Hyvänkaupanpaikka

edelleen_odottava

Oulun hyvänkaupanpaikka mainostaa saaneensa luotettavan toimittajan maineen. Taitaa olla puppua tuollaiset puheet. Toimitusehdoissa lukee, että tavara toimitetaan sovitusti perille, mutta entäpä kun EI TOIMITETA. Ja asiakkaan pitää vieläpä itse soittaa useaan kertaan firmaan ja kysellä tuotteensa perään, kun ne siellä aina lupaavat soittaa takaisin, mutta eivät soitakkaan. Ja ei tietenkään minkäänlaisia korvauksia. Huonoa palvelua, hyi hyi!

47

18203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purupeukku

      Ne myy ihan sekundaa..Tee ennemmin itse!

      • melkein petetty

        Älkää maksako mitään etukäteen tähän "hyvänkaupanpaikkaan".
        Esimerkiksi 6neliön huvimajaa ei niillä ole .Tilasin sellaisen puhelimitse
        (ilmoitettiin, että tuotetta on varastossa) ja sovin toimitusajan.Lasku tuli,ja olisi pitänyt maksaa etukäteen.Tänään halusin varmistaa tarkan toimituspäivän,ilmeni että heillä ei kyseistä tuotetta olekaan.Onneksi en kerinnyt maksamaan.Varokaa tätä yritystä.


    • Pihavarasto

      Ihan pskaa myyvät,

    • vidix

      olen ostanut paikasta kylpytynnyrin ja 2kotaa.
      on tullut silloin ku on sovittu ja sellaista tavaraa ku olen tilannut että olen kyllä tosi tyytyväinen heidän palveluunsa.kilpailutin tuotteita vielä useammassa firmassa niin kyllä hyvänkaupanpaikka oli muita edullisempi ja ei tarvinut puoltavuotta odottaa.

    • pettynyt lappi

      Minä ainakin olen jo vienyt viranomaisille minun juttuni, koska olen maksant heille 3000e ja tavaraa ei ole näkynyt!! Olen odotellut sitä 2,5kk.NYT RIITTI MINULLE! Tämä on PETOS!!!!

      • Bullshittii100

        Lupaavat selvittää että kuuluuko led valot takuun piiriin. 3 tonnii maksava palju 7kk vanha ja lamput sammuilee. aikaa kulumut kaksi viikkoa eikä soittoa kuulu. Mulla koko lafka poikotissa ja kavereillekin olen kertonut. ei ihme jos kauppa ei käy ku ihmisillä näinpaljon huonoja kokemuksia,


      • Anonyymi

        Rouva tilasi kylpytynnyrin 3 viikkoa sitten ja maksoi tilauksen.Eipä ole tynnyriä näkynyt!Saa nähdä jääkö saamatta tynnyri tai rahat???Jos ei näy pikapuoliin niin on sitten otettava yhteys kuluttaja asiamieheen!


    • eilöyvy

      Niinhän se taitaa olla että hyvä kauppa on silloin kun rahan saa mutta tavaraa ei toimita liekö heillä edes tehdasta tai tavarantoimittajaa joka pystyisi moisia tekemään !

    • toiseen kauppaan

      Asiakaspalvelusta ei ole tietoakaan ko. firmassa. Katteettomia lupauksia toimitusajoista, jos edes pystyvät toimittamaan. Etukäteen yrittävät myös rahat periä. Kannattaa tehdä tilaukset muualta.

      • jäilatosaamatta

        Nimenomaan näin.,myydään tuotteita joita ei heillä edes ole. Luvataan toimittaa parin viikon sisällä. Itse pitää kysellä.
        Lupaavat soittaa, ei kuulu mitään. Älkäää missään nimessä maksako ennen Kuin tavaran olette saaneet.
        Pahinta silti ,että valehtelevat ihan päin naamaa. Uskomatonta toimintaa.


      • Anonyymi

        Ostettiin Hyvän paikan kylpytynnyri Iisalmen Carlsonin kautta kesällä. Kannessa ei ollut mitään kiinnipitimiä ja kansi lähti irti kovalla tuulella ja vaurioitti tosi ohutta peltisavupiippua ja piipunsuojaa. Kansi lähtee helposti pois paljun päältä myös pienemmällä tuulella jos palju on sopivalla paikalla tuuleen nähden. Vaurioituneesta savupiipusta reklamoitu Carslonia noin 3 viikkoa sitten, eikä sieltä ole kuulunut mitään! Myös Hyvän paikan kauppaan esitetty että laittaisivat paljujen kansiin valmiiksi kiinnipitimet, niinkuin heidän paljukärryissään on. Eivät korvaansa lotkauta koska mahdollisimman halvalla pitää tehdä. Paljun alta irtosi myös veden poistoputki eikä putken ympärillä ollut minkäänlaista eristettä.Styroksilla oli paljun pohja eristetty ja putken kohdalle oli vain syvennys tehty..eli putki täysin suojaamatta. No laitettiin paljun alle finfoam levy ja poistoputken ympärille eristettä, kunhan ensin tuli suojakeli että saatiin palju irti maasta. Ohjeissa ja jälleenmyyntikaupoissa pitäsi todella paljon tähdentää että kaminassa kiertävä vesi pitää myös tyhjentää pakkasella kaminan poistotulpan kautta, mahdollisimman nopeasti kylpemisen jälkeen ettei se jäädy siellä. Pitänee hommata jokin sähkölämmitin kaminan sisälle että voisi pitää samat vedet edes kaksi vrk pakkasellakin!


    • Pohjoisesta77

      Älkää maksako etukäteen! Vasta sitten kun tavara on nähtävillä ja pihassa.

      • KilinKelli

        Yksinkertaisia idiootteja täällä kirjoittelee ja puhuu täyttä PASKAA!!!
        Ajakaa siihen niitten pihaan limingantullissa ja todetkaa itse että siellä oikeasti on tavaraa pihat notkollaan ja homma toimii,työmiestä pihassa niinku meressä mutaa,rekkaa menee ja tulee niin että on koko limingantulli on tukossa!!!


      • HOHHOIJJAAA
        KilinKelli kirjoitti:

        Yksinkertaisia idiootteja täällä kirjoittelee ja puhuu täyttä PASKAA!!!
        Ajakaa siihen niitten pihaan limingantullissa ja todetkaa itse että siellä oikeasti on tavaraa pihat notkollaan ja homma toimii,työmiestä pihassa niinku meressä mutaa,rekkaa menee ja tulee niin että on koko limingantulli on tukossa!!!

        Mulle ei ainakaan toimittanut tilausta, jos ei maksa rahoja välittömästi takaisin niin otan yhteyttä kuluttaja-asiameheen.
        IHAN PA..KA FIRMA!
        ÄLKÄÄ TILATKO NÄILTÄ MITÄÄN!


    • tampereeltanääs

      Tilasin kylpytynnyrin elokuun puolivälissä, ja kaikki toimi ihan ok. Tilaus toimitettiin jopa viikko etuajassa. Asiakaspalvelu oli erittäin ammattitaitoista ja hyvää. Kylpytynnyri on todella hyvä ja laadukas (ainakin näin lyhyellä kokemuksella). Erityis kiitokset tehokkaasta kaminasta. Eipä tarvii paljon odotella veden lämpiämistä. 35-40 astetta alle kahdessa tunnissa. Suosittelen lämpimästi ja asioin varmasti ko. kaupassa toistekkin.

    • GrilliJaKota

      Kokkolassa ollaan samaa mieltä palvelusta!
      Kaikki piti enemmän kuin paikkansa kun grillikota hyvän kaupan paikasta tilattiin.
      Voin suositella lämpimästi kyseistä yritystä.

    • Ylimielisiä

      En suosittele kennellekkään kyseistä yritystä. Tavara ei ollut sitä mitä tilasin, enkä saanut hyvitystä.

    • Exasiakas

      Nimensä veroisesti hyvänkaupanpaikka. Ei asiakkaalle mutta myyjä yritykselle. Ostin kesä keitaan. Maksoin ja odottelin. Nyt pystyssä. Ensi kesän hommana purkaa pois ja TEHDÄ itse uusi tilalle.

    • hectori

      Liekkö lestaadiolaisia omistajat?

      • Anonyymi

        Oliskohan nuo LestaPettereitä, tai jotaki muita Jessuja?Onkait niitten pakko olla😮🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan nuo LestaPettereitä, tai jotaki muita Jessuja?Onkait niitten pakko olla😮🤭

        Ei oo lestoja, muuten vaan passaa ja omahyväistä porukkaa.


    • Anonyymi

      Olin jo kirjoittamassa positiivistä asiakaspalautetta ongelman ratkaisusta pariladon kanssa, mutta tämän päivän puhelu muutti kaiken.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Väärin uskot , taijat omistaja olla.


      • Anonyymi

        Huijaavat omilla huudoilla hinnat ylös. Kylpytynnyreitä jatkuvasti huutokaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijaavat omilla huudoilla hinnat ylös. Kylpytynnyreitä jatkuvasti huutokaupassa.

        Tuskin kaikki kaupat toteutuu, uskonveljen korkein huuto lopettaa kaupan, ellei joku toope huuda enemmän. Kas kummaa hinta onkin enemmän kuin samasta liikkeestä ostettu palju kotiin kuljetettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijaavat omilla huudoilla hinnat ylös. Kylpytynnyreitä jatkuvasti huutokaupassa.

        Tämä on totta, jos heillä on ilmoituksessa "myydään eniten tarjoavalle" no hinta jos ei nouse heille mieleiseen summaan niin heillä on omia huutajia omilla henkilösyyksillä jotka huutavat sen niin että tuote ei vaan pääse asiakkaille. Tätä törkeää tyyliä käyttää toki muukin firma huutokauppa.comissa.


    • Anonyymi

      Ei ole paljua näkynyt. 2-4 viikkoa luvattiin toimitusajaksi ja nyt mennyt yli 6 viikkoa. Tavarantoimittajalta ei kuulemma tule tavaraa, mutta näyttää kommenttien perusteella olevan heille täysin normaalia...

    • Anonyymi

      Hyvin toimi 2viikkoa tilauksesta tynnyri pihassa nätti ku mikä. Asiakaspalvelu hyvä varmisti tilauksen et on kaikki ok.
      Ei valittamista

      • Anonyymi

        Sama täällä ollaan tyytyväisiä paljun omistajia. Suosittelen😊👍


      • Anonyymi

        Kylpytynnyri tuli nopeammin kuin alunperin oli luvattu. Luvattiin kuudessa päivässä, tuli neljässä. Ei siis valittamista yrityksen toimitusajoista.


    • Anonyymi

      Häpeällistä, että ”Hyvän” Kaupan Paikka ratsastaa mainonnassaan avainlipulla ja suomalaisuudella. Tyhmänä menin miinaan ja maksoin kylpypaljun etukäteen 3.12. kun minulle vakuutettiin Sami ”The Sampan” toimesta, että toimitusaika varastossa olevalle ja ”heti toimitukseen” olevalle tuotteelle max. 2 viikkoa. Aikarajan ollessa umpeutumassa muistutin rotuaalilla hengailevia Oulun-hemmoja lupauksesta, ja vasta silloin palju lähti liikkeelle. Tosin oululaiset valitsivat kylän oman pojan Kauko Röyhkän popit korvissa soiden rahdin toimittajaksi halvimman ja huonoimman mahdollisen eli Postin, joka HUKKASI paljun Karjaan ja Vantaan terminaalien välillä. Asiaa tivattuani palju luvattiin ”LÖYTÄÄ” ja toimittaa. Kahtena päivänä lupaus on jo petetty. Nyt jännitetään petetäänkö myös kolmas toimituspäivälupaus. Kolme viikkoa tilauksesta pian täynnä. Hävettää Hyvän Kaupan Paikka ja Postin kaltaisten moraalittomien toimijoiden puolesta ihan aidosti !!!

      • Anonyymi

        Meille tuli palju sovitusti. Maksettiin etukäteen - ei ongelmia …. Ainoa ongelma on, että muivikanteen pitäisi saada mukaan ne kiinnitysjutut. Muovikansi lentää tuulella kauas… 😔


    • Anonyymi

      Ostin Design puuceen. Mitat aivan väärät ja tästä kun laitoin viestiä. Vastaus kaksi kertaa heidän myyjältä, mitä haittaa tästä on?
      En suosittele kenellekään . Tilauksen perään sai myös soitella sekä laittaa sähköpostia.

      • Anonyymi

        Kuka on Oulussa tämän ns. hyvänkaupanpaikan vetäsjä eli ns. fyysinen henkilö??
        Jos muualla on saattanut saada hyvääkin palvelua ko. puljusta, niin se riippuu puhtaasti itse ketjun vetäjästä eli kauppiaasta.

        Oulussa taitaa ko. kauppias olla paikallisesti ilmaistuna oikea SUTKI!

        Ostakaa tuote toimitusehdolla: tavaran toimitus maksua vastaan - eli maksatte vasta sitten, tavara tuodaan perille. Älkääkä maksako tuotetta etukäteen, jos kokemukset ovat tuollaiset, ettei alkeellisintakaan asiakaspalvelua löydy, kun tuotetta ei tule tai tavara on täyttä skeidaa (=paskaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Oulussa tämän ns. hyvänkaupanpaikan vetäsjä eli ns. fyysinen henkilö??
        Jos muualla on saattanut saada hyvääkin palvelua ko. puljusta, niin se riippuu puhtaasti itse ketjun vetäjästä eli kauppiaasta.

