että haluaisitko todella rakastella kanssani ja .......
Kerro sielunkumppanini suoraan
21
304
Vastaukset
- voihan vee ..
sielunkumppani ja nimetön viesti ... niitä sielunkumppaneita on kohta kuule määrätön määrä ja kaikki haluu panna .. sitä varmaan haitkin viestilläs.
- ainoa oikea otso :)
eiköhän kaikki yleensä halua sielunkumppaniaan...
- Juu,
ainoa oikea otso :) kirjoitti:
eiköhän kaikki yleensä halua sielunkumppaniaan...
mutta nimettömällä viestillä kukaan ei tiedä kuka on kenenkin sielunkumppani ..
- ainoa oikea otso
Juu, kirjoitti:
mutta nimettömällä viestillä kukaan ei tiedä kuka on kenenkin sielunkumppani ..
No sitäpä juuri...
- siitä ei kukaan
ainoa oikea otso kirjoitti:
No sitäpä juuri...
tule hullua hurskaammaksi, seuraahan ketjua vaan ..
- Tiedätkö oikeasti
mitä sana sielunkumppani tarkoittaa ?
- Tähän tällee suoraan
Joo-o ;)
- Voi tokkiisa :)
Monet haluaa rakastella ja kukaan niistä ei ole sinun sielunkumppanisi vaikka
jokainen tulee niin väittämään :) - meni jo
En haluaisi vaikka veitsellä uhattaisi. Oikeastaan en halua edes enää nähdä sinua. Meni fiilikset.
- väki vallaton
Sielunkumppanit ei uhkaile, puolin eikä toisin.
- Tiedätkö,
että sielunkumppanille puhutaan aina itselleen eikä koskaan leikitä netissä kuurupiiloo. Tai jos niin tekee, ei ole sielunkumppani.
- Soul&blues
se, kenet koen/koin sielunkumppanikseni kumpusi valtavaa seksuaalista energiaa, joten henkinen kiintymykseni sai myös seksuaalisen muodon, vaikka tavallaan olemme ihan eri puusta pudonneet
Olen kyllä joutunut miettimään uudelleen "sielunkumppanuuden", sillä hänen sielunsa on karannut energiakentistäni..ja todennäköisesti jotkin energiamme vaan sotkeutuivat hetkeksi ja lähtivät sen jälkeen eri suuntiin, eli erehdyin koko jutusta
Mut joo, haluaisin edelleen.. - K. Heili
Oi sinä kumisaappaani sieluni mun, joka siellä nimettömänä lymyvät, sulle aitan oveani kesäyössä raottaisin, alastonna niityillä kirmattaisiin ja toistemme hyttysenpuremia paranneltaisiin.
- en kerro
ja.. mitä ja. sulla jäi lause kesken ;)
- misukisusi
jos oisit hän... mut kunen tunne ketään Otsoo.
- No kuule
jos sitä ei voi muuten kun netin kautta kysellä niin kyllä vastaus sillon on ei.
- ei mulle :)
Tuo aloitus ollut mulle. Kukaan mies ei pidä mua sielunkumppaninaan. Eikä halua rakastella tämän näkösen naisen kans ;D ;D ;D ;D
- Sähistelijä...
Eipä tuskin ole mullekkaan. Mutta tyhmä kysymys tottakai sitä haluaa rakastella ihmisen kanssa johon tuntee suurta vetoa.
- ja.....
Tietysti on yksi suurikokoinen otso, jonka kanssa...
- sielun kummanainen
Nooo, jos se kipinä on olemassa vielä:) Ilman kipinää se on vaan telua, siihen en kykene.
- tämä lyyli sanoo ett
kerron suoraan omasta näkökulmasta. Sielunkumppani kelpaa onpa sitten otso, marsu, snautseri, tai vaikka ihan ihminen, vihaisenakin suloinen. On kokemusta että todella liittyvät läheisesti yhteen, sielunkumppani ja halu rakastella hänen kanssaan, rauhallisesti. Mutta sielunkumppanina olen myös, nirso laadun suhteen, enkä oikein sovi mihinkään tiettyyn kategoriaan.Minusta ei saa osaa.Ainoastaan kokonaan tai ei ollenkaan.pelkkä rakastelu ei riitä,ketään muuta en halua.Olen mieluummin yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207091Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224874L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644155TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7132207Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2651628- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221266