Missä mun ikä on?

Sinde vm-82

Mielenterveyshäiriöt eivät sovi uusioperheistä tms. erilaisista perhemalleista tuleville. Voi että, kun mulla on taas menny tässä kauan ja ihan kuin jyvistä ja akanoista, koko elämä pilalle. Hirveen tärkeetä täydellisyyden luomista ja jonkinlaisen äärettömän tavoittelua. Ihan koko ajan ja maanisesti, pelkän psykologian ja psykologin avulla, mutta näin elämä jatkuu ja olen elossa päivästä päivään. Ei ole kohteliasta kuolla juuri nyt, eikä mitään halua. Kuoleminen pelottaa ihan liikaa. Tarvitsen nopeasti mun yksityisentason, vaikka se ei aina syystä tai toisesta ole saatavilla. Kaikkeen ei aina laki riitä, mutta elämästä pitäisi voida luodan inhimillisempää ja humaanimpaa. Epähumaanit kokemukset mielenterveyshoidolla eivät ole järjellinen ratkaisu, vaikka täydellisesti autettavaksi jääminenkään ei kiehdo. Se vain on pakollinen pakote, kun rikot pesukoneen niin lujaa ja nopeasti. Läheiset ja lähimmäiset huolestuvat ja alkavat pian ottaa yhteyttä ilman syytä. Näin et voi tiedostaa, mitä huominen tuo mukanaan enkä välitä susta taas ollenkaan. Et vain koskaan voi tai halua olla laitoskelpoinen. Kysyikö joku taas neuvoa, ei siitä saa tai tarvitse rangaista. Entä kuka haluaa olla tai pitää mielenterveyspotilaan tavoin paskaisena, ei sellaistakaan saa tehdä. Tähän on sellainen tosi tiukka psykologinen vastaus: Kuin ei.

6

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun;Sinde vm-82

Voi siitä hätääntyä kohtuuttomasti siitä toisesta perhemallista. Jossakin pitää vain joskus onnistua. Ei ole järkeä pohtia inhimilliteettiä tai humaniteettia,koska voi vain olla tällä refleksillä ja heijasteella.
      Hypoteesi:Vaarallista

Oma vammainen ja valtionjohto. Hmmm..... Tiedätkö jo varmasti, mikä on eläimellinen? Olen ilman/olla ilman perhe, perheellisyys ja perheetön mallia. Näitä tehdään vain osoittamalla, ohjaamalla ja omistamalla. Tahallaan, koska ei pärjää seurakunnan ja pyhäkoulun kanssa. No ei, niiden kanssa tarvitse pärjätä. Miksi oikeusprosessi käytössä?

"se ei saa kuulua seurakuntaan, se haluaa olla seurankuntaa"
      "hän ei saa kuulua seurakuntaan, hän haluaa olla seurankuntaa"

Miltä näyttää, tarkoittaisiko jotakin toista ihmistä? Yhteiskunta perustuu rehellisyyteen ja rehellisyydelle, ei monimutkaiselle valehtelulle ja panettelulle. Esimerkiksi :Voiko tehdä niin monimutkaista, että se olisi laillista ja osa yhteiskuntaa?

Enkö saa koskea mihinkään näistä malleista? kysyi joku multa äskettäin.

• Häirintä,Sinde-82

Ehdotelmana ydinperhe tarkoittaa ------> (luominen) (fiktio/fiktiivisyys)
        a. normaali/normaalia perheen sisäistä kommunikaatioyksikköä,
        b. toimitaan yhdessä arjessa ja juhlassa,
        c. Sisältää vähintään vanhemmat ja usein muita sisaruksia
        d. ajatellaan usein rikkautena ja rakkautena eli ts. pitkällisenä kiintymyksenä
        e. sisältää usein ruokailua ja muuta viihdettä ja vapaa-aikaa
        f. hyvin status ja asema keskeinen yksikkö, elämään sisältyy kaikille perheenjäsenille esimerkiksi rahaa, joukkoliikennevälineoikeuksia ja kodinelektroniikkaa ja muita kalusteita.

Tosi vaikea tilanne, heitetty sillä tavalla yhdellä mallilla, joka muistuttaa jotakin matemaattista poimintaa.
        "joo, joo tilanteesta heti päästä eroon, tarkoitatko taas kuolemantuomion tukemista?"

• Yksilö:Sinde82-läski
        Häirintä,Sinde-82 kirjoitti:

Ehdotelmana ydinperhe tarkoittaa ------> (luominen) (fiktio/fiktiivisyys)
        a. normaali/normaalia perheen sisäistä kommunikaatioyksikköä,
        b. toimitaan yhdessä arjessa ja juhlassa,
        c. Sisältää vähintään vanhemmat ja usein muita sisaruksia
        d. ajatellaan usein rikkautena ja rakkautena eli ts. pitkällisenä kiintymyksenä
        e. sisältää usein ruokailua ja muuta viihdettä ja vapaa-aikaa
        f. hyvin status ja asema keskeinen yksikkö, elämään sisältyy kaikille perheenjäsenille esimerkiksi rahaa, joukkoliikennevälineoikeuksia ja kodinelektroniikkaa ja muita kalusteita.

Tosi vaikea tilanne, heitetty sillä tavalla yhdellä mallilla, joka muistuttaa jotakin matemaattista poimintaa.
        "joo, joo tilanteesta heti päästä eroon, tarkoitatko taas kuolemantuomion tukemista?"

Perheellisyys *ydin*mallina tarkoittaa:
        A. hieman vapaampaa ja tulevaisuuteen suuntautunutta toimintaa esimerkiksi sielussa ja mielessä.
        B. enemmän aikaa ja rauhaa ja todellisempaa turvallisuutta, koska suuntautuminen elämään ja arkeen on vapauden takia rauhallisempi ja realistisempi

• denaqri/Sinde(en,ei)
        Yksilö:Sinde82-läski kirjoitti:

Perheellisyys *ydin*mallina tarkoittaa:
        A. hieman vapaampaa ja tulevaisuuteen suuntautunutta toimintaa esimerkiksi sielussa ja mielessä.
        B. enemmän aikaa ja rauhaa ja todellisempaa turvallisuutta, koska suuntautuminen elämään ja arkeen on vapauden takia rauhallisempi ja realistisempi

Heitä voi auttaa vielä jotenkin, laittaa hänen oma isänsä toimimaan häntä vastaan oikeudessa eläimelllisesti

Atomi tuttu malli.
        "Joo on yliiviivausten osalta"
        Reaktiot ja reagoiminen yleiseen rauhaan, jopa maailmanrauhaan.
        Syyseuraus: Miten suhtaudut asekauppaan?
        No, onko tärkeää? Aseet ja sota, epämukavaa ja epähygieenistä, jopa liian kivuliasta ja erityisesti naiselle vaarallista. Vastustan aseita ja tällaisia asioita yleensä, mutta näin vain on olemassa esimerkiksi mediassa. Jos aseet tai media poistetaan jäljelle jää malli *partaveitsen terävä*

Miksi tutkia eläimellisyyttä?
        "Onko näihin pakko olla jonkinlainen, toisenlainen?" Aseissa voi olla siis nykyaikana jotakin hyvää, mutta se ei ainakaan näy ympäristöllisissä/ympäristö ja perheellisyys olosuhteissa.

"Mä haluaisin matkustaa/mä en haluaisi matkustaa"
        Miten tähän saa uhkailun?
        "Jos en saa toiselle näitä, niin sitten mun pitää tappaa se toinen" X2 (x3T)
        (kts. helluntailaisuus)

• apteekkari...

...jäiköhän lääkkeet nyt ottamatta?

• hoh,hoijaaaa

Taas jälleen kerran........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe