Onko Tampereen keskustassa hyvää ja opiskelijan kukkarolle sopivaa kampaajaa?
Ihan tyvi sävytys. olen kurkkinut kaampaamoiden ikkuinosta niitä hintoja, mutta kalliiksi tulee.
Hyvä ja halpa kampaaja?
25
10998
Vastaukset
- fdfvcxvc
Käy ihan sisällä kysymässä hintoja. Samalla näet millaista on asiakaskunta ja parturit. Heidän hiuksistaan voi jotain päätellä parturin tasosta.
Halvimmalla varmasti pääsee jos antaa opiskelijoiden hoitaa pään. Desila http://desila.fi/
- asdfghjklöäasdfghjkl
asematunnelin parturi on kuulemma edullinen...
- mitä maksaa
oisin tiedustellu missä edullisin permanentti tampereen keskustassa?Jos laittasitte hintaa
- Tarkka tyttö
mitä maksaa kirjoitti:
oisin tiedustellu missä edullisin permanentti tampereen keskustassa?Jos laittasitte hintaa
Ei hyvää ja halpaa olekaan! Leikkaan tukkani itse ja teen jopa permiksen. Niin monesti olen pettynyt ammattikampaajaan. Hiukseni kun on vaikeasti kihartuvaa sorttia ja olen sen maininnut kampaajalle aina. Silti melkein poikkeuksetta aina niskahiukset on sojottaneet suorana. Eikä muutenkaan kovin tarkkaa työtä. Vähän sillain puolihuolimatonta ja kalliilla hinnalla. Eikä suomalainen palaa valittamaan...Olen ollut oma kampaajani jo monta vuotta ja olen tyytyväinen, sitäpaitsi homma on ihan kivaa ja halpaa. Leikkaan kaverinkin hiukset.
- sintsu11
A Hiustalo
Anttilan tavaratalo
Puutarhakatu 10
33210 TAMPERE
Puh: 03- 2144 200
Auki: Arkisin 9–18
Lauantaisin 9–15 - äiti47
http://pksalmela.suntuubi.com/?cat=1
halpa hinta, hyvä laatu - Tyytyväinen
http://www.h-b-college.com/fi/asiakaspalvelu
Voit varata ajan joko kampaajalle ja opiskelijalle. - outiko
Heippa, Kalevassa on kampaamo Studio Woman, opiskelijakorttia näyttämällä saa -10% alennuksen. Hinnat muutenkin mielestäni edulliset.
- asdfghjk
Onhan se niin että hyvä ja halpa on tästä maailmasta loppunut jo satoja vuosia sitten. Jos ei ole rahaa niin anna karvojes kasvaa.
- jhfosijbg
Jaa halpaa kampaajaa? Laita peili pöydälle seinää vasten ja ota kampa käteen. Siinä sulla on halpa kampaaja.
- tyytyväinen
Tiiliruukinkatu 12:ssa on halpa ja hyvä kampaaja, liike on 1:ssä asuinkerroksessa, ikkunassa joku koristelu
- tyytyväinenasiakas
Nostetaanpa vanhaa ketjua, vuosia LookLike Kauppakadulla käyneenä, palvelu aina kiireetöntä ja henkilökohtaista. Hinta ei päätä huimaa, usein myös hyviä tarjouksia, ei tyrkytetä mitään.. tykkään.
- kammat
Sammonkadun alkupäässä on yks aika iso kampaamo
- Tukka hyvi,kaik hyvi
Ei ihan keskustassa, mut jankassa Hiusmesta. Erittäin hyvä, ei ehkä halvin mut huippu.
- Ei 120e kampaamoo
Siperiassa opiskelijat tekee, aikaa menee mut säästät puolet kampaamon kuluista, jälkikin hyvää.
- Jorsee
Leikkaa ruohonleikkurilla niin on edullista.
- martta4
Naps kuninkaankadulla, se on siinä sokkarin sivuovia vastapäätä. Olikohan niin, että arkisin päiväsaikaan on -30% ja muina aikoina -10%. Tarkemmat ajat kantsii varmaan vielä tarkistaa. Ite olin tyytyväinen lopputulokseen ja hintaan.
- pitkät hiuksetja väri
Katsoin täältä suosittelun ja menin Looklikeen Kauppakadulle, opiskelija-alennus oli mukava yllätys -15%. Kiitos vinkistä, Tiinalla kävin siellä, nettiajanvaraus oli plussaa myös.
- Miehen näkemys
Parturi - kampaamo ETKOPAIKKA Pirkankatu 10 (uimahallin talo) p.0400600201
Miehillä ainakin 1€/min. Naisista ei tietoa. [email protected]- Poikatukkainen
Voiko nainen saada miesten hiustenleikkauksen, eli samalla hinnalla ? Siinä tapauksessa saatan poiketa ?
- Glohair-koulu hyvä!
Glohair-koulu, Satakunnankadulla (Siperiassa) on hyvä! Rento ja energinen meininki, edulliset hinnat, opiskelijat tekevät työn ja opettaja ohjaa ja valvoo heitä. Suosittelen!
- minäkaunis
Parturi-kampaamo Liudmila Parviainen www.parturikampaamoliudmilaparviainen.com edullinen ja hyvä. suosittelen
- kaampaaja
Ehdottomasti on Kampaamo-tampere on erinomainen vaihtoehto, jos etsii hyvää kampaamo tampereelta. https://kampaamo-tampere.fi
- Anonyymi
Kysyy RIEVÄKYLÄLÄISILTÄ mitä vain ,niin vastaukset on maan ja taivaan
väliltä.Onko ajattelu edelleen niin hidasta...jos toimeen tartutaan... niin kau-
nista niin herttaista...kuin kulta hämeen maaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722463Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911586Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711349- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541132- 1431106
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741007