no itse dokailin joitain vuosia, joka vkl melkei..16 ikäsenä jo otettiin. no sitten täys ikäsenä baareissa, ei ny mitään reissaamista juurikaan ..
nyt tullut oikeasti järki päähän, ja ei huvita enää niin. huomasin turhautuneeni samaan paskaan.. rahaa menee, terveys jne.. ei kantsi enää..
samat lärvit, samat mestat (räkälät) ei vaan enää nappase. hyvä aika nyt lopettaa, ja aloittaa puhtaammalta pöydältä.. Harvemmin ottaa, hyvässä seurassa, ja reissailee ja säästää fyrkat sinne..
Jos jokainen haluaa tallaa paikallaan, niin ei hyvä tule. elämä on valinnoista kiinni... Elä mene paskasakin mukana, vaan kehitä parempi sakki. tai mene yksin ennemmin. Kierrä kaukaa roskasakki jne...
Kehitä itseäsi, ja tee muuta järkevää kun dokailu ja darrassa makoilu ;)
Lukekaas tää mun juttu dokaamisestani
3
176
Vastaukset
- totuus on
Heh, koomista.
Ensiviikolla kärvistelet taas kankkusessa :D - ex-doku
HIENO ALOITUS kiitos.
- Ville ja rahat
Itse olen monasti yrittänyt samaa. Oikeasti se menee niin, että kun rahaa on jäänyt tarpeeksi sukanvarteen, niin huomaat pian tuulettelevasi lompakkoasi baaritiskillä ja olet kaikkien kaveri. Pian olet taas samassa, tai ehkä vielä pahemmassa jamassa kuin aiemmin.
Mutta onnea yritykselle. Minua motivoi tuo rahan säästäminen - haaveena olisi lähteä reissuun katsomaan vanhoja tuttuja Yhdysvaltoihin. Saa nähdä miten käy, matkakassaa on nyt 900e, tekis mieli men vähä "tuulettumaan" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780