LUUSERIT

UUvatit

Kyllä Jokerit näyttää suuntaa mihin mennään.Jullit ei tule järjestämään mitään talviklassikoita,eikä mitään muutakaan. Mennään talous edellä jne...
Nyt joukkueenne on heikentynyt ja mestaruutta ei todellakaan uusita.
Samoin kutsuturnee Pietarissa,jossa rahaa tarjolla paljon,niin pitää miettiä sanoo johto,vittu kone ei kestä siinä se syy.
Ja klyyvi Jalonen on eka valkku Venäjältä,joka saa kenkää,siellä ei odotella tulosta sen on tultava heti.

18

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klyyyyyvi

      JESSSSSSS! Näin se menee.....................................................

    • Joookeelit

      Niih...Jokelit ja Jali ja Halkimo, Joltikkakin viel... ifk-vani omistajana, ifk:n manakeli toimalina. ja vanha ifk-valkku westellundi. Musta tuntuu, ett ifk näyttää suuntaa Jokeleille

    • miää

      Se on narrit joka menee talous edellä. Senhän näki jo siitä että olut loppui kesken pelin.

      • YYYYYväyt

        Mulle on peli tärkeämpi,kuin bisse. Oletko Alkkis vai tarvitsetko muuta ,joka rauhoittaa tai kiihdyttää.
        Nyt oli kysymys Klassikon järkkäämisestä ei alkoholista typerys.


      • miää
        YYYYYväyt kirjoitti:

        Mulle on peli tärkeämpi,kuin bisse. Oletko Alkkis vai tarvitsetko muuta ,joka rauhoittaa tai kiihdyttää.
        Nyt oli kysymys Klassikon järkkäämisestä ei alkoholista typerys.

        Itsehän juon bisseä vain saunajuomana, mutta on toki sunlaisia jotka vetää sitä sen 2 litraa päivässä. Olisit kiitollinen kun teidän puolesta puhun. Ja tietääkseni juomien, ruokien ja tavaroiden riittävyys on 1 edellytys klassikon järjestämiseksi. HIFK sentään hoitaa noi kuntoon. Tietenkin se, mitä kaukalossa ja sen ympärillä tapahtuu on tärkeintä, mutta HIFK hoitaa asiat kuntoon myös käytävillä, jotta sunlaisilla sossustanostajanarreilla on hyvä olla.


    • Idän Ihme

      Banaanipäiden katkeruus se jaksaa kantaa näköjään yli Juhannuksen.

      Hyvä UUvatti jatka vain samaan malliin, aina vaan makeammalta Hifkin mestaruus maistuu.

      Sinne vaan eteläpäätyyn, jota myös mongoloidilaumaksi kutsutaan, pomppimaan pingviinihyppyjä.

      Leukaa rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

      • bemböle

        Samaa mieltä Idän Ihme. Näitä Ilmalan hinttikuopan poikia on sitten kivä lämmittää. Lähtevät vielä kaiken lisäksi provoon mukaan todella helposti. Sitten alkaa tullakin sukupuolielin tekstejä ja muuta vastaavaa. No tarkkiksen poikia on aina ollut helppo lämmittää.


      • UUvatti2

        Mua ei kinnosta teidän mestaruus tippaakaan.Löin vielä vetoa mestaruudestanne ja voitin sievoisen summan ja olen sen rahan tuhlannut Jokeri organisaatioon MÄ OLEN no 1.


      • Jyppi rulettaa!
        UUvatti2 kirjoitti:

        Mua ei kinnosta teidän mestaruus tippaakaan.Löin vielä vetoa mestaruudestanne ja voitin sievoisen summan ja olen sen rahan tuhlannut Jokeri organisaatioon MÄ OLEN no 1.

        Ostitko sillä rahalla Jokereiden 2011 mestaruuslippiksiä?


      • UUUUvatiiit
        Jyppi rulettaa! kirjoitti:

        Ostitko sillä rahalla Jokereiden 2011 mestaruuslippiksiä?

        Ostin2kausaria ja kaikkea muuta kivaa,koska me voitamme mestaruuden 12 keväällä.


      • Jyppi rulettaa!
        UUUUvatiiit kirjoitti:

        Ostin2kausaria ja kaikkea muuta kivaa,koska me voitamme mestaruuden 12 keväällä.

        Etkö mahdu istumaan yhdelle paikalle?


      • 16+20
        Jyppi rulettaa! kirjoitti:

        Etkö mahdu istumaan yhdelle paikalle?

        Kato Jokeri fanilla on yleensä kavereita. Niitä voi sit pyytää peliin mukaan. No jyp fanina et varmaan tiedä mitä kaverit on.


      • Jyppi rulettaa!
        16+20 kirjoitti:

        Kato Jokeri fanilla on yleensä kavereita. Niitä voi sit pyytää peliin mukaan. No jyp fanina et varmaan tiedä mitä kaverit on.

        No, jokeri fanina et varmaan tiedä mitä lätkä on?

        Ps. Kuinka monta kaveria sille toiselle penkille mahtuu?


      • miää
        16+20 kirjoitti:

        Kato Jokeri fanilla on yleensä kavereita. Niitä voi sit pyytää peliin mukaan. No jyp fanina et varmaan tiedä mitä kaverit on.

        Kavereita jokerifanit löytää sossun tiskiltä.


    • Raha ruhoittaa

      Jokeri kiekko on kaunista,taitoa,upeita kuvioita,kovaa liikettä.
      Hifkin mestaruuden takas Rixman,mutta nyt se loppui siihen ja uudet mestarit tulevat ,mut se ei ole jullit.
      Tein rahaa teidän mestaruudella ja nyt se on sijoitettu vastustajan leiriin.

      • Jyppi rulettaa!

        Mitä/ketä se raha ruhoittaa?

        Eikös se Riskman jatka vielä ensi kaudellakin Hifk:ssa, joten sinun logiikallasi mestaruuden voittaa siis Hifk!?


      • miää

        Eli siis annoit Hjallikselle rahaa, jotka kaatuu viemäriin ensi kauden päätteeksi, kun pellelauma tippuu säälipleijareissa? Oisit ostanut vaikka leipää itsellesi, sitähän sä tarvit.


    • <<<

      kyllä mä luulen et 2011-2012
      2012-2013
      2013-2014
      nähdään talviklassikkoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe