No se on Make tässä, moi! Mitä sä ajattelit tehdä juhannuksena? Meetkö perheen kanssa mökille vai juhlitko ihan vaan kaupungissa - vai etkö juhli ollenkaan?
Ainakin isoimmat kaupungit ovat jussina todellisia aavekaupunkeja, että jos vaikka haluaa kokea Helsingissä Silent hill-hiljaisuutta, niin juhannuksena se onnistuu.
Juhannus on ainakin yksineläville kuulemma yhtä tuskaista aikaa kuin joulukin; naapurit ja kaverit viettävät pyhiä muualla ja yksinäinen jää yksin. Vaan toisaalta, ei se naapurin ydinperhekään välttämättä niin onnellisesti juhli. Viina vie ja puukko heiluu, ja monen perheen onnelliset kulissit kaatuvat pitkinä pyhinä.
Puhumattakaan sitten niistä kutsumattomista kuokkavierassukulaisista, jotka ampaisevat mökillesi juuri, kun olet lyömässä muijaasi tyhjällä viinapullolla päähän. Sieltä ne tulevat, ne, joita vähiten kaivattaisiin.
Itse vietän jussin muijan ja mukulan kanssa ihan vaan kotosalla pikkukaupungissa, mökille ei viitsitä mennä, kun on kuulemma tulossa surkean kylmä ja sateinen keli.
Mitä teet JUHANNUKSENA?
Make tässä.
1
378
Vastaukset
- haukionkalaa
Menen ukon kanssa kalaan. Saa nähdä tuleeko saalista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221