mikä se tunne on..?

tyhmä ja surullinen

Mikä se tunne on kun toinen tuntuu ensikohtaamisesta lähtien todella tärkeältä?
Ja mitä se tarkoittaa kun ilahtuu toisen puheluista, vaikkei vielä edes tunneta?
Ja kun sydän pamppaillee kun häneltä tulee viesti?
Entä se kun kuuntelisit hänen ääntään tuntitolkulla, ja kun hän soittaa ei ole koskaan "huono hetki".
Miksi häntä kohtaan tulee heti ikävä erottua? Hänen ääntään kaipaa vaikka puhelu lopetettiin juuri? Ja hän soittaa sulle, vaikka edellisestä puhelusta on vain hetki..?

Mikä on se ihminen, jolle tekee mieli kertoa kaikista päivän tapahtumista ensimmäisenä - vaikka vielä hetki sitten hän oli tuntematon?

Mistä se lämmin hyvänolonaalto tulee, joka täyttää joka solun, kun ajattelen häntä, lämpöä ja ainutlaatuista säihkettä hänen silmissään?

Miksi häneen tutustuttuasi näet maailman erilaisena, tutuissa ja arkisissa paikoissa näet asioita joita tahtoisit tehdä hänen kanssa, jonne haluaisit mennä hänen kanssa...

"Ensimmäisenä aamulla, viimeisenä illalla mielessä" maailman typerin klisee, mutta entä kun näin on jokainen päivä mennyt sen jälkeen kun kohtasimme?

...miks nykyään alkaa kirvellä silmiä, ja puristaa rintaa kun ajattelee häntä, ja sitä että hän on kadonnut elämästäsi...
Jos ihminen itkee toisen ihmisen vuoksi, se R***STAA sitä?????

31

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudet

Kirjoitusta lukiessani tajusin omalta kohdaltani erään asian. En vain halunnut myöntää sitä itselleni.

• Surullinen vielä..

Mä toivon, että mun ihastus tuntisi myös samoin, kuin minä. Toi voisi olla kirjoittamani. Antaisi edes mahdollisuuden lähentymiseen.

• elämän totuuksia

Minäkin tajusin jotain... Eikä se ollut miellyttävä huomio. Mies ei välittänyt minusta aidosti, mutta minä en osaa vieläkään päästää irti.

• iiiin
        Surullinen vielä.. kirjoitti:

Mä toivon, että mun ihastus tuntisi myös samoin, kuin minä. Toi voisi olla kirjoittamani. Antaisi edes mahdollisuuden lähentymiseen.

näin minä tunnen häntä kohtaan

http://youtu.be/j_Tbn4i0Chc

• Totta.

Juuri näin, niin totta !!!!!!!

• Nyt ja aina (n)

Samoin...tuon lukiessani on vain pakko myöntää pienesti itselleen se tosiasia. Rakastunut olen, rakastan. Mutta mitään en myönnä. Edelleen tykkään vain tosi kovasti :)

• Vanha totuus

vasta kun menettää, ymmärtää.

• .. .. .. .. .. .

Huh, olipa tutunkuuloista. Miten ihanaa on, että sellainen ihminen on (tai on käynyt) elämässä. Ajattelen lämmöllä sitäkin kevättalvista pitkää puhelinkeskustelua.... söpöä

• Jotain puutui aina

Minun soitot osuivat aina huonoon hetkeen. Hän ei juuri koskaan vastannut kun soitin. Kun hän soitti, se oli ylipirteä pikapuhelu -no hei- mitä kuuluu- no mitä muuta- no ei muuta- moimoi-. Minua ahdisti hänen puhelunsa. Niissä ei ollut mitään aitoa, pelkkää päälle liimattua tekopirteyttä. Epäaitoa, valehtelulle ja salailulle kuulostavaa. Velvollisuuden hoitamista, äkkiä vaan että on sitten hoidettu sekin yhteydenpito.

Mitä minä oikein ikävöin??

• jokainen valitsee

Et voi puhua salailusta, jos toinen ei ole halunnut antaa sulle läheisyyden oikeutta.

• Jotain puutui aina
        jokainen valitsee kirjoitti:

Et voi puhua salailusta, jos toinen ei ole halunnut antaa sulle läheisyyden oikeutta.

Taatusti voin.

Hänellä oli muita kumppaneita.

• Halo !
        Jotain puutui aina kirjoitti:

Taatusti voin.

Hänellä oli muita kumppaneita.

Silloin voit, jos hän oli sinun kumppanisi.

• Jotain puuttui aina
        Halo ! kirjoitti:

Silloin voit, jos hän oli sinun kumppanisi.

Miksi ei olisi ollut??

Ja annan sen luvan niille muillekin kumppaneille, vaikka he eivät sitä sinulta saisikaan.

• Halo !
        Jotain puuttui aina kirjoitti:

Miksi ei olisi ollut??

Ja annan sen luvan niille muillekin kumppaneille, vaikka he eivät sitä sinulta saisikaan.

