Nyt on markkinoille tulossa oikein älypuhelimien huippuvalio malli, joka on suunnattu vain ja ainoastaan miehiä varten. Tämä sensaatiopuhelin on niin älykäs, että se tietää sinun ajatukset, mitä olet tekemässä ja mihin menossa ja mistä tulossa.
Puhelin ilmoittaa esimerkiksi ihan itsekseen vaimollesi kun olet myöhään töissä, että " Hei minulla menee aamutunneille, palaan pian " , vaikka et olisikaan töissä. Kännykkäsi hoitaa ikävät asiat puolestasi.
Kun olette vaimonne kanssa yhdessä ulkona ja bongaat mielenkiintoisen naisen, niin kännykkäsi älyää ihan itse hälyttää vaimollesi ja pyytää häntä heti hätääntyneen ystävän luokse kylään ja vaimosi ei huomaa, että se olikin kännykkäsi tekemä huijaus.
Myös, jos sinulla on aivan karmea kankkunen, etkä kykene menemään töihin, niin kännykkäsi tajuaa sen viinan hajun perusteella ja ilmoittaa itse työpaikallesi, " Olen kovassa vatsataudissa ja oksennus lentää, tulen vasta ylihuomenna töihin. "
Puhelin on myös niin viisas, että jos olette vaimonne kanssa kauppareissulla, niin se selostaa ihan itse, mitä jääkaapista puuttuu ja onko kaljavarastot juotu loppuun. Se varoittaa myös ei toivotuista henkilöistä, jotka sattuvat samaan kauppaan yhtäaikaa esm. sinun iltareissukumppaneista, joista kännykkäsi on jo ilmoittanut aiemmin vaimollesi, että olet taas myöhään töissä.
Kaiken kaikkiaan tämä markkinoille tuleva älypuhelin on kerrassaan lyömättömin ja luotettavin kumppani miehelle, mitä vaan ikinä voi löytyä ja se ei petä eikä hauku sinua.
Riippuu ihan miten ohjelmoit puhelimesi ja jos on kovat ukkoset taivaalta tulossa tulossa, niin sitten voi kännykkäsi tehdä ihan itsekseen pieniä kepposia.
Mies ! Hanki itsellesi ihmeälypuhelin !
15
140
Vastaukset
- Vanhassa vara paremp
Minulla on kahdeksan vuotta vanha halkopuhelin ja siitä en luovu.
- Onko sitä toimintoa
Vielä parempi jos siihen saa hälytyksen, jos meinaa kärähtää pettämisestä.
- Ei nekään toimi
Tekniikkaan ei voi koskaan luottaa aina ne pettää kuten digiboxit.
- Entäs sitten
Ei nekään toimi kirjoitti:
Tekniikkaan ei voi koskaan luottaa aina ne pettää kuten digiboxit.
Silloinhan kännykkä voi ilmoittaa muijalle, että ukko panee jossakin, vaikka se ei olisikaan totta, mutta kauhea katastrooffi on kuitenkin silloin päällä. Silloin tulee se juttu, että tekhniikka tuhoaa parituksien välilöitä.
- Puhuvia vaakoja on
Entäs sitten kirjoitti:
Silloinhan kännykkä voi ilmoittaa muijalle, että ukko panee jossakin, vaikka se ei olisikaan totta, mutta kauhea katastrooffi on kuitenkin silloin päällä. Silloin tulee se juttu, että tekhniikka tuhoaa parituksien välilöitä.
Se vaara kyllä on olemassa, että kännykkä sekoaa ukonilmalla niin kuin muutkin sähkölaitteet ja alkaa soitella vaimolle toisilta naisilta puheluita. Tai sitten se on ohjelmoitu ihan päin persettä lukematta käyttöohjeita.
- Börjesetä
Entäs sitten kirjoitti:
Toivottavasti tekniikka kehittyy niin hyväksi, että kun laitteet hajoaa, ne korjaa itse itsensä . Tämä juttuni onkin muuten tarkoitettu henkilölle, joka haikailee tälläisen puhelimen perään ja nyt sellainen on markkinoilla myynnissä oikein kahdella ämmällä.
- Tarvii uusi
Börjesetä kirjoitti:
Toivottavasti tekniikka kehittyy niin hyväksi, että kun laitteet hajoaa, ne korjaa itse itsensä . Tämä juttuni onkin muuten tarkoitettu henkilölle, joka haikailee tälläisen puhelimen perään ja nyt sellainen on markkinoilla myynnissä oikein kahdella ämmällä.
Mikä liike myy ko. olevia puhelimia. Olen erittäin halukas ostamaan sellaisen, koska tilanteeni vaatii nyt tällaiset ominaisuudet puhelimeltani ja mulla on nyt vanha X6-0032GB Nokia.
- Osakkeet laskussa
Tarvii uusi kirjoitti:
Mikä liike myy ko. olevia puhelimia. Olen erittäin halukas ostamaan sellaisen, koska tilanteeni vaatii nyt tällaiset ominaisuudet puhelimeltani ja mulla on nyt vanha X6-0032GB Nokia.
Taitaa olla Börjen kehittelemä malli, jota ei saa mistään kaupoista. Ellei Nokia hoksaa tätä ja varasta ideaa.
- Börjesetä
Tarvii uusi kirjoitti:
Kotkalainen pelifirma valloittaa maaimaa ensimmäisenä suomalaisena virtuaalipelien kehittelijänä, jospa ne laajentais osaamistaan myös näihin miesten omiin älypuhelimiin kaikenmaailman palohälytysvaroittimillaan.
Ja yks juttu olis, että tämä kotkalainen pelifirma keksis laittaa johonkin merirosvopeliteemaan paikalliset kaupungin virkamiehet tappelemaan keskenään johonkin Ruotsinsalmen edustalle vanhaan keskiaikaiseen laivaan ja Vellamo voisi toimia taistelujoukkojen jonkinlaisena tukiasemana.
Miltähän se näyttäisi, jos Lindet, Ruonalat ja Salmiset hilluis virtuaalisina hahmoina jossain vanhojen laivojen uumenissa ja joutuisivat pakoilemaan kaiken aikaa tielleen tulevia esteitä !?
- Äly luuri
voisko tuohon saada semmoisen pillumangneetti ominaisuuden (kiimanhaistaja)?
- Ei kai sentään
Mitä sinä sellaisella puhelimella teet, hajoaa ne laitteet vähemmästäkin .
- kkkkkkkkk
hyvä peli ostin eilen moisen, todella hyvä kertoi senkin koska on ruoka lämmintä.
- Kuka haluaa töihn
Noi kaukoohjattavat kinkkumittarit ja saunanlämmittäjät on keksitty aikoja sitten. Nyt tarvitaan puhelinta, joka menee työpaikallekin ettei itse tarvitse mennä.
- Kokeilkaa tekin
Tein sellaisen ihme vekottimen ihan itse kolmesta vanhasta kännykän raadosta ja hyvin toimii.
- Gjonsta
Toivottavasti ihmeäly on idioottivarma kuten jos ei tekisi juuri näin että soittaa ja pyytää
vaimon syömään samaanpaikkaan jonne olet juuri menossa tyttöystäväsi
kanssa. Näistähän reklamaatiota voisi tietysti pyytää virheellisestä tuotteesta
mutta eihän se kannettu vesi kauaa kaivossa pysy.?Ja näinhän eisiis kannata
ihmeälyjen valmistus. Ideoita pitää olla sano
etana aavikolla kunnes huomasi sen olevan kukkaruukussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891