Sirdalud auttaa kankkuseen

Kesä ja kossu

Bentsojen ja loiventajien lisäksi voin suositella erästä toista lääkettä kankkuseen. Titsanidiini (Sirdalud jne.) auttaa hyvin. Lääkettä käytetään lihasjäykkyyden- ja spasmien hoitoon. Se auttaa kankkuseenkin, koska se vaikuttaa jossakin määrin samoihin välittäjäainemekanismeihin kuin alkoholikin.

Bentsot ovat tietysti parempia ja loiventajien käyttö on taitolaji, mutta titsanidiinin etuna on se, että lääkäreillä on huomattavasti matalampi kynnys määrätä niitä.

8

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä ja kossu

Jatkan vielä edelliseen:

Toinen titsanidiinin hyvä puoli on se, että se laskee verenpainetta, mikä tuppaa kankkusessa olemaan koholla.

• 2 5 7 8 9

Myös Propral auttaa tärinöihin ja verenpaineeseen.

• Kesä ja kossu

Kuinka helposti tuota Propralia määrätään? Täytyy varmaan olla oikein kunnon verenpainetauti tai muuta?

Sirdalud ainakin lienee melko tavallinen lääke, mitä lääkärit määrävät kun menet vastaanotolle valittamaan vaikkapa tavallista niskan tai selän jäykkyyttä.

Itse tosiaan otin Sirdaludia kankkuseen tässä taannoin ja auttoi hyvin. Ei minulla tosin ollut mitään julmettuja tärinöitä saati sitten mitään muitakaan erityisen pahoja vieroitusoireita. Alunperin sain reseptin kun eräs mulkku ajoi risteyksessä perään ja niskani jumittui pahasti muutamiksi päiviksi.

• pro prop
        Kesä ja kossu kirjoitti:

Kuinka helposti tuota Propralia määrätään? Täytyy varmaan olla oikein kunnon verenpainetauti tai muuta?

Sirdalud ainakin lienee melko tavallinen lääke, mitä lääkärit määrävät kun menet vastaanotolle valittamaan vaikkapa tavallista niskan tai selän jäykkyyttä.

Itse tosiaan otin Sirdaludia kankkuseen tässä taannoin ja auttoi hyvin. Ei minulla tosin ollut mitään julmettuja tärinöitä saati sitten mitään muitakaan erityisen pahoja vieroitusoireita. Alunperin sain reseptin kun eräs mulkku ajoi risteyksessä perään ja niskani jumittui pahasti muutamiksi päiviksi.

Propralia saa helposti, riittää kun vaikka valittaa esiintymisjännitystä ja valittaa käsien vapinaa niissä tilanteissa.

On tosiaan hyvä apu kankkuseen, vähentää tärinää ja sydänkään ei jyskytä niin pahasti.

• aöslkdjföasfkdj
        Kesä ja kossu kirjoitti:

Itse sain propralia joskus kun menin valittamaan kankkusessa ensiapuun että sydän tuntuu jyskyttävän liian lujaa. Filmillä ei näkynyt mitään, mutta propral resepti tuli. Joskus aiemmin ne kirjoitti aina rauhoittavia tuollaisilla käynneillä, mutta enää niitä ei ole saanut. Ne on pitänyt hakea aina arkena muilla syillä.

• mömmöt ja viina
      • että näin

Olet aivan pihalla, propralia ei enää käytetä verepaineen hoitoon, koska siihen on parempiakin lääkkeitä.

Harmiton lääke, eikä maksa juuri mitään.

Titsanidiinilla ei ole mitään tekemistä Propralin kanssa.

• .einari.

Propralia käytetään jos syke on liian korkealla. Uudet ace-astäjät eivät juuri alenna sykettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1496
    2. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      218
      1108
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1106
    4. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      919
    5. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      234
      907
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      890
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      873
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      14
      750
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      747
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      31
      683
    Aihe