Rv11+4 ja menkkamaista vuotoa

hätäililevä äiti

Nyt alkoi pelottaa, että onkohan menossa kesken vai mitä...
Eli toisen lapsen odotus meneillään ja raskaus sujunut tähän asti niin normaalisti ja hyvin kuin vaan voi. Viime viikolla huomasin pikkuhousuissa paksuhkoa valkovuotoa, jossa oli seassa vanhaa verta (ei paljoa).
Eilen sitten kun kävin pissalla, niin pyyhkiessä paperiin tuli menkkojen tyylistä vuotoa eli tummaa verta. Sama jatkui koko maanantain. Vuotoa ei tullut niin paljon, että sidettä olisi tarvittu, vaan aina virtsatessa. Tänään olen käynyt kerran vessassa ja paperiin tuli hieman ruskettunutta vanhaa verta, just sellasta kuin menkkojen loppuvaiheessa.
Mitään kipuja mulla ei ole. Neuvolaan soitin, mutta eipä sieltä sen kummempaa ohjetta saaanut kuin että mennä yksityiselle lääkärille jos haluaa mielenrauhan. Ja minä nyt todella haluan mielenrauhan eli soitin Mehiläiseen ja luojan kiitos keskiviikolle löytyi vapaa gyne-aika. NP-ultra tosin on jo varattuna, mutta se olisi vasta viikon kuluttua enkä voi odottaa sinne asti...
Hätäilenkö täällä nyt turhaan, onko muita saman kokeneita??

1

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti82222

Moips..
      Ihan uteliaisuuttani olisin tiedustellut että miten siellä ultrassa silloin meni?
      Ja tuliko km??
      Täällä lähes sama tilanne .. ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4145
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe