Halvempaa liukkaria

nimimerkki10

Meillä tarvitaan vaimon fysiologian takia jatkuvasti liukuvoidetta ja noi marketin tuubit ei kestä meillä kauaa kun kumminkin melko aktiivisia ollaan. Nyt me katottiin että kannattais tilata netin kautta ulkomailta. Id Glide on se mistä me tykätään ja mitä haluttaisiin tilata. Tietäiskö joku mistä sen litrahinta olis halvin? Aiemmin tilattiin venusversand.de -nimisestä osoitteesta ja kahden litran pumppupullolle tuli toimitettuna hintaa 58 €. Kesti se sentään melkein vuoden :D

16

1316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikasaunoo45614
    • justiina-juu

Id Glide meilläkin on käytössä, iso pumppupullo yöpöydällä ihan käden ulottuvilla. Taisin tilata AntiShopista, hintaa en kyllä muista, mutta riittoisaahan se on, vaikka lähes päivittäin sitä ollaan käytettykin. Muitakin liukasteita ollaan kokeiltu,geelejä ym, mutt tämä vaan on paras. Huono puoli on se, että tummista lakanoista liukkari ei meinaa lähteä aina pesussa pois.

• nimimerkki10
      • Luiks!

Ja siinä tuli vielä sellainen n. desin pikkupullo mukana mitä pystyi täyttämään tosta isosta pumppupullosta.

• tehoaine

ehotan tummelia, halpaa ja voit rasvata eukon rinnatkii sillä.

• liuks luisk

Olis meilläkin ajankohtainen tämä asia. Onkos uusia ehdotuksia kun linkin tuotteita ei löydy tuolta hotlipsistä?

• koeeläinpuisto
      • Liukuri luikuri

• not so happy

Toi Be Happy liukuvoide on surkeeta. ehkä huonointa liukkaria mitä itse tiedän.

• Lipslups

Prismasta joku turkoosinvärinen putkilo 200 ml 5,3 €. Halvempaa kun mikään noista esitetyistä.

Ja saa maidot ja leivät samalla reissulla :)

• kaikkiakokeillu

runkkaukseen minusta on parasta herbamedicusin lypsyvoide kestää pidenmänkin vetelyn sopivasti liukkaana maksaa vaan 2,30e/250ml

• NaBaBy

Hei, jos ette käytä kortsua, Natusanin Baby Oil on takuulla paras juttu. Joskus maailmassa sitä sai suihkupullossakin. Ja hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4541
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2420
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1981
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1779
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      79
      1543
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1061
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      900
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      39
      827
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      118
      818
    Aihe