Yksin..siinä sana, joka kuvaa jokaista hetkeäni,tekemisiäni.. Sitä ei enään vain jaksa..lähimmäiseni varmasti ymmärtävät lähtöni, koska huomista en ole halunnut nähdä enään pitkään aikaan, sitä mitä elämällä on tarjottavana..hmm..eiköhän se ole jo nähty. Ainoa asia, joka tuo hyvää oloa enään on, kun tiedän pääseväni kohta rauhaan..
vihdoin rauhaan..
6
144
Vastaukset
- Mammaliini2
Mitä, aiotko tehdä itsemurhan? Ei, älä missään tapauksessa tee sellaista.
Se oisi lopullinen ja peruuttamaton asia. Hae apua vaikka mielenterveys-
toimistosta. jos on itsetuhoisia aikeita, apua saa varmasti. Mene aluksi
vaikka terveyskeskukseen, niiden on pakko auttaa, kun kerrot mistä on kyse.
Vaikka sinulla nyt on vaikeaa, se helpottaa, kun saat apua ja alat ajatella
valoisammin. Et kerro tarkemmin, mikä on tilanteesi, mutta varmasti tulet
saamaan apua ja pääset pahimman yli. Tiedän, mitä yksinäisyys on ja se
ei ole helppoa. Ymmärrän hyvin sinua, mutta itsemurha ei ole ratkaisu.
Elämä on lahja, sitä ei saa tuhota omin käsin.
Jaksamista sinulle ja mene heti huomenna hakemaan apua!!! - Millimaya
Näin sitä joskus ajattelee, että ei jaksa, mutta taas kun uusi aamu valkenee, niin eipä tiedä, mitä kivaa se tuo tullessaan.
Ei kukaan tiedä huomisen iloja/tai suruja, eikä se ole tarkoituskaan. Parempi elää vain päivä kerrallaan. Jos sinulla on pelkästään sellaisia ajatuksia, ettei huomisella ole mitään annettavaa, tarvitset kyllä auttavia käsiä ja nopeasti. Hanki itsellesi apua, äläkä suunnittele mitään kamalaa.
Omista läheisistäni 2 on yrittänyt päättää päivänsä. Toinen heistä 2 kertaa. Onneksi kumpikaan ei onnistunut, ja nykyään he kumpikin elävät onnellista elämää.
Ei ole sellaisia asioita, joita ei voi selvittää, tai joista ei voi kertoa? Ei ainakaan minun mielestäni, vaan vaikeuksienkin kautta voittoon ja elämä jatkuu. Näin se menee sinunkin kohdallasi, usko vain. Huominen on jo paljon parempi. - XZXZX
Olet varmaankin kohtalaisen nuori ihminen. Mikä elämästä on niin vaikeaa tehnyt? Jokaisella meistä on vastoinkäymisiä, toisilla hyvinkin paljon.
Tilaa itsellesi aika esim. terveyskeskuksen kautta, psykologille, tai jos opiskelet, terveydenhoitajan kautta. Kyllä sitä apua saa, jos mieli on niin maassa, että tuntuu ettei vain enää jaksa.
Ajattele myös lähimmäisiäsi. Menettämisen tuska on sellaista, ettei pahempaa voi olla. Älä satuta itseäsi, äläkä läheisiäsi. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea elämääsi. - 16+7
Poor me, poor me... pour me a drink.
Taas yksi huomionkipeä.- your destiny..?
joopa joo..16 7..elikkäs 23 v. vois olla ikäsi..siinä iäs kyl kaikki paljon fiksumpia!
Se on katsos niin, et kyl se kohtalo sit ottaa käsittelyyn itse kunkin aikanaan..ja se mitä sulle sit tarjotaan..riippuu ihan siit kuin oot elämääs elelly, tai millainen paskiainen oot luonteeltas ollu!! pistä kuule harkintaan, jos aiot selvitä täältä!
- ahistaa
Ymmärrän tunteesi täysin. Ei minuakaan tää elämä pahemmin kiehdo. Elin tosi vaikeessa ihmis suuhteessa 6 vuotta. Multa vietiin kaiikki. Siis välit lapsiin, vanhempiin ja sisaruksiin. Yritn itsemurhaa 2 kertaa ja epäonnistuin siinäkin. Semmonen luuseri mä oon. Nyt pitäis olla kaikki ok. Oon taistellu uuden elämän ittelleni lakimiehen kautta, mutta siitä huolimatta ei vain pysty nauttimaan elämästä tai jokaisesta uudest päivästä. Tuleva kesäloma ahdistaa. Mitä mä teen. Istun yksin asunnossani kuukauden,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756