Et piittaa pätkääkään?

Onko se niin

Olit aika jäätävä. Ilmeetön ja välinpitämätön. Poissa oli se kaikki tunne ja polte silmistä.

Tunsin olevani hyvin mitätön. Pieneen sieluuni sattui.

15

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.

Enkö saanutkaan silmistäni näkymään tyhjyyttä ja vihaa.

• ap.

Et

• kiitti v*ttu kaikest

Kyllä sait.

mutta ei mitään väliä enää.

• :(

jos oli mulle niin voin kertoa että olen aivan lopussa. anteeksi vaan. odottavan aika oli liian pitkä.

• ap.

Aika ei ole koskaan liian pitkä, kun on kyse hänestä.

• Mitä teit sen

ajan lyhentämiseksi itse vai teitkö mitään ?

• evvk enää

Kerro mulle mitä mun pitäis tehdä? Sano suoraan. Myönnän että mulla on elämässä monenlaista surua ja en voi aina vastata toisten odotuksia. Jos pitää koko ajan esittää että hyvin pyyhkii, niin onko se enää aitoa? Anteeksi että mulla on muitakin tunteita kuin ilo ja rakkaus. Mitä hyvää tai iloitsemisen aihetta tässä yleensä on tällä hetkellä? Kiitos tuesta. En ole itseäni koskaan hyväksi kehunutkaan.

• eläväkuollut<3

tuhannet kiitokset, just jotain tämmöstä oon odotellukkin. kiva kun itse olet niin aloitteellinen ja rohkea. eiköhän tämä ollut tässä. sä et tajua musta sittenkään yhtään mitään. heitän tunteeni roskikseen, onneks ei nähdä vähään aikaan. mun ex on joskus sanonu mulle noi samat sanat ja hänellä on itsellään henkisiä ongelmia. mua ei oo pitkään aikaan satutettu näin.taidan mennä oksentamaan. kaduttaa että ehdin tänne aamulla avautumaan, unohda kaikki viestit. kiitti moi.

• Mehukatti..

Näimmekö me eilen? Menikö naiselle vai miehelle?

Mun on pakko vastata JOS tää olisikin mulle, ei se ole niin! Piittaan, välitän, arvostan, pidän, tykkään...susta ihan hirveesti! Saat edelleen sydämeni lepattamaan kun astut näkökenttääni ;) mikään ei ole muuttunut meidän välillä, se et olen ollut oikeasti kuvailemasi tapainen johtunee ihan mun omasta elämästäni. Ei ole helppoa nyt ja se heijastuu kaikkeen, myös suhun tahtomattani. Meidän pitäisi oikeesti päästä vähän puhumaan sillä tavalla kuin joskus ennenkin on puhuttu ;) pitää päästä sellaiseen paikkaan, tilanteeseen missä se onnistuu ja vain sä voit sen järjestää. Mä haluaisin kertoa sulle ja keskustella sun kanssa, selvästi sua on painanut mun mielentila jo vähän pidempään. Haluan kertoa sulle kasvokkain, osoittaa sulle sen että kaikki on kuten ennenkin :)

• ap.

Kyllä, miehelle.

• Mitä mää täällä?

Tuumasta toimeen sitten, lepattaja!

• Ei jummarra

En ymmärrä näitä "vain sä voit järjestää" -juttuja. Tietääkö tämä toinen edes, että se on hänen harteillaan tai miksi se riippuu hänestä, eikä sinusta?

• evvkkkkkkk

en mä näistä viesteitä täällä piittaa pätkääkään

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• No ei ole sit..

minulta tuo viesti. Ei olla nähty vuoteen.. Tai itseasiassa vähän yli vuoteen.

• ?

hmm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3107
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe