VR:n ja Finnairin johtajat vaihdettava.

jåå pa jåå..

Noissa firmoissa on erittäin huomo johtajisto, ne olisi vaihdettava pätevämpiin.

Eiköhän työttömyyskortistosta, pitkäaikais-työttömistä löytyisi parempaa ainesta kuin nuo loiset jotka eivät osaa muuta kuin puhua p a s k a a ja kuitata palkkansa..

Asentajien ulosmarssi voi häiritä junaliikennettä torstaina

VR:n sähkölaitteista vastaavien työntekijöiden mielenilmaus voi häiritä juhannusliikennettä torstaina. – Teemme kaikkemme, että asiakkaille koituu mahdollisimman vähän haittaa, mutta myöhästymisiä ja jopa joidenkin vuorojen peruuntumisia voi tulla, toimitusjohtaja VR:n toimitusjohtaja Mikael Aro sanoo. Ohjaus- ja turvalaitteista huolehtivien asentajien työnseisauksen on määrä alkaa torstaiaamuna seitsemältä. Ammattiosaston mukaan joitakin kymmeniä työntekijöitä marssi ulos työpaikoiltaan Helsingin ja Kouvolan toimipisteistä jo keskiviikkona iltapäivällä.

9

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konnat kuriin!

      Jatkuvasti ongelmia. Tarkoitus lienee ajaa nuo valtiojohtoiset firmat alas ja ottaa ne omaan käyttöön.

      Kuinka on mahdollista, että norjalaiset pystyvät lennättämään ihmisiä paljon halvemmalla ja olisi vielä vara tiputtaa hintoja.

      Varmaan Finnairilla on paljon ns. liliuksia, kähmimässä miljoonia?

      VR:n matkaliput niin hinnakkaita, että henkilöautolla matka taittuu halvemmalla.

    • Norjalla on sitä sellaista mustaa juttua ja sellaista kaasumaista juttua, niistä on hyvä valmistaa kaikkea jännää.

      Maan eläkeläisilläkin menee varmaan aika hyvin, maan eläkerahaston oletetaan kasvavan maailman suurimmaksi, tällä hetkellä se on niin suuri, että sillä rahamäärällä olisi voinut rahoittaa Yhdysvaltain sukkulaohjelman kolminkertaisesti koko sen historian ajan, 70-luvulta vuoteen 2008 asti.(en.wikipedia.org/wiki/Norway)

      • Kerro lisää

        Tarkoitatko, että Norjan valtio tukee yksityistä lentofirmaa? Heheee! En usko, mutta jos sinulla on jotakin näyttöa, niin kiinnostaa. Meilläkin on sellaisa vihreää juttua, mutta suurin osa on yksityisten ja metsäyhtiöiden omistuksessa, eikä niistä jaeta Finnairille.


      • Kerro lisää kirjoitti:

        Tarkoitatko, että Norjan valtio tukee yksityistä lentofirmaa? Heheee! En usko, mutta jos sinulla on jotakin näyttöa, niin kiinnostaa. Meilläkin on sellaisa vihreää juttua, mutta suurin osa on yksityisten ja metsäyhtiöiden omistuksessa, eikä niistä jaeta Finnairille.

        Kai sitä nyt jonkinlaiseksi tueksi voi sanoa, jos kerosiini on huomattavasti halvempaa kuin maissa joilla ei ole omaa öljyntuotantoa? En muuten tiennytkään, että puuta voi käyttää lentöpetrolina, hemmetin mielenkiintoista.


      • Kerro lisää
        Hrosskell kirjoitti:

        Kai sitä nyt jonkinlaiseksi tueksi voi sanoa, jos kerosiini on huomattavasti halvempaa kuin maissa joilla ei ole omaa öljyntuotantoa? En muuten tiennytkään, että puuta voi käyttää lentöpetrolina, hemmetin mielenkiintoista.

        Etkä tiedä vieläkään. Kukaan ei näköjään sellaisa väittänyt. Oletko jo aloittanut juhannusjuopottelun vai muuten vain vajakki. Meillä suomessa jalostetaan öljyä Fortumin toimesta, joka firma lienee valtiojohtoinen. Jos kerosiini on huomattavasti halvempaa, eikö olisi edullisemaa ostaa norjalailta kuin suomalailta. Vai väitätkö, ettei sitä ulkomaalisille myydä, samalla hinnalla kuin norjalaisellille lentokoneille?


      • Kerro lisää kirjoitti:

        Etkä tiedä vieläkään. Kukaan ei näköjään sellaisa väittänyt. Oletko jo aloittanut juhannusjuopottelun vai muuten vain vajakki. Meillä suomessa jalostetaan öljyä Fortumin toimesta, joka firma lienee valtiojohtoinen. Jos kerosiini on huomattavasti halvempaa, eikö olisi edullisemaa ostaa norjalailta kuin suomalailta. Vai väitätkö, ettei sitä ulkomaalisille myydä, samalla hinnalla kuin norjalaisellille lentokoneille?

        Se Fortumin öljy on ostettu muualta ja se on kalliimpaa kuin jos sitä olisi omasta takaa. Kyllähän sitä voisi ostaa sitä kerosiiniä norjalaisilta mutta kuljetuskustannukset luultavasti korottaisivat hinnan samoihin lukemiin.


      • jåå pa jåå..
        Hrosskell kirjoitti:

        Se Fortumin öljy on ostettu muualta ja se on kalliimpaa kuin jos sitä olisi omasta takaa. Kyllähän sitä voisi ostaa sitä kerosiiniä norjalaisilta mutta kuljetuskustannukset luultavasti korottaisivat hinnan samoihin lukemiin.

        Taitavat ostaa Venäjältä, mutta en usko että se on kalliimpaa. Norskeilla se taitaa olla kalliimpaa ja laatu parempaa? Fortum pitää hinnat korkealla jotta "liliuksille"
        riittää jaettavaa. Kyllä Finnairilla on muita ongelmia enemmin, kuin lentopetroolin hinta.


      • Markkinahinnat!
        Hrosskell kirjoitti:

        Se Fortumin öljy on ostettu muualta ja se on kalliimpaa kuin jos sitä olisi omasta takaa. Kyllähän sitä voisi ostaa sitä kerosiiniä norjalaisilta mutta kuljetuskustannukset luultavasti korottaisivat hinnan samoihin lukemiin.

        Norja ei ole sosialistinen valtio.


    • Lote Lopista

      Johtajat kiertoon. Vaihdettava ainakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe