Se on hirvittävä tunne...

(M)26

...kun tietää ettei ketään ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan ja tasan ainoa syy siihen on oman pään sisäiset umpisolmut! Kun tietää, ettei ole todellisuudessa ruma, mielenvikainen, epäsosiaalinen, alkoholisti tai mitenkään muutenkaan periaatteessa 'viallinen', mutta ei vaan mitenkään kykene lähestymään vastakkaista sukupuolta seuranhakutarkoituksessa. Kaveeraamaan ja niitä näitä juttelemaan kyllä pystyy, mutta aina kun paikka olisi tai puhe tulee jostain muusta, niin jänistää takavasemmalla tai sönköttää valheita omasta kiinnostamattomuudesta.

5

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leeatuuli

No höh.. Onks siulle joskus sattunut jotain ikävää lähisuhteissa, mistä ne umpisolmut johtuu? Oisko ehkä mahollista saaha niitä käsiteltyy nii, että pystyisit joskus ainaki yrittämää? Jos ei itteksee, ni vaikka jonku ammatti-ihmisen kanssa.. Ku siulla kuitenki on ilmeisesti halu olla yhessä, et haluu elää yksin. Ni ehkä joku osais auttaa.

Mut ymmärrän kyllä ihan täysin, mistä puhut ja hirvee tunne se on. En oo eläissäni seurustellu, ku aina ku siihen on tilaisuus tullu, oon paennu ja nii pitkälle ku mahollista. Että solmui täälläki, mut toivon, että oon jo matkalla tajuumaan niitä ja muuttamaan siten käytöstäni :)

• 457

Sanopa muuta... Tosin minä pidän itseäni kohtuu rumana ja kaikinpuolin huonot "ominaisuudet" omaavana. Silti kuitenkin näen, että itseäni rumemmat ihmiset ovat parisuhteessa.

En valitettavasti usko, että ujoutta/aloitekyvyttömyyttä tai mitä tämä nyt onkaan pystyy parantamaan mitenkään. Joillain se katoaa iän tai kokemuksien myötä, mutta muilla se on ja pysyy. Valitettavasti, sillä ruman miehen on tehtävä aloite tai hän viettää aikaansa yksin.

• akajaajajaajjjajjajj

Sama vika rahikaisella. Suosittelen että teet kuten minäkin, teen jollekin treffipalstalle profiilin ja alat sitä kautta kirjoittelemaan jonkun mukavan tytön kanssa, sitten meet tapaamaan sitä ja se tuntuukin yllättävän helpolta. Aina olen mennyt jumiin, alkanut änkyttää, mutta nyt ekaa kertaa en mennyt. Se oli hauskaa, seksiäkin olisi ollut tarjolla niin paljon kuin olisi tahtonut. Sitä vielä jännitän niin jäi sitten harrastamatta. Mutta ensi kerralla sitten sitäkin :)

• yksin aina

Puhuminen ei ole mun onkelma. uskallan puhuu naisille ja kaikille yleensä enkä yleensä ole hilainen hissukka. Se vaan et kun kukaan ei haluu puhuu mun kaa eikä haluu edes tutustuu. Ne vaan kattoo et mikä vittuu toikin on olevinas ja kääntää selkänsä.

• venla8886

oon ite huomannut että jos kulkee aina naama norsunv:lla on turha odottaa että kukaan tulee juttelemaan. kun laittaa vähän hymyä poskeen vaikka vituttais ja näin niin kyllä joku tulee höpöttelemään. kun näyttää ulospäinsuuntautuneelta ja iloiselta ja avoimelta voi kyllä olla varma että seuraa löytyy :)
      itsekin kyllä usein pysähdyn miettimään,että mitä itsessä vikana, kun miehiä ei tunnu sitten minunlaiseni ihminen kiinnostavan. usein mietin että mistä johtuu..
      tsemppiä alottajalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe