Saatan olla raskaana, ja minulle jäi äsken syömästäni ruuasta lyijyin maku suuhun. Olen kuullut että metallin makua voi raskaana olevilla olla, mutta entäs LYIJYN maku? :D Ikään kuin "maistuu samalta kuin lyijykynä haisee"
Kuvittelenkohan vain kun toivon raskautta niin paljon, vai voisiko tämä olla mahdollisesti oire raskaudesta.
Lyijyn maku suussa!?
hermoilija Ville
4
660
Vastaukset 4
- öööööööööööööööööööö
10000000000000000000000 muutakin mutuoiretta, voi tarkoittaa raskautta. Tee testi.
- hermoilija Ville
kahdeksas päivä ovulaatiosta vasta, en tiedä näkyiskö testissä ees viel? Periaate on että testaan vasta kun on menkat myöhässä :D
siksi olenkin hermoilija ville kun hermoilen jo etukäteen.. - ei vielä
Ei näy testissä ei, ja tuossa vaiheessa ei juuri oireita vielä voi olla. Alkio on vasta juuri ja juuri kiinnittynyt.
- Anonyymi
Ap tässä.
Kyllä, lyijyn maku suussa oli raskausoire ja tyttöni on nyt jo 8v terve tyttö. Tsemppiä kaikille joille lyijy suussa maistuu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501965- 1521269
- 941173
- 711153
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801028- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.52714- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674