Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

PayPal virhe(kö?)

Paniikki:_

Elikkäs minulla on PayPalissa tili jossa ei tällä hetkellä ole yhtään rahaa, mutta lisäsin pari päivää sitten sinne OP.n pankkitililtä rahaa jotta voin maksaa ostamani eBay-tuotteen. Nyt minua kuitenkin huolettaa kun lähetin maksun, että meniköhän varmasti kaikki nyt oikein.

Saajan tilinumeron kopioin suoraan PayPal-sivulta ja tarkistin, että se on oikein. Nyt tilitapahtumissa näkyy siinä tilinumeron edessä 2 kirjainta ja 2 numeroa, onko tämä normaalia? ja mistä se tulee?

Saajan nimeksi kirjoitin PayPal. Olisiko tähän pitänyt laittaa jotain muuta?
Viesti kohtaan kirjoitin Transfer ID-kohdan PayPal-sivulta, kuuluko se kirjoittaa siihen?

Olisiko vielä pitänyt lisätä jotain? Olen täällä ihan paniikissa kun ei ole tullut mitään sähköpostia PayPalilta 2 päivään tuosta tilisiirrosta ja pelkään nyt että menetän rahani..

Voinko muuten saada takaisin nuo rahani jos ne ovat menneet väärään osoitteeseen ?

Ja pliis vastatkaa nopeasti ! En kestä tätä enää...

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölkökö

      Olisikohan systeemit muuntanut tilinumerosi nykyiseen sepa versioon? Kannattaa kytkeä visa tai visa-elektron kortti pay-pal tiliisi, niin ei olisi mitään siirto-ongelmia ja valuutatkin kääntyisi sentilleen oikein.

    • Määä.

      Onko rahat jo siirtyneet tilille. Minä kanssa siirsin rahaa Osuuspankista PayPal tilille 20.06.2011 mutta rahoja ei viel näy PayPal tilillä. Tais olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun opettelen PayPalin käyttöä.

      • Paniikki:_

        Joo tänään 23.6 tuli sitten kauan odottamani sähköposti PayPalilta, että rahat ovat tulleet tilille. Helpotus on nyt todella suuri!

        Kannattaa tarkistaa tilinumerot ja yms nuo jutut ovatko oikein OP. nettipankista.
        Itse sain jo vähän mielenrauhaa kun tajusin tilinumeron olevan oikein.

        Siirtoaikahan noissa on tuo 1-3 päivää, mutta sinuna alkaisin ottaa yhteyttä PayPaliin tai OP.hen vasta n. viikon kuluttua jos tilille ei ole rahaa tullut.


    • Määä.

      Mitäs jos PayPal ei osaa ohjata rahoja juuri oikealle käyttäjän tilille niin pitävätkö he rahat itsellään vai palauttavatko ne takaisin.

      • Paniikki:_

        Uskon, että palauttavat rahat, muta varmaa tietoa tästä asiasta minulla ei ole valitettavasti :(

        Jos tuo sekaannus on kuitenkin PayPalin syytä, olen melkein varma, että saat rahasi takaisin. PayPal on kuitenkin aika luotettu ja turvallinen netissä maksu tili joten en usko, että he jättäisivät hoitamatta omaa virhettään.


      • Määä.
        Paniikki:_ kirjoitti:

        Uskon, että palauttavat rahat, muta varmaa tietoa tästä asiasta minulla ei ole valitettavasti :(

        Jos tuo sekaannus on kuitenkin PayPalin syytä, olen melkein varma, että saat rahasi takaisin. PayPal on kuitenkin aika luotettu ja turvallinen netissä maksu tili joten en usko, että he jättäisivät hoitamatta omaa virhettään.

        Sinne män rahat. Osuuspankki sanoo että rahat ovat siirretty. PayPal sanoo ettei rahasiirtoa näy heillä missään. PayPal sanoo että Osuuspankin kuitissa on kaikki siis tilinumero, saaja siis kaikki oikein. Rahat vaan katosivat johonkin. Todellakin oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän tuota niin turvallista PayPalia.


    • spectral_plane

      Kun tilaat eBaystä sinun ei tarvitse välttämättä tehdä tilisiirtoa PP-tilillesi. Maksu tapahtuu eBayn sivujen kautta joka siirtää sinut maksuprosessin aikana PayPalin sivuille. PayPalin sivuilla voit maksaa joko PP-tililläsi olevasta saldosta tai voit näpytellä korttisi tiedot jolloin maksu veloitetaan suoraan kortiltasi, samalla korttisi yhdistetään PP-tilillesi. Kun maksu on suoritettu palaudut automaattisesti takaisin eBayn sivuille ja tieto maksusta on mennyt eBaylle, ostajalle sekä myyjälle.

      Jos kysy suurestakin menetyksestä suosittelen ottamaan yhteyttä PayPaliin.

    • Anonyymi

      joo , kiva kun nyt vasta ton tieon sain ,ettei olis tarvinnu luottokorttitietoja antaa lainkaan pallille tai muille ulkopuolisille. poankit vois kans ite vähän infoo, et tän asian voi tehä näinkin..

      • Anonyymi

        Näin nykyään:
        Kirjaudu PayPal-tilillesi --> linkitä siellä korttisi --> maksa ostoksesi eBayssä --> poista korttisi PayPal-tililtäsi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe