Missä mun ikä on?

Sinde vm-82

Mielenterveyshäiriöt eivät sovi uusioperheistä tms. erilaisista perhemalleista tuleville. Voi että, kun mulla on taas menny tässä kauan ja ihan kuin jyvistä ja akanoista, koko elämä pilalle. Hirveen tärkeetä täydellisyyden luomista ja jonkinlaisen äärettömän tavoittelua. Ihan koko ajan ja maanisesti, pelkän psykologian ja psykologin avulla, mutta näin elämä jatkuu ja olen elossa päivästä päivään. Ei ole kohteliasta kuolla juuri nyt, eikä mitään halua. Kuoleminen pelottaa ihan liikaa. Tarvitsen nopeasti mun yksityisentason, vaikka se ei aina syystä tai toisesta ole saatavilla. Kaikkeen ei aina laki riitä, mutta elämästä pitäisi voida luodan inhimillisempää ja humaanimpaa. Epähumaanit kokemukset mielenterveyshoidolla eivät ole järjellinen ratkaisu, vaikka täydellisesti autettavaksi jääminenkään ei kiehdo. Se vain on pakollinen pakote, kun rikot pesukoneen niin lujaa ja nopeasti. Läheiset ja lähimmäiset huolestuvat ja alkavat pian ottaa yhteyttä ilman syytä. Näin et voi tiedostaa, mitä huominen tuo mukanaan enkä välitä susta taas ollenkaan. Et vain koskaan voi tai halua olla laitoskelpoinen. Kysyikö joku taas neuvoa, ei siitä saa tai tarvitse rangaista. Entä kuka haluaa olla tai pitää mielenterveyspotilaan tavoin paskaisena, ei sellaistakaan saa tehdä. Tähän on sellainen tosi tiukka psykologinen vastaus: Kuin ei.

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun;Sinde vm-82

      Voi siitä hätääntyä kohtuuttomasti siitä toisesta perhemallista. Jossakin pitää vain joskus onnistua. Ei ole järkeä pohtia inhimilliteettiä tai humaniteettia,koska voi vain olla tällä refleksillä ja heijasteella.
      Hypoteesi:Vaarallista

      Oma vammainen ja valtionjohto. Hmmm..... Tiedätkö jo varmasti, mikä on eläimellinen? Olen ilman/olla ilman perhe, perheellisyys ja perheetön mallia. Näitä tehdään vain osoittamalla, ohjaamalla ja omistamalla. Tahallaan, koska ei pärjää seurakunnan ja pyhäkoulun kanssa. No ei, niiden kanssa tarvitse pärjätä. Miksi oikeusprosessi käytössä?

      "se ei saa kuulua seurakuntaan, se haluaa olla seurankuntaa"
      "hän ei saa kuulua seurakuntaan, hän haluaa olla seurankuntaa"

      Miltä näyttää, tarkoittaisiko jotakin toista ihmistä? Yhteiskunta perustuu rehellisyyteen ja rehellisyydelle, ei monimutkaiselle valehtelulle ja panettelulle. Esimerkiksi :Voiko tehdä niin monimutkaista, että se olisi laillista ja osa yhteiskuntaa?

      Enkö saa koskea mihinkään näistä malleista? kysyi joku multa äskettäin.

      • Häirintä,Sinde-82

        Ehdotelmana ydinperhe tarkoittaa ------> (luominen) (fiktio/fiktiivisyys)
        a. normaali/normaalia perheen sisäistä kommunikaatioyksikköä,
        b. toimitaan yhdessä arjessa ja juhlassa,
        c. Sisältää vähintään vanhemmat ja usein muita sisaruksia
        d. ajatellaan usein rikkautena ja rakkautena eli ts. pitkällisenä kiintymyksenä
        e. sisältää usein ruokailua ja muuta viihdettä ja vapaa-aikaa
        f. hyvin status ja asema keskeinen yksikkö, elämään sisältyy kaikille perheenjäsenille esimerkiksi rahaa, joukkoliikennevälineoikeuksia ja kodinelektroniikkaa ja muita kalusteita.

        Tosi vaikea tilanne, heitetty sillä tavalla yhdellä mallilla, joka muistuttaa jotakin matemaattista poimintaa.
        "joo, joo tilanteesta heti päästä eroon, tarkoitatko taas kuolemantuomion tukemista?"


      • Yksilö:Sinde82-läski
        Häirintä,Sinde-82 kirjoitti:

        Ehdotelmana ydinperhe tarkoittaa ------> (luominen) (fiktio/fiktiivisyys)
        a. normaali/normaalia perheen sisäistä kommunikaatioyksikköä,
        b. toimitaan yhdessä arjessa ja juhlassa,
        c. Sisältää vähintään vanhemmat ja usein muita sisaruksia
        d. ajatellaan usein rikkautena ja rakkautena eli ts. pitkällisenä kiintymyksenä
        e. sisältää usein ruokailua ja muuta viihdettä ja vapaa-aikaa
        f. hyvin status ja asema keskeinen yksikkö, elämään sisältyy kaikille perheenjäsenille esimerkiksi rahaa, joukkoliikennevälineoikeuksia ja kodinelektroniikkaa ja muita kalusteita.

        Tosi vaikea tilanne, heitetty sillä tavalla yhdellä mallilla, joka muistuttaa jotakin matemaattista poimintaa.
        "joo, joo tilanteesta heti päästä eroon, tarkoitatko taas kuolemantuomion tukemista?"

        Perheellisyys *ydin*mallina tarkoittaa:
        A. hieman vapaampaa ja tulevaisuuteen suuntautunutta toimintaa esimerkiksi sielussa ja mielessä.
        B. enemmän aikaa ja rauhaa ja todellisempaa turvallisuutta, koska suuntautuminen elämään ja arkeen on vapauden takia rauhallisempi ja realistisempi


      • denaqri/Sinde(en,ei)
        Yksilö:Sinde82-läski kirjoitti:

        Perheellisyys *ydin*mallina tarkoittaa:
        A. hieman vapaampaa ja tulevaisuuteen suuntautunutta toimintaa esimerkiksi sielussa ja mielessä.
        B. enemmän aikaa ja rauhaa ja todellisempaa turvallisuutta, koska suuntautuminen elämään ja arkeen on vapauden takia rauhallisempi ja realistisempi

        Heitä voi auttaa vielä jotenkin, laittaa hänen oma isänsä toimimaan häntä vastaan oikeudessa eläimelllisesti

        Atomi tuttu malli.
        "Joo on yliiviivausten osalta"
        Reaktiot ja reagoiminen yleiseen rauhaan, jopa maailmanrauhaan.
        Syyseuraus: Miten suhtaudut asekauppaan?
        No, onko tärkeää? Aseet ja sota, epämukavaa ja epähygieenistä, jopa liian kivuliasta ja erityisesti naiselle vaarallista. Vastustan aseita ja tällaisia asioita yleensä, mutta näin vain on olemassa esimerkiksi mediassa. Jos aseet tai media poistetaan jäljelle jää malli *partaveitsen terävä*

        Miksi tutkia eläimellisyyttä?
        "Onko näihin pakko olla jonkinlainen, toisenlainen?" Aseissa voi olla siis nykyaikana jotakin hyvää, mutta se ei ainakaan näy ympäristöllisissä/ympäristö ja perheellisyys olosuhteissa.

        "Mä haluaisin matkustaa/mä en haluaisi matkustaa"
        Miten tähän saa uhkailun?
        "Jos en saa toiselle näitä, niin sitten mun pitää tappaa se toinen" X2 (x3T)
        (kts. helluntailaisuus)


    • apteekkari...

      ...jäiköhän lääkkeet nyt ottamatta?

    • hoh,hoijaaaa

      Taas jälleen kerran........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe