Sirdalud auttaa kankkuseen

Kesä ja kossu

Bentsojen ja loiventajien lisäksi voin suositella erästä toista lääkettä kankkuseen. Titsanidiini (Sirdalud jne.) auttaa hyvin. Lääkettä käytetään lihasjäykkyyden- ja spasmien hoitoon. Se auttaa kankkuseenkin, koska se vaikuttaa jossakin määrin samoihin välittäjäainemekanismeihin kuin alkoholikin.

Bentsot ovat tietysti parempia ja loiventajien käyttö on taitolaji, mutta titsanidiinin etuna on se, että lääkäreillä on huomattavasti matalampi kynnys määrätä niitä.

8

2480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä ja kossu

Jatkan vielä edelliseen:

Toinen titsanidiinin hyvä puoli on se, että se laskee verenpainetta, mikä tuppaa kankkusessa olemaan koholla.

• 2 5 7 8 9

Myös Propral auttaa tärinöihin ja verenpaineeseen.

• Kesä ja kossu

Kuinka helposti tuota Propralia määrätään? Täytyy varmaan olla oikein kunnon verenpainetauti tai muuta?

Sirdalud ainakin lienee melko tavallinen lääke, mitä lääkärit määrävät kun menet vastaanotolle valittamaan vaikkapa tavallista niskan tai selän jäykkyyttä.

Itse tosiaan otin Sirdaludia kankkuseen tässä taannoin ja auttoi hyvin. Ei minulla tosin ollut mitään julmettuja tärinöitä saati sitten mitään muitakaan erityisen pahoja vieroitusoireita. Alunperin sain reseptin kun eräs mulkku ajoi risteyksessä perään ja niskani jumittui pahasti muutamiksi päiviksi.

• pro prop
        Kesä ja kossu kirjoitti:

Kuinka helposti tuota Propralia määrätään? Täytyy varmaan olla oikein kunnon verenpainetauti tai muuta?

Sirdalud ainakin lienee melko tavallinen lääke, mitä lääkärit määrävät kun menet vastaanotolle valittamaan vaikkapa tavallista niskan tai selän jäykkyyttä.

Itse tosiaan otin Sirdaludia kankkuseen tässä taannoin ja auttoi hyvin. Ei minulla tosin ollut mitään julmettuja tärinöitä saati sitten mitään muitakaan erityisen pahoja vieroitusoireita. Alunperin sain reseptin kun eräs mulkku ajoi risteyksessä perään ja niskani jumittui pahasti muutamiksi päiviksi.

Propralia saa helposti, riittää kun vaikka valittaa esiintymisjännitystä ja valittaa käsien vapinaa niissä tilanteissa.

On tosiaan hyvä apu kankkuseen, vähentää tärinää ja sydänkään ei jyskytä niin pahasti.

• aöslkdjföasfkdj
        Kesä ja kossu kirjoitti:

Itse sain propralia joskus kun menin valittamaan kankkusessa ensiapuun että sydän tuntuu jyskyttävän liian lujaa. Filmillä ei näkynyt mitään, mutta propral resepti tuli. Joskus aiemmin ne kirjoitti aina rauhoittavia tuollaisilla käynneillä, mutta enää niitä ei ole saanut. Ne on pitänyt hakea aina arkena muilla syillä.

• mömmöt ja viina
      • että näin

Olet aivan pihalla, propralia ei enää käytetä verepaineen hoitoon, koska siihen on parempiakin lääkkeitä.

Harmiton lääke, eikä maksa juuri mitään.

Titsanidiinilla ei ole mitään tekemistä Propralin kanssa.

• .einari.

Propralia käytetään jos syke on liian korkealla. Uudet ace-astäjät eivät juuri alenna sykettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5520
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1522
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39