        Oulussa taitaa ko. kauppias olla paikallisesti ilmaistuna oikea SUTKI!

        Ostakaa tuote toimitusehdolla: tavaran toimitus maksua vastaan - eli maksatte vasta sitten, tavara tuodaan perille. Älkääkä maksako tuotetta etukäteen, jos kokemukset ovat tuollaiset, ettei alkeellisintakaan asiakaspalvelua löydy, kun tuotetta ei tule tai tavara on täyttä skeidaa (=paskaa).

        Onko ouulaisnen kauppias lestataustainen? Sehän kertookin jo paljon, jos on.


    • Anonyymi

      Kyllä toimii,palju toimitettiin nopeasti kun soitin,jouduin kyllä itse hakemaan muutamankymmenen kilometrin päästä peräkärryllä että sain juhannukseksi kun posti olisi tuonut vasta maanantaina,suosittelen

    • Anonyymi

      Veli oli tilannut pihasaunan ja oli myös maksanut. Kyseinen sauna oli ollut Oulussa odottamassa varastolla kuljetusta, mutta kuljetuksen järjetyttyä Kuusamoon ja tavaraa hakiessa, kyseistä saunaa ei löytynyt... Oli myyty toiseen kertaan ja nyt 6000 tonnia on kyseseisen huijarin liiveissä. Älkää maksako mitään etukäteen. Rosvoporukkaa. Myyjät aivan relkäramgattomia, eivät uskalla vastata.

    • Anonyymi

      Tilasinpa paljun ko firmasta oikein valoilla😂5 eur patteri valo joka ei edes toimi veden läpi,samoin tabletit joita saa puolet halvemmalla muualta vaikka mainostettiin että paljun ostaja saa puoleen hintaan .. paljua kun vertaa noin 300.- kalliimpiin en olisi ostanut kyllä laatu erittäin heikkoa, loppu arvio rahat pois kun on sesonki ..en suosittele.

    • Anonyymi

      Tilasin hyvän kaupan paikasta pihasaunan 2.6 4vk toimitusaika. Tehtiin pohjatyöt ja pilariharkko valut valmiiksi. Nyt ootettu vajaa 2kk.soitin liikkeeseen missä sauna viipyy, vastattiin että emme voi toimittaa saunaa. Kyllä on hienoa toimintaa!!!!

    • Anonyymi

      Tilasin grillikodan jo 28.5 eikä vieläkään ole tullut vaikka lupasivat että on toimitettuna pihaan 3-4viikossa. Nyt mennyt jo 8 viikkoa. Eivät ole olleet yhteydessä vaikka lupasivat antaa väliaika tietoja. En tiedä tuleeko kota ollenkaan. Maksun saivat kuitenkin heti kun tilasin. Nimimerkillä: Todella pettynyt

      • Anonyymi

        Nyt mennyt kohta 10 viikkoa ja soitin sinne. Sanoivat että tällä viikolla grillikota tulee. Saa nähdä tuleeko ja onko hyvityksiä mukana mitä pyysin pitkittyneestä toimituksesta. Tuskin on ja varmaan jotain puuttuu kun muiden ilmoituksia lueskelee.


    • Anonyymi

      8000 euron luxus tupa ostettu ja maksettu
      Ei ole tullut 2 viikkoon vaikka heti lähti eli minulla juttu menee lakimiehen kautta eteenpäin, eivät vastaa puheluihin eivätkä sähköposteihin joten en SUOSITTEKE KELLEKKÄÄN TUOTA FIRMAA

    • Anonyymi

      ei huonoa sanottavaa ko. puljusta. palju tuli sovitussa 2 viikossa

    • Anonyymi

      jhtyjyjy

    • Anonyymi

      Huutokaupat COM ainakin ihan huijausta myydään muka eniten tarjoavalle

    • Anonyymi

      Tuotteet vähintääkin kyseenalaisen laatuisia(jos saa) maksu kyllä otetaan. Osin Täyttä Kiina-paskaa missä mahdollista oikaista. Jos reklamaatioita ilmenee (kun) on käytös täysin ala-arvoista asiakkaan suuntaan. On käsittämätöntä, että joku täältä tilaa jotain, kun on asiallisiakin toimijoita markkinoilla. Katsokaa hyvät ihmiset mistä tilaatte ja maksakaa vaikka se muutama satanen enemmän, saatte (paremman) tuotteen ja mielen. Asiakaspalvelu 4-.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe