 32 v. Kerran viikossa, kun nähdään, ollaan niin kuin kanit.
- pahassa puutteessa
olen 40 urheileva mies,ja haluaisin 2-3 kertaa viikossa.mutta muijan tahdilla kun mennään me pannaan 1kerran 4kk aikana.muija on mua paljon nuorenpi mutta ei urheile tms.
- Once in a decade
En oo niin onneton että nussisin läskejä, joten noin kerran vuodessa on tyytyminen.
- kemissä suht hilj.
vuorotyössä kun ollaan ja pieniä lapsiakin löytyy niin nykyään harvemmin. noin kerran viikossa. Tyytyväinen silti.
minä 31 ja naiseni 26 - masentunut tyttö
Viisikymppisiä ollaan, seksielämää ei ollenkaan :(
- androgyyyyyyni
Harrastan seksiä n. pari kertaa kuukaudessa. Se on ollut sooloseksiä jo viimeiset 16. vuotta. Minulle se riittää hyvin koska toisen ihmisen kanssa "harrastamiseen" tarvitaan parisuhde ja siihen ei ole ketään löytynyt.
Mielestäni en ole selibaatissa vaan saan orkkuni tarvittaesa enkä joudu riitelemään enkä pettymään. Olen 50v. - joku nainen 50v
3 kertaa päivässä ,jos on miesystävä,mut jos ei ole niin sit ei ollenkaan.Olen seksikäs pakkaus (isorintainen ja pitkäthiukset ym.)
- villen entinen
Elä kirjota ville x:lle voi olla sivistynyt mutta on myös impotentti.
ei pelkkä kroppa riitä, ei ainakaan minulle, pitää siellä korvien välissäkin jotain olla.
- härmän häjy
Kuin kanit!
- JyräZ
Sen olen vanhemmiten huomannut ettei panotarve kerääny kuten nuorena .
Jos oli ollut 2 vko erossa tyttöystävästä niin sitten naitiin monena peräkkäisenä päivänä 5-6 krt. Mutta jos nyt 55-vuotiaanaon ollut naisystävästä erossa esim. 2 viikkoa, niin kyllä se on silti se 1-2 krt päivässä kuten joka päiväkin tavattaessa.
Mutta kyllä se johtuu myös tilanteesta ja muista mielessä olevista asioista.Niiden takia saattaa joskus tavatessa mennä vain ihoterapiaksi. - juupatti
Ei kertaakaan. Ikä 32 v, sukup. nainen. Ei miestä. Mitä se seksi oikein on?
- Sexi pitää nuorekkaa
Noin 2-3 kertaa päivässä lisäksi öisin 3-4 kertaa. Siinä 40-60 kertaa viikossa. Ai kun on kivvaa. Noniin piti käydä välillä naimhassa. Kohta lähdetään saunaan ja alethaan naimhaan. Minä olen kohta 60 muija täytti just 30 vuotta. Mie olen eläkkeellä ja muija on muuten rikas, ei ole työt vastuksina.
Arvatkaas onko kertynyt liika kiloja, no eipä ole. - panot ja panot
Ukko 38 ja Rouva 33
parhaimillaan 7krt/vrk = 49krt/vk
huonoimillaan 1krt/kk
et miten nyt ottaa eteen ja rouvalla himottaa....
useasti rouvalla pitkävartiset piikkikorkko saappaat jalassa ja antaa mulle aluksi remmiä, sitten taas aletaan puuhastelemaan ja samalla kun työnnän niin napasti peffalle ja ylös veto niin lepo ja sitten taas napasti peffalle
tuntuu parin tunnin puuhastelun jälkeen siltä, että on saanut kunnolla kuristusta on taas kilttiä poikaa...
Meillä vois sanoa olis seksiavioliittosä et ainakaan ikinä ole saanut..juttujesi peruusteella, eipä voi muuta kuin nauraa..hanki elämä, ihan vaan vinkkinä
- friidu-
Kerran viikossa, yleensä lauantaina. Voisi olla useamminkin, mutta mies ei jaksa.
- Vittupäille
Tosi paskaa juttua kaikki tyyni...
- 9876543234
Nuorempana olisin pannut monestikin, jos ei olisi nukuttanut niin makiasti. Nyt ei enää kiinnosta.
- jäbä282y2
Vähintään kerran viikossa, asutaan kumppanin kanssa eri osotteissa vielä toistaiseksi. 17ja19v
- ka..ka..
Olemme ollet yhdessä 38 vuotta, ja olemme 55. Kuulostaa varmaan hullulta,että emme ole harrastaneet seksiä 13 vuoteen. Mieheni halvaantui silloin ja menetti kykynsä. En ole koskaan pettänyt häntä, enkä tule varmaan pettämäänkään. Meillä menee loistavasti yhdessä, tulemme hyvin toimeen. Hän ei tyydytä minua millään tavalla, olen joutunut tekemään sen itse.Se on riittänyt minulle hyvin.En kaipaa muuta. Minulle ei tullut missään vaiheessa edes ero mieleen mieheni menetettyä kykynsä, olen hyväksynyt asiat niinkuin ne ovat.
- Panohiiri
N. 4-6 kertaa viikossa.. M43v ja N36v
- Poju 28v
Noin kerran päivässä itseni kanssa. Seksistä toisen ihmisen kanssa olen "pitäytynyt" jo kohta kolme vuotta. Seksisuhteita en harrasta ja seurustellut en ole yli kolmeen vuoteen. Tiedän kuitenkin, että saisin oikeastaan milloin vain jotakin random-seksiä.
- Molopäille:
Nyt vois jo lopettaa tämän keskustelun. Ei juuri turhempaa/typerämpää ajanhukkaa löydy...
- ppppoo
54v poju viikonloppuisin 4-6 kertaa joka päivä
siis 12-18 kertaa viikot sitten ilman ja parannellaan - panomies2011
viime vuonna sain kerran nyt on ollut vähän hiljasempaa
- virrilliili
Kerran tai kaksi itsekseni. Olen hoivakodissa ja hoitajat ihanan oloisia. Öisin touhuilen. Olen 91v.
- talitiainen_
suunnileen kahet, ikä 36, mies 44.
- sex sju och åtta
Ei paneskelua lainkaan ,--se on sellasta homojen humpuukia , se sexi.
- liian harvoin
kerran viikossa!olemme molemmat 40!useamminkin tekisi mieli mutta emäntä ei jaksa tai ei vaan kiinnosta!
- hede81
itse 30v nainen, mies 27v: 0-10krt viikossa ;) riippuen ajasta ja väsymyksestä ja lisänä kotona huutelee 6v muksu jonka ei tarvitse kaikkea nähdä..
- ultimate_traveler422
suomessa en pane kertaakaan kun eivät ronkelit anna, ellei käy tuuri.
ulkomailla panen niin paljon kuin haluan.
tosin, tuo on vain minun mielipiteeni.- asdgasdga
Kyse on siitä, että sää et saa koska oot niin urpo. Huora antaa kaikille :)
- ...
41 nainen 44 mies, viikonloppuisin yleensä, 2 kertaa yleensä viikonlopun aikana.
- wetwtgagvadf
Olen ollut yhdynnässä viimeksi kolme vuotta sitten. Olen siis sinkku, 24-vuotias nainen. Tiedän, että saisin jatkoille baarista mukaani lähes kenet tahansa sinkkumiehen, mutta ei vain innosta :) en ole koskaan harrastanut yhdenillan juttuja, haluan nussia vain parisuhteessa. Itsekseni runkkaan vaihtelevasti; joskus päivittäin, joskus saattaa mennä viikkojakin etten kertaakaan. Riippuu sen hetkisestä elämäntilanteesta, ihan niinkuin suhteessakin. Jos on oikein kova stressi päällä, huvittaa harvemmin.
- kjljlj
41 mies... 0 kertaa viikossa, >= 0 krt. vuodessa
- omin käsin onneen
Vuonna 86 heti perään 87 nyt on ollu vähän hiljasempaa...
- M44,N50
21v yhdessä, ensimmäinen vuosi meni lakapolkkaa 5xpvä, sit hiljasempaa loput 20v...juhannuksena ja jouluna ehkä.
Rouvaa vaan ei kiinnosta, ei omat eikä vieraat..(väitetään..)
eikä ole siitä kiinni kuulemma että olisin miehenä rumentunu, päin vastoin. - elämä on
moikka asumme erillämme seurustelemme .Olemme viiskymppisiä..
sexi pelaa loistavasti kuten muutkin asiat, jutut,harrastukset.parisuhteessamme.
eli sexiä5-6kertaa vkossa..
sexi on ihana asia ,kun sen taitaaaaaaa - BlondNymf30
Nussisin mielelläni joka päivä ja monta kertaa kun olen nymfo mutta minkäs teet kun ei kenestäkään miehestä ole samaan, uskokaa tai älkää mutta miehet kyllästyy siihen kun naista kokoajan panettaa. Käsitöiks menee.
- jussi alahikiä
Mikä seksi ja kuinka usein?
Huhhuh!
Enpä paljo aiheesta kuullut kun naimisiin mentiin ja lasta tuli....
Yhdyntöjä viime vuosina melkein nolla,mutta jos oikeen pakottaa,niin temput vaimolle käsin ja sit mela poskeen...ei voi lasketa yhdynnäksi....
Ah tätä avio autuutta...ja paskat!
Talouspaperi tutumpi nykyään.
