Tiedoksi DNA:n laajakaistaa käyttäville yrityksille:
Irtisanoimme DNA:n laajakaistan, koska määräaikainen sopimus oli päättynyt ja saimme paremman tarjouksen toisaalta. Ilmeni, että toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen irtisanomisaika on 3 kk. Maksamme siis turhasta 2 kk.
Lisäksi yhteys meni poikki jo parin viikon kuluttua irtisanomisesta. Tätä kirjoittaessa olemme olleet ilman DNA:n nettiyhteyttä jo 6 päivää. Onneksi meillä on nettitikku toiselta firmalta, joten jotain saamme tehtyä, mutta hitaasti. Kaikenkaikkiaan usean henkilön työ on seissyt jo usean päivän.
Joten jos aiotte irtisanoa DNA:n sopimuksen, niin varmistukaa siitä, että teillä on varayhteys tai maksakaa ylimääräistä 3 kk.
Tähänasti DNA:n yhteydessä on ollut katkoja vain yöaikaan ja ne eivät ole häirinneet meidän yrityksessä.
Yrityksen DNA laajakaista pois päältä jo 6 päivää.
WexiVi
2
201
Vastaukset
- CeeNaa
Tee rikosilmoitus petoksesta ja vaadi tuntuvat korvaukset. Olethan tosi tyhmä yritys kun katsot läpi sormien ja alistut. Tuolla meiningillä yrityksesi on jo selvitystilassa. Kaikilla on oikeutensa ja niitä on käytettävä. Alistumatta.
- eioleeiole
Älä puhu paskaa !!
"...toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen irtisanomisaika on 3 kk.."
Eikä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184