Ei kuulostanu ihan kumppanilta, jos tekopirteät pikapuhelut on kommunikoinnin ydin.

• 4-n->5-m

KIITOS AP kirjoitit hienosti, kuin minä ajattelen, ikävöin ja rakastan häntä
      veit sanat suustani. enkä aio enkä halua menettää häntä

• tyhmä ja surullinen

ole hyvä tunteitani vain avasin, pidä sinä kiinni niistä minä menetin ne..tai siis hänet

• iiiin
        tyhmä ja surullinen kirjoitti:

ole hyvä tunteitani vain avasin, pidä sinä kiinni niistä minä menetin ne..tai siis hänet

etpäs todellakaan menettänyt, älä unta näe menetyksestä meinaan
        tässä minun tunteeni hänestä

• tyhmä ja surullinen
        iiiin kirjoitti:

etpäs todellakaan menettänyt, älä unta näe menetyksestä meinaan
        tässä minun tunteeni hänestä

mistäs sinä tiedät minun menetyksestäni, kyllä juuri niin on käynyt, valitettavasti

• r5d5
        tyhmä ja surullinen kirjoitti:

mistäs sinä tiedät minun menetyksestäni, kyllä juuri niin on käynyt, valitettavasti

Tiedätkö sitten, että hän ei välitä sinusta?
        Sehän on kaiken avain, että ihmiset tahtovat kommunikoida keskenään

• tyhmä ja surullinen
        r5d5 kirjoitti:

Tiedätkö sitten, että hän ei välitä sinusta?
        Sehän on kaiken avain, että ihmiset tahtovat kommunikoida keskenään

tiedän, sehän tässä surettaakin

• kaikkea sitä

...toiveessa jokaisen aamun,niin tyhmän surullisen päivän,
      pysähtyneen illan, eikä voi kun rakastaa...

• ...

Voi, onko se kohtaaminen rakkautta, joku tunne? Joku katse? Joku mystisyys? Vai onko se rakkautta se Ikävä, vaikkei toista tunne. Vai onko rakkautta se että hän lähelläsi oleva tuntee jo sinua, välittää ja rakentaa kanssasi jotain, itsekin yrität, mutta jotain suurta tunnetta mystisyyttä, ensikohtaamisen hulluutta, sydämen pamppailua, sekoamista suurista tunteista ei ole siinä määrin, kuin yksi toinen kohtaaminen saa., miten on.? Mikä on se sydämen ääni mitä seurata?

• aikaansa kutakin...

sanoi kalkkuna kun päätä leikattiin ,alku huumaa haihtuu ja kaikki painuu pikku hiljaa unholaan ,ja silleen ...plaa plaa,plaa,alkaa vitutus nostaan päätänsä ,mutta onneks on juhannus taas!!!!!

.....

• iiiin
      • lopeta jo

ton superpaskan biisin postaaminen joka väliin! yök

• =,(

Mä tajusin tuosta aloituksesta taas kerran sen ettei mulle tuota rakkautta sitten koskaan elämään tullutkaan. Kai sekin asia on jossain ennalta päätetty ja tähtiin kirjoitettu. Onnea vaan teille jotka rakastatte ja saatte rakkautta osaksenne.

• oohutouchmytalala

tuli mieleen ih ajoku muu jota en ole edes ajatellut:):)

• Tutun juttua

Aina välillä ihmetyttää, kuinka me ihmiset ollaan ja tunnetaan niin samanlailla asioita.
      Tuo hieno tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamani, niin hyvin kuvasit
      minun tunteitani erääseen "tuntemattomaan" ihmiseen.

Ikääsi en tiedä, mutta itsessäni huomasin myös sen, että hän toi esiin minun
      joskus kadotetun itseni.Siis sen "hyvän minän", mikä olin silloin nuorempana ja elämä ei ollut kolhinut vielä pahasti.

Asiat on nyt muuttunut aika paljon siitä kun minä tapasin hänet,
      mutta eikös sanonta sano, if you have loved, you have lived.
      Tai jotain sinnepäin. :)

Rakkaus on ihmeellistä ja sillä on ihmeellinen voima.

• .

Totta, minustakin hän toi esille uusia, tai nukuksissa olleita puolia... tunsin uudistuvani. Sittemmin myös tuskaa ja surua, mutta voikohan niitäkään rakkaudessa ihan välttää... uusia asioita silläkin saralla, mietittäväksi.

• .

Rakkaus parantaa sielua :)

• .
        . kirjoitti:

Totta, minustakin hän toi esille uusia, tai nukuksissa olleita puolia... tunsin uudistuvani. Sittemmin myös tuskaa ja surua, mutta voikohan niitäkään rakkaudessa ihan välttää... uusia asioita silläkin saralla, mietittäväksi.

Sekä juuri kuten aloittaja niin hyvin kuvaa, halun kertoa päivän tapahtumista ensimmäisenä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe