Lyijyn maku suussa!?

hermoilija Ville

Saatan olla raskaana, ja minulle jäi äsken syömästäni ruuasta lyijyin maku suuhun. Olen kuullut että metallin makua voi raskaana olevilla olla, mutta entäs LYIJYN maku? :D Ikään kuin "maistuu samalta kuin lyijykynä haisee"

Kuvittelenkohan vain kun toivon raskautta niin paljon, vai voisiko tämä olla mahdollisesti oire raskaudesta.

4

660

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööööööööööööööö

10000000000000000000000 muutakin mutuoiretta, voi tarkoittaa raskautta. Tee testi.

• hermoilija Ville

kahdeksas päivä ovulaatiosta vasta, en tiedä näkyiskö testissä ees viel? Periaate on että testaan vasta kun on menkat myöhässä :D

siksi olenkin hermoilija ville kun hermoilen jo etukäteen..

• ei vielä

Ei näy testissä ei, ja tuossa vaiheessa ei juuri oireita vielä voi olla. Alkio on vasta juuri ja juuri kiinnittynyt.

• Anonyymi

Ap tässä.

Kyllä, lyijyn maku suussa oli raskausoire ja tyttöni on nyt jo 8v terve tyttö. Tsemppiä kaikille joille lyijy suussa maistuu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1965
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      152
      1269
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1173
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      71
      1153
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      180
      1028
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      52
      714
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe