Minä haluaisin, haluaisin todella, nähdä sinut juhannuksena. Olen odottanut sitä.
suloiselle
11
634
Vastaukset
- EiniinsuloinenN
Kauanko, ja kuka se suloinen sulotar(ko?) oikein on?
- kauanko aikaa?
Laitahan hänelle viestiä, ellet jo laittanutkin :-)
- ............
Sitten vaan luuri käteen ja soittamaan suloisellesi. :)
- jussiasullekin
Mutta kun sinä menet varmasti juhannuksenviettoon kotiseudullesi. Minä vietän juhannuksen omassa kodissani, yksin.
Niin minäkin haluaisin todella nähdä sinut, mutta olet liian kaukana.
- liian kauan viime näkemästä
Saman verran kirjaimia meillä nimissämme. Samaa kaupunkiin. Melko lähelle mutta silti "puhelimen kantamattomiin".
- Jaahas vais niin
Ja anonyymillä viestillä ajattelet asian onnistuvan ? Ja sanot että todella haluat ja olet odottanut !!
Kaikki ei natsaa. - Murusellein.....
meillä ei saman verran kirjaimia nimissä mutta jotain samanlaista on kylläkin
ja emme ole nähneet tosi,tosi,tosi,tosi,tosi piiiitkään aikaan
kaipaan häntä niin kunpa tunne olisi molemminpuolinen........ - tuleva-eukkos
Varmaan voit paljastaa sen verran että milloin on viimeksi nähty?
- kt. :)
Samoin... mut mikä on sulosen nimi?
- puskajussit
No, näittekö? Kerroitko halustasi koskaan muulla kuin tällä viestillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872