Ruukaisimmat tiet Stadi-Lahti-Heinola ja pari pätkää jossain landella.
Ihmisiä ja miehiä hukkuu.
Avioriitoja mökeillä.
Kännisiä miehiä autoilee mökkikunnan maalaiskauppojen läheisyydessä.
Kaljakoreja kannetaan.
Sydänkohtaukset ja närästys lisääntyvät.
Halpamakkaran, lämpöisessä pilaantuvan lihan ja ulkohuusin käyttö kasvaa huomattavasti.
Vilkkain paluupäivä Sunnuntaina.
Ruuhkaisimmat tieosuudet... kts. alusta.
Löpölöpö-lehtien otsikot:
Vanha Missi Juhannustunnelmissa!!!
Katso suloiset kokovartalouimapukukuvat!!
Näin grillaat oikein!!!
Lue kolmen täplän Märklin-kokin vinkit!!!!!
Parhaat grillimakkarat!!!
Lue asiantuntijaraatimme arvostelut!!!
Löpölöpö testaa!!!
Mahtava jälkihiki!!
ja niin edelleen...
Tuleeko mieleen joitain muitakin Juhannus-U-U-T-I-S-I-A ?
Minulla on uutinen, parin päivän ponnistelujen jälkeen on ritsani taas ajokuntoinen, tuli taas "pientä laittoa".
Minä EN lähde Juhannusliikenteeseen.
H.
Vilkkain menopäivä torstaina, ja muuta Juhannus-hupia
17
107
Vastaukset
- ne lööpit
Outo juttu on myös se, että kissa nukkuu.
Lähden juhannusliikenteeseen, mutta bussila.Niitä on Presidenttejä ja sitten joitain pehmoja kravatinkiristelijöitä.
Jos tulee lämmin ilma niin osta pari obduktio- tai suolistolääkärin kasvonaamaria.
H.
- juhannuskokolle
Minulla on punkkirokotukset ajan tasalla.
- jushim
Kun Veikkaus ei jostain kumman syystä kelpuuta peleihin,
pistetään tänne:
Kuinka monta härmäläistä vaihtaa hiippakuntaa tulevana juhannuksena ??
Yleisin tapa: vedetään kaksin käsin vatsa täyteen kossua jonka jälkeen
hypätään järveen/mereen ja imaistaan keuhkot täyteen blandista.Ai Veikkaukselle ei tosiaankaan pääse?
Luulin, että vika ois 3pöö-verkossa, puhelimessakin vaan pari hassua tolppaa.
Pakko juhannusliikennöidä sen verran, että ajaa pyhinä töihin ja takas.
Ei nelostietä, huoh!!
- ei mitään uutta
Tämä aihe on käsitelty neljän edellisen juhannuksen alla.
Vanhan toistoa.Olen kyllä hyvämuistinen, vielä.
Kaikkien juhlien alla ilmestyy aina näitä tylsyyksiä.
Mutta yritin vähän muuttaa ajattelumaailmaa sinne huvitutuksen puolelle.
Elikkä hauskoihin väännöksiin iänikuisista "uutisista".
Jos kohtaamme joskus, niin hamarapuolella sitten, eikä kasvoihin. :)
Lainaus M.Alatalolta
H.- bessie*
hunksz kirjoitti:
Olen kyllä hyvämuistinen, vielä.
Kaikkien juhlien alla ilmestyy aina näitä tylsyyksiä.
Mutta yritin vähän muuttaa ajattelumaailmaa sinne huvitutuksen puolelle.
Elikkä hauskoihin väännöksiin iänikuisista "uutisista".
Jos kohtaamme joskus, niin hamarapuolella sitten, eikä kasvoihin. :)
Lainaus M.Alatalolta
H.No mikä sinulle sitten kelpaisi?
Pitäisikö lehtien ruveta repimään jutun juurta aiheista, jotka kiertävät mahdollisimman kaukaa meille taviksille rakkaan, ikiaikaisen juhlan, lyhyen kesämme valoisine öineen, tuhannet järvemme, omat tapamme ja perinteemme jne.?
Mikähän olisi vaihtoehto näille vuodenaikaan liittyville, kevyttä hömppää, asiaa ja informaatiotakin sisältäville "tylsyyksille"? Jonkun kaukaisen, kauan sitten kuolleen kulttuurin ennustuksetko (haukotus), vai mikä?
Ja vielä, kaikki eivät ole 60 ikäisiä. bessie* kirjoitti:
No mikä sinulle sitten kelpaisi?
Pitäisikö lehtien ruveta repimään jutun juurta aiheista, jotka kiertävät mahdollisimman kaukaa meille taviksille rakkaan, ikiaikaisen juhlan, lyhyen kesämme valoisine öineen, tuhannet järvemme, omat tapamme ja perinteemme jne.?
Mikähän olisi vaihtoehto näille vuodenaikaan liittyville, kevyttä hömppää, asiaa ja informaatiotakin sisältäville "tylsyyksille"? Jonkun kaukaisen, kauan sitten kuolleen kulttuurin ennustuksetko (haukotus), vai mikä?
Ja vielä, kaikki eivät ole 60 ikäisiä.Minulleko bessie* ?
En minä tähän lehtiä kaipaa enkä niihin muutoksiakaan, kulkekoot omia polkujaan.
Minä haluan että sinäkin väännät tähän hauskan, humoristisen version jostain lehtien aatonaattojen vakiouutisesta, mielellään Juhannuksesta koska senlaiset bileet on tulossa.
Ja kiitos, ei aina hyökkäystä minun henkilöäni kohtaan.
Saa niitä laittaa niin paljon kuin tykkää, tietysti, mutta tässä kaipasin ihan toisenlaisia kommentteja.
Ei vielä 60 ? Onhan se tiedossa mutta miten se liittyy tähän...?
H.- bessie*
hunksz kirjoitti:
Minulleko bessie* ?
En minä tähän lehtiä kaipaa enkä niihin muutoksiakaan, kulkekoot omia polkujaan.
Minä haluan että sinäkin väännät tähän hauskan, humoristisen version jostain lehtien aatonaattojen vakiouutisesta, mielellään Juhannuksesta koska senlaiset bileet on tulossa.
Ja kiitos, ei aina hyökkäystä minun henkilöäni kohtaan.
Saa niitä laittaa niin paljon kuin tykkää, tietysti, mutta tässä kaipasin ihan toisenlaisia kommentteja.
Ei vielä 60 ? Onhan se tiedossa mutta miten se liittyy tähän...?
H.Tuota...missä kohdin hyökkäsin henkilöäsi kohtaan?! Vastaa suoraan ja selkokielellä, kiitos!
Sinä voit haluta mitä vaan, ja kaivata sitä tai tätä, minä taas kirjoitan mitä haluan ja vastaan just niin kuin minua huvittaa. Ymmärrykseni mukaan myöskin, ja tässä ymmärsin sinun "arvostelevan" mm. lehtien "tylsyyksiä" ja U-U-T-I-S-I A.
Kun nyt satuin ymmärtävän väärin sinun ajatuksesi alunperinkin, niin huomautin etteivät kaikki ole 60 . Eli ainakaan nuoremmat mahdollisesti eivät ole vielä ehtineet kyllästyä kaikkiin juhannukseen ja kesään yleensäkin liittyviin juttuihin. Emmekä me vähän useamman kesän nähneetkään. Aivan hijattain juttelin 50 pariskunnan kanssa, jotka aikoivat tänä kesänä ensimmäistä kertaa elämässään harrastaa grillaamista, aikaisemmin ei ole ollut mahdollista.
Ja vielä. Kun seuraavan harkitset jostain syystä tarpeelliseksi ruikuttaa henkilöösi kohdistuvasta hyökkäyksestä, niin yritä nyt edes malttaa odottaa että syytöksesi kohde sen tekee. - jokotaas???
Ihanko totta ??
Juhannustakin on vietetty muutamina edellisinä vuosina......
- ...
Mnaah.
Juhannus oli eilen.
Net ruuhkat oikeasti on muuten aaanuksesta. Kaikki stanan tsadilaiset amatöörikuskit liikenteessä kouhottamassa, niitä saa varoa ihan tosissaan.
Kuten sanottu, juhannusruusu puhkes täyteen kukkaan eilen, nyt on syksy.
=DW= - lejanna
Tuntuupa, että olet kateudesta vihreä ihmisten onnesta, sinä pappani, parka.
Jöpötä vain paikallasi, ihan liikkumatta, kuin Aku-Aku.
.- kaunisleski ejk
On se hyvä, kunnei tarvitse minnekkään lähteä, vaikka voihan sitä kotiinsakin kuolla...
- 12
Kuvitteletko tietäväsi, tuntevasi, tajuavasi toisen palstaajan........
- Meriläinen
No noit juttuja saa kyllä lukea pitkin kesää eikä vaan ja ainoastaan Juhannuksena.
Uusin juhannusjuttu pätkähti just päähäni.
Meinasin etten mene saareen koko Juhannuksena, mutta voisinkin tehdä sellaisen päivän reissun sinne, ja se olis mulle kyllä tosi uusi juttu.
Tuurit kulkee koko päivän, niet ans kattoo.
Vaikka tekisinkin vielä vaikka mitä ja kaikkea.
Minä EN ole päättänyt yhtään mitään vielä varmaksi.
M Koskikohan tuo "mahtava jälkihiki" tätä löpölöpö-lehden juttua tai sitten sinä unohdit sen tahallasi.
Sopii juhannukseen kuin voisilmä puuroon. :)
Nimittäin se, että "maalla rakastellaan enemmän kuin kaupungeissa ja etenkin itä-suomalaiset ovat iloisia, leikkisiä ja elämänmyönteisiä", ja tyytyväisiä seksielämäänsä.
Oikein kuule tutkimus asiasta tehty, lue löpölöpö-lehdestä. :))
Mutta toisaalla lehdessä todetaan näin: "nukkuuko vaimosi huonosti tai liian vähän? Jos näin on, ole varuillasi avioliiton suhteen."
Jos itä-suomalainen nainen nukkuu huonosti, kumoaako se tuon edellä todetun tyytyväisyys-teorian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 412760
- 562588
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492222Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3351940- 1371682
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71348Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101207- 421126
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661086