SEKSINUKKEKOKEMUKSIA??

Haluaisin ostaa

11

2439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiniininni

rupsahtaa kun tulee ikää, sitten pitää ostaa uusi

• Nautinto on valtava
    • Jaska673

Itse ajattelin valmistaa nuken siten että ostan sellaisen lasten meikkipään. Asennan siihen vartalon tyynystä sekä pringlespillun. Mielestäni tuosta tulee ihan ok, ei haittaa pimeässä mitään vaikkei olekkaan ihan realistinen.

• tosi namunen

Jos tuo nukke tosiaan on tollaisen namujn näköinen kuin tuossa esitteessä oon ihan varma et siitä iloa :) aikia lailla,tuollainen olisi ihan toistA KUIN JOKU PUHALLETTAVA MUOVINEN TÄYSIDIOOTIN NÄKOINENJ NUKKE,,Tuollaisesta nukesta voisi jopa valot päällä nauttia ,eikä vaan pimeässä siitä nauttia

• kaasukaskammio

Itse omistan arjalaisgermaanisen seksinuken joka pitää tämmöisen vanhan kalunkin tyytyväisenä läpi vuodenpäivät.

Kokemuksia riittää itse pidän nuken nussimisesta parvekkeella ohikulkijoiden katsellessa.

Sieg Heil.

• Bi- on kivan rivoa

Kaverini hankki pumpattavan seksinuken ja suostui esittelemään sitä minulle Hän laittoi nuken sängylle selälleen asettaen kullinsa sen reiälle ja hetken nussittuaan laukesi sen sisälle. Kiihotuin itsekin ja kysyin saisinko minä jatkaa hommaa ja luvan saatuani työnsin oman kaluni spermaiseen reikään ja hetken kuluttua tuli mahtava orgasmi spermojen sekoittuessa toisiinsa. Upea kokemus jonka seurauksena opimme myöhemmiin nauttimaan myös toisistamme...

• uskovainemiäs

vitun hintit.

• Riuttala seppo 36v.

Jos raha kalliiseen seksinukkeen riittää, niin osta ihmeessä. Itsellä ollut n. 40 euroa maksanut nukke. Se oli hyvä ottamaan suihin, mut rinnat oli aika pienet. Kesti yli 20 käyttökertaa. Hyvä sijoitus sillä 40 eurolla ei prostituoidulta saa edes yhtä käyttökertaa.

• yks kuuskymppinen

Minulla on ollut kolme eri nukkea ja muita tekovaginoita mutta hukkaan heitettyä rahaa niiden osto oli. Kyllä se oma käsi ne aina voittaa. Välillä kun olin ilman naista niin niitä ostelin ja kokeilin. Nuket jahos jo heti muutaman panon jälkeen, jatkuvasti sai niitä paikkailla ja kesken panoa pumpata niihin ilmaa. Viimeisen nuken päälle puin eukon jättämiä vaatteita ja puhalsin ja tukin niiden alle kortsuja ja heitin sen sitten laivojen liikennöimään kanavaan ja tinanapit sen sieltä kai sitten pelastivat. Harmitti hieman kun ei ollut siitä juttua lehdissä tai jos olikin niin oli ehkä ajelehtinut niin kauaksi että siellä oli jo eri paikallislehdet.
      Älä tuhlaa rahojasi sellaiseen nukkeen sillä tulet ihan varmasti siihen pettymään!
      Nyt kun on eukko vaikka kuinka halukas niin ei seiso sille. Kun se oli nuorempi ja paljon hoikempi niin silloin olisi tehnyt mieli sitä panna monta kertaa päivässä mutta se pihisteli ja sai aina tahtonsa läpi pimpsallaan. Nyt pihistelen minä kun se ei kiihoita enään ja muutenkin tulee aina mieleen sen pihistelyt. Paljon helpompaa ja yksinkertaisempaa on runkata itse kuin yrittää saada sille orkkuja joka käy jo työstä. Onneksi on kummallakin omat asunnot ja sen aion pitää ja pitää myös vapauteni. Katselen filmejä ja netistä kuvia ja runkkailen milloin mieli tekee. Mutta nukkea en huolisi ilmaiseksikaan!

• ei kannata. samalla rahalla saa aidon.

• no hyi vittu

Ihan sairaan näkösiä kapistuksia ja osahan noista on ihan kuin jotain kakaroita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe