saisko kokemuksia kyseisestä autosta....? asiallisia kommentteja perusteluineen...sisämelu, vikalistaa, hyvät ja huonot puolet...yms Tekis mieli kokeilla bemaria seuraavana autona ja juuri tuo kyseinen olis suunnitelmissa...
bmw 318 2005-2010
4
422
Vastaukset
- -----
Plussat ja miinukset
Ulkonäkö
Sisätilojen ilme
Ajo-ominaisuudet
Laadukas
- Huono suorituskyky
- Ahdas
- Pieni tavaratila, myös farmarissa
- Meluisa
Jos et tarvitse tilavaa ja nopeaa autoa, niin tuo on silloin hyvä valinta.- 3qwrweasc
Tarkentaisitkos hieman tuota kommenttiasi e90 meluisuudesta! Mihin perustuu näkemyksesi meluisuudesta? Mitkä ovat vertailukohdat / vertailuautot?
Oman kokemukseni (320i karvalakkiversio m. 2006) perusteella e90 on hyvinkin siedettävä melutasoltaan. Vertailukohtana mm. vaimon Volvo S60 m. 2005, joka käytännön ajotilanteissa on selvästi meluisampi. Myönteistä on mielestäni ollut myös polttoaineen kulutus; pitkän aikavälin keskiarvo ajotietokoneen mukaan 7,0l/100km, jota pidän varsin kohtuullisena oma ajotyylini huomioon ottaen.
Mielestäni ehdottomasti huonoin puoli e90 BMW:ssä on uraherkkyys, joka vielä rajusti korostuu runflat-renkailla. Ennen hankintaa kannattaa suorittaa kunnollinen koeajo ja nimenomaan uraisilla teillä ja suhteellisen reiluilla nopeuksilla.
Mitä vikalistoihin tulee, omasta vähän vajaa 100k ajetusta on lähiaikoina menossa vaihtoon alatukivarret pallonivelten väljenemisen takia sekä raidetangon pää; korjauksen kustannusarvio osineen luokkaa 700~800EUR. Tiedä sitten onko kyseessä enemmän tyyppi- vai yksilövika, mutta kuitenkin. Muita, ainakaan mainittavia ongelmia hieman vajaa 100k ajomatkalle ei toistaiseksi ole ilmentynyt.
Eli jos urissa luikertelun on valmis hyväksymään, niin e90 saa minun mielestäni kyllä ihan kelpo ajopelin. - Ric-Racing
Kyllä kokemusta löytyy!
Hieno auto mutta heitä roskiin runFlat ja laita speisserit sillä taka-akseli on liian kapea.
Uusin Rokman chip niil AVOT!!!
- fhhhjjhggg
Väärin Ric! Taka-akseli ei ole enää kapea jos ostaa syksyn 2008 tai sitä uudemman mallin. Raideleveyttä sekä ajettavuutta/alustaa parannettiin syksyllä 2008. Run Flatit mäkeen ja alla vain 205/55R16 tai 225/45R17 kokojen renkaat niin menee kuin juna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285