- guugi
Kerran vuodessa. ennen oli 5kk tauot. nyt on menny vuos ilman. Mies ei halua. mies 33 nainen 23.
- 37v m
mies 37v, ihan komea sinkku ja yrittäjä..mut viimeks joskus 5-6 v sit..
- 36vnainen
Nainen 36v sinkku, nätti ja yrittäjä myös, on yli kolme vuotta vierähtänyt ilman seksiä.
2-4 krt viikko,välillä tosin hiljasempaa..30v sinkkumies
- Nimimerkillä titta
Ollaan minä 22v ja mies 28v, viikossa noin 2-6 kertaa. Niin ja pian naimisissa.
Varmasti olisi joka päivä, jos en olisi tällainen masentunut paska.
Tällä hetkellä tuo riittää tällä mielialalla, mutta jos olisin terve haluaisin joka päivä. :(
Voi voi.. - N42 omaM40 + M52
Minä harrastan seksiä noin 10 x vko, miehen kanssa noin kerran kk. Oma mies ei juurikaan miehinen tuolla tavoin ole, vaikka uhosikin aikanaan. Minulla on kuitenkin yli 20 v ollut sama rakastaja jonka kanssa kipinää on ollut vieläkin.
- circostar
vittuako se teitä vaivaa?
Pakko vastata, ei jumalaeisson ootteko tosissanne...???!!! ihan normi kysymyksiä ja ihan normaali/ luonnollinen juttu. Ainakin itse saan vähemmän kuin haluaisin ja jep runkkaan niinkuin kaikki muutkin ainoana erona se , että kehtaan myöskin myöntää sen. seksi on ihana asia ja jokainen panee tavallaan. toki se mun mielipide, mut tuskin vääässäkään olen.
- Miriam47
Antaisin joka päivä miehelle, nuorelle tai vanhalle, varatut kiihottaa eniten.
- juhaniturku
Huomenta Miriam....
Oletan, että vastauspostisi on tulluit hetkessä täyteen.
Mielelläni haluaisin vaihtaa ajatuksia kanssasi... kenties
enemmänkin kuin vain ajatuksia!
Terveisin, Juhani
[email protected]
varrattuihin en koske, eikä muidenkaan pitäisi. jollei se oma rakas riitä niin sitten suosittelen pysymään sinkkuna. En ole ikinä ymmärtänyt / tajunnut pettäjiä, enkä tee poikkeusta nytkään.
Mahtaako näihin kyselyihin osallistua yksikään aikuinen, selväjärkinen ihminen, joka pitää sekisä ihan luonnollisena asian omine mausteineen, joka tykkää jostakin jutusta ja joku jostain muusta, sanoista tekoihin ois parempi kuin puhua paskaa..
tosin nyt taitaa kyllikki joutua töihin, hyvää sekin tosin välillä tekee1. 30v , sinkku, 2. kyllä 3. ex- nähden , seisaaltaan makuuhuoneessa, 4. molempien yhteinen ajatus,5. riippuu tilanteesta,joskus joskus ei 5. enpä erityisemmin. 6.en todellakaan, aika sairasta olisi!
1.edelleen 30v 2. sinkku 3. tottakai, eihän sellaista miestä edes ole 4. en 5.jep 6. kato edellinen kohta 7. edelleenkin harkittu 8.en välttämättä, riippuu tilanteesta ;) 9. en 10.ei, pitäiskö? 11. jaa-a eipä kai terveen tollasta tarvii miettii 12. ei, käyn säännöllisesti testeissä, mikäli olen suojaamattomassa yhdennässä.
ei jaksa vastat enempää.- Asiaa....
ollaan seurusteltu puoli vuotta mies 5-kymmpinen ja nainen 4-kymppinen...kun on ollaan kahdestan niin useamman kerran päivässä ja viikossa noin 10 kertaa...joku viikko menee vähemmällä varsinkin kun ei ole aina tilaisuuutta..mutta kyllä maistuu....aina tilaisuuden tullen...
- pupuliini_
18v n ja 18v m , yleensä ainakin 5 krt viikossa, sillon tällöin (Etenkin lomalla) enemmän kuin 3 krtaa päivässä... jos on ollut taukoa, tulee touhuiltua pedissä koko päivä! ; ) seurusteltu vakavasti 2 vuotta.
- Ei aikaa
Tänä vuonna 2 kertaa, viime vuonna suhteessa ollessa vähän useammin. N 37.
- Mulle riittää
66v kaksi kertaa viikossa. Mies on nuorempi, haluaisi useammin.
- kohtuu riittää...
Vaimoke antaa n.2kertaa /kk. Itse haluaisin ehkä 2-3 krt / vk. Siksipä käyn vieraissa. Ollaan alle 50v.
- JJ
EN KERTAAKAN
- surkutellen
Tasan ei käy onnen lahjat,, eikä seksin. Mies pahasti sairas, joten eipä meikä saa kuin 1-2 kertaa vuodessa, ja vielä olen alle 40,, plääh.. :( Mutta kun on sairas, on sairas, eipä hänelläkään helppoa ole, kun ennen oltiin vaikka viisi kertaa/pvä ... ILOITKAA kun vielä voitte!
- suksuk
vaimo on kuin raato sängyssä...tuneuu kuin nais kuollutta...eli runkkaan 3 kertaan viikossa ja käyn vieraissa kerran viikossa ja omaa nainen kerran kuukaudessa ihan vaan malliksi. Kunnon paskallakäyntikin voittaa tämän nainnin.
- No Bogie
60 pariskunta yhdessä 35 vuotta viimexi 1988, että aika harvoin.
- Postimies Pate
Kunnon paskallakäyntihän on parhaimmillaan erittäin tyydyttävää ja rentouttavaa. Siinä voi lueskella rauhassa lehteä ja pohtia asioita. Sitten vielä kun tulee sellanen kilon töötti pönttöön, niin olokin kevenee mukavasti.
- 15v
2 kertaa päivässä ja jos on hyvä päivä tai ei oo miehellä töitä nii sitte 3 tai vaikka enemmänki
- fhdjhshsu
Iän lisäks kannattais kysyä myös et mikä on parisuhdetilanne? Yhdessä 2 vuotta? 10 vuotta? 25 vuotta? Se vaikuttanee myös seksin määrään...
- diudiuuu90
Ikä 20. 1-3 krt viikossa. Liian vähän minun mielestäni, mutta miehellä näköjään vähemmän haluja kuin mulla.
- Kosminen nauraja
Kerran 10 vuodessa.
Se riittää. - Panomiezz
Ikä 47 ja 42. Yhdessä 20 vuotta. Naidaan 2 - 3 krt vuodessa.
- Mies 65
Avioiitossa naidaan 5-6 kertaa viikossa, päivälläkin eläkeläisenä. Upeaa!
- seksin tekijä
ei seksiä harrasteta, sitä tehdään ;D)) esim. joogaa harrastetaan !!!
ettäs tiiätte, ai niin montako kertaa, ketä kiinnostaa vaikka laitan
että kerran tai 28 kertaa viikossa, nää on ihan hölmöjä sivuja.... - Pelimies.
Jos vaki, niin neljästi päivässä eli siinä 30 viikossa, jos irtokappaleita, niin silloin kuudesta kymmeneen viikossa.
- milli65
harrastaisin vaikka päivittäin mutta mies pihtaa...odottaa jotain ???
Suhde vielä uusi.
aiemmin keskimäärin 4/vko - mii-kan
Hiljasta on ollu kun yksin on :)
- kuusysi**
Yhdynnässä 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta muuta sekstailua kyllä huomattavasti enemmän ;) Seksi on muutakin kuin yhdyntää!!! Minä 28v ja mies 40v, yhdessä 2,5v.
- heme
Joka kerta, kun pääsen keholle.
32 vuotta. Neljän vuoden aikana kerran elikkä noin 0,02 kertaa viikossa. Ei hassummin ujolta kaupunkilaispojalta...
- vihaan ihmisiä
32v mies ja edelleen neitsyt...
- Sexy-virgin
Noh, vuonna 83 ollessani 19 ja poikakaverini 24, oli meidän normimäärä n. vuoden ajan 20-24krt/vko. Oli ensimmäiseni =) ja hyvin jaksettiin. Nyt vanhempana vasta tajuan, että oltiin varmaan aika epänormaaleja....
- revi siitä
55 ja 57v oltu yhdessä kohta 34v ja naintia 1kertaa vko ja kättä 1-2 kertaa vko.
- ebun
noin 2 kertaa viikossa samassa asennossa. vaimo on kuin mykkä ja lahna.ei halua puhua eikä kokeilla uusia juttuja. ollaan 21w ja 3vuotta yhdessä
- mies ulalla
Mitä on seksi?
- Panosmies1
Tuossa mallia http://www.youtube.com/watch?v=TVi1Iz2Y1CQ
- Herr Lederhose
Mikähän mahtaa olla seksipexin motivaatio kysellä tällaista vastaamatta itse mitään???
- setiemme veteraani
50kertaa päivässä käteni kanssa.
- Anonyymi
Alussa meni 1-2kertas päivä ja menkkojen aikaan tyttöystävä teki käsitöillä hommat, nykyisellään 20v yhdessä olon jälkeen pari kertaa viikko ja lomilla kun on aikaa ja paukkuja enemmän ehkä 3-4 kertaa viikossa, menkkojen aikaan käsin tai anaaliin mikä tuli mukaan reipas 10v sitten.
- Anonyymi
Kerran viikossa.
M 60
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913