Tietäiskö joku hyvää sähkömiestä hämeenkyrön alueella? Ei sähköliikettä/itse oppinutta!!
Sähkömiestä
15
494
Vastaukset
- tukka pystyyn...kö?
Kyllähän noita riittää,sähkäreitä,mutta muista että kun teet remonttia niin vakuutusyhtiö vaatii näyttöä tekijästä jos joskus jotain sattuu.Sähköjohtoja saa vedellä kuka vaan ,mutta kytkentään tarvitaan luvallinen henkilö.
- tietoeiharhaa
Sähköjohtoja ei saa vedellä kuka vaan. Voit niitä kyllä asentaa jos luvanomaava henkilö on sinua opastamassa, mutta sekin riippuu siitä minkätasoisilla luvilla työskennellään. Jos tehdään työtä kertaluonteisesti on luvan saaja velvoitettu tekemään työt itse. Teese itse asennukset ja kuulopuheilla tehdyt työt on kiinteistölle ja käyttäjälleen riski. Kannattaa käyttää luvanomaavaa liikettä jolloin he vastaavat asennuksista ja niiden määräystenmukaisuudesta, muutoin ne jää kiinteistön omistajan vastuulle.
- kukin tavallaan
Olen itse remontoinnut kotiani ja on ehdottomasti kaksi asiaa joissa en anna piiruakaan periksi turvallisuudesta.Sähkö ja tuli.Ne kuuluu ammattimiehille.
- kodin kunnostaja
Tarkoituksena oli kysellä oikeat luvat omaavaa sähkömiestä!!
- määentiiä
Väri värii ja loput maihi voi se järveenki vierä
- tietoeiharhaa
Sähköliikkeen vastaavalla on aina oltava lupa, joten siis suosittelen sähköliikettä vaikka yhdenmiehen sellaista. Jos joku pätevyystodistuksen omaava tekee työt eikä ole liikkeen harjoittaja olet itse työnantaja ja maksat työnanatjalle kuuluvat kulut ym paperisota.
- putkimies...
Taas toi eukko yrittää seksillä työnsä teettää.
- Vaihevahti
Minä tiedän, mutta en kerro.
- pienet ympyrät
Olette harvinaisen nerokasta ja nokkelaa väkeä,te hämeenkyröläiset.Edellinen kirjoitus vahvistaa ennenkin kuullun väitteen.
- Vaihevahti
Menemättä enempiä 3-tien ympyröiden kokoon, (hämppäkyrön kohdalla) niin yleisesti kerrottakoon, että suomessa on sellainen, Sähkölainsäädäntö, joka määrittelee: Kuka saa tehdä, kenelle, ja millä edellytyksillä, sähkötöitä.
Nyt kannattais tälläkin palstalla päätääsä-aukoneet itteviisaatkatto samalla peiliin samalla kun tumputtaa itteensä.
- sähkö-ville
täällä on sähkömies varsinkin nais talouteen tarjolla annan kunnon sähköiskut.
- Korvaukset jumiutuu
Olisiko netissä listaa niistä luvallisista sähköliikkeistä ja -asentajista joiden
voi antaa talonsa työt tehdä. Itse ei kannata tumpeloida ellei ole luvansaanut
liike tai yrittäjä. Vakuutuslaitokset ovat tarkkoja jos sattuu vahinko, jota ei
tietenkään kenellekään toivo, mutta jos sattuu - ei mitään korvausta saa!
Muistan, että internetissä olisi laillisten sähköasentajien ja liikkeiden lista??
Kannattaa tarkistaa asia ennenkuin antaa kenenkään tehdä laittomia töitä!- vakuutuslaitokset ?
Vakuutuslaitokset ovat tarkkoja jos vahinko sattuu - ei mitään korvauksia saa.
Huhu puhetta, potaskaa.
Kyllä vakuutusyhtiö korvaa ellei löydy selkeää ASENNUSVIRHETTÄ, joka voidaan
tulkita tahalliseksi tai muuten voimassa olevien säädösten vastaisiksi.
Sama sääntö pätee aina, oli sitten kyseessä luvallinen tai luvaton asentaja.
Homman juju on siinä että vakuutusyhtiö ottaa korvaussumman jostain ja silloin
useinmiten vastuullisilla asennusliikkeillä on VASTUUVAKUUTUS jota naapurin
pimeällä sähkärillä ei ole. Pimeä-petri saattaa siis joutua myymään talonsa jos
jolta kulta henkikulta lähtee.
- tietoeiharhaa
Katso TUKES sivuilta rekisterit.
http://rekisterit.tukes.fi/fi/Urakoitsijat/Urakoitsijat/Post.aspx
http://rekisterit.tukes.fi/fi/Urakoitsijat/Urakoitsijat/ - kipinä häkissä
Kysyjä osaa nettiä käyttää paikotellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964