Voi elämän kevät.
Olemme yrittäneet lasta kohta vuoden. Yksi keskenmeno takana.
Joka kerta kun kuukautisteni olisi pitänyt alkaa olin tekemässä testiä ja joskus teinkin. Voi vitsi mikä pettymys se oli aina..
Sitten päätin nauttia kesästä ja pitää kavereiden kanssa hauskaa(suoraan sanottuna käydä ryyppäämässä) niin sitten.. heh.. plussa!!
Oireita on hiukan. Vatsa turvoksissa ja kipee. Rintoja ihan vähän aristaa ja mikä pahinta koko ajan on nälkä mut mitään ei haluta syödä.
Tämä tuntuukin niin erillaiseslta kuin viimeksi. Viimeksi sain tehdä kolme testiä ja kaikissa oli hailakka viiva eikä mitään oireita oikeastaan.
Nyt en kerennyt korkkia testiin laittaa takaisin kun jo kaksi viivaa ilmestyivät :D
Olen onnellinen kyllä mut toisaalta olisi ollut kiva nauttia parista siideristäkin. Toisaalta pelkään ajatella vaan positiivisia ajatuksia enkä uskalla iloita tästä vielä. Olen rv. 5 (ainakin jos noihin kalentereihin on uskomista, minulla on TOSI epäsäännällisen kuukautiset).
Meillä ennestään 4 v muksu ja ihana sellainen. Tiedän että tuleva perheenlisäys saa itselleen maailman parhaan isosiskon.
Mut onhan tää hieno juttu! Nyt kun osaisi pitää suunsa kiinni eikä kertoa kaikille..mut toisaalta haittaako se vaikka kertoisikin?!
Eilen tuli plussa !!!
2
143
Vastaukset
- lamberle
Onnea ^;^ ! itse olin pakahtua kun halusin kertoa kaikille heti plussattuani, odotin kuitenkin ekan ultran varmistaakseni että siellä tosiaan kohdunsisäinen raskaus eikä tuulimuna ja sydän pompotti =) sitten kyllä annoin kaikkien kuulla :D
nyt rv11, toivotaan että k.m ei tuu =) - OnnellinenÄippä
mä kun viime jouluaattona testasin :D
ja tulin just sen testin kans vessasta testi ojossa, virne naamalla suu auki :D, ja vessan ovi on suoraa ulko-ovee kohti, ni miehen sisko tuli ulko - ovesta ja juoksi suoraan kattomaan sitä kädes olevaa tikkua ja onnitteli :DDD hihihi... plussahan se todellaki oli :)
nyt menee raskausviikko30, maanantaina 31 täynnä :)
Onnea vaan sinnekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008