että kaikkea sinäki juot minun mielestä mieluista juomaa josta voi nauttiakki on esim. tervapastilli leijona ja sitte baileys irish cream ja latvialainen baltika kalja!!! Minä en taas sitte ymmärrä niitä jotka ostaa leijonan kossupullon tai mitä tahansa kirkasta viinaa sehän on aivan hirveän makusta yök sekö on sitä todella oikeaa ryyppäämistä että juodaan väkisin kossua raakana sitte päälle irvistetään niin että kaikki juonteet näkyy naamas mun mielestä se ei ainakaan ole nautittavaa ottamista noh ehkä nämä "ammattilaiset" pystyvät siitä nauttimaan?????? Itse tykkään enempi juoda shotti sekoituksia mitä muuten meinaatta hörppiä jussina?
mulle on sanottu monesti
nööööyyyyyyyhhh
1
53
Vastaukset
- kannaajja
Kossua ja muuta ei niitä väkeviä tartte makustella. KUn ottaa kunnon ryypyn niin alas menee loputkin.
Näppis temppuilee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760