ovat ne nöyryyttämiset. Ei voi mitään
Kyllähän ne takaraivossa
12
230
Vastaukset
- Kiitos samoin.
Luuletko olevasi ainoa, jonka takaraivossa on nöyryyttämisiä?
- sydän muistaa
Eikä tartte unohtaa
- ei koskaan enää
No niin on. Ei voi mitään ei.
- mikä loukkas eniten
Kaikilla on omansa, kuules.
- ei ole
ei ole
- hoh hoh
ei ole kirjoitti:
ei ole
sullako ei ole, ei ole?
- F roze n
Yksi asia on nöyryyttää sanoilla, toinen on nöyryyttää teoilla. Molemmista seuraa uusia nöyryytyksiä...
- ,,,,
Kumpi edes on pahempi... sanat sattuvat, teoilla nöyryyttäminen osoittaa välinpitämättömyyden
- pässinpiää
Kyllä mä voisin nöyrtyä vieläkin jos olis sen arvoista, en oo sillai ylpee, miettisin kyllä ensin.
- kuorta kasvatettaan
Kyllä ne sanoilla ja teoilla nöyryyttämiset aina muistaa. Miettii vain että miksi se ihminen just mut valitsi kiusattavakseen ja miksi muut eivät millään tavalla puuttuneet siihen vaikka näkivät ja kuulivat kaiken. Ehkä mulla ei ole mitään suurta merkitystä tai hyötyä että olis kannattanut auttaa ja puolustaa. Sen tietää myös että aina niitä nöyryytyksiä tulee lisää, tekijät vain muuttuu. Opiksi ne ovat. Oppii olemaan enää välittämättä mistään. Tuskin enää menisin auttamaan ketään jota nöyryytetään, ajattelisin että eihän kukaan auttanut muakaan, niin miksi hitossa mä auttaisin muita. Se autettu kääntäis heti selän mulle, jos mua nöyryytettäis. On koettu ja nähty.
- +
On ne opiksi. Jos siitä porukasta joku joutuu kärsimään, minä en ole auttamassa, heitän hiekkaa päälle lisää.
Rakkaitani puolustan.
- ennenkaikkea.
Täytyy kertoa että mulla on sellainen veli, vaikka itse hän on ollut aina suosittu, niin aina on mennyt heikomman puolelle ja kova äänisesti puolustanut päähän potkittua. Se on itseluottamus kysymys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760