Saatan olla raskaana, ja minulle jäi äsken syömästäni ruuasta lyijyin maku suuhun. Olen kuullut että metallin makua voi raskaana olevilla olla, mutta entäs LYIJYN maku? :D Ikään kuin "maistuu samalta kuin lyijykynä haisee"
Kuvittelenkohan vain kun toivon raskautta niin paljon, vai voisiko tämä olla mahdollisesti oire raskaudesta.
Lyijyn maku suussa!?
hermoilija Ville
4
511
Vastaukset
- öööööööööööööööööööö
10000000000000000000000 muutakin mutuoiretta, voi tarkoittaa raskautta. Tee testi.
- hermoilija Ville
kahdeksas päivä ovulaatiosta vasta, en tiedä näkyiskö testissä ees viel? Periaate on että testaan vasta kun on menkat myöhässä :D
siksi olenkin hermoilija ville kun hermoilen jo etukäteen.. - ei vielä
Ei näy testissä ei, ja tuossa vaiheessa ei juuri oireita vielä voi olla. Alkio on vasta juuri ja juuri kiinnittynyt.
- Anonyymi
Ap tässä.
Kyllä, lyijyn maku suussa oli raskausoire ja tyttöni on nyt jo 8v terve tyttö. Tsemppiä kaikille joille lyijy suussa maistuu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779