23.6-11 Torstai

Raittiina torstaihin.

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, raittiina. (sekös ärsyttää persekärpäsiä)

• 22

Jokos oot Jussin nuss...eikun juhlinut?

• Hähä, :D
      Kohta saamme palautetta.

• Niinpä niin

Niinpä niin. Se on kyllä huomattu, että ärsytätte tahallanne ihmisiä spämmillänne. Tästä on tullu teille jonkinlainen päähänpinttymä. Itsekkin olen kuitenkin selvänä ainakin toistaiseksi, teistä palstan "raitistelijoista" en olisi niinkään varma.

• Minulle tämä on eräänlainen päiväkirja vaikka on kotisivut ja pari blogia.
        Edelleen, minulla on yli 365 syytä kirjoittaa tänne ja jos se häiritsee sinua niin älä avaa tätä ketjua ja varsinkaan kirjoita tänne asiattomasti.
        Olen aika alussa raittiudessa sen myönnän mutta tämä palsta on auttanut minua ja monia muita.

Tämä "päähänpinttymä" on tietääkseni toiminut vuodesta 2005 asti.

• kannaajja
        ex-tissuttaja2 kirjoitti:

Minulle tämä on eräänlainen päiväkirja vaikka on kotisivut ja pari blogia.
        Edelleen, minulla on yli 365 syytä kirjoittaa tänne ja jos se häiritsee sinua niin älä avaa tätä ketjua ja varsinkaan kirjoita tänne asiattomasti.
        Olen aika alussa raittiudessa sen myönnän mutta tämä palsta on auttanut minua ja monia muita.

Tämä "päähänpinttymä" on tietääkseni toiminut vuodesta 2005 asti.

Saisko ne plogit ja kottarit näkyviin.
        Mulla on yli 365 syytä jatkaa ihan normaalia kännäystä siis en aina kännää.
        Nyt otin olutta joten tässä raportti, 4 bisseä ja oottelen että puhallan normit ja joo mulla on mittari kotona.
        Pitää kuskata tänään ja saan siitä vähän egejä tosin mulla ei ole korttia.

En taaskaan tajua tätä jutskaa mutta vakkarit ehkä tajuaa.

• kannaajja kirjoitti:

Nyt otin olutta joten tässä raportti, 4 bisseä ja oottelen että puhallan normit ja joo mulla on mittari kotona.

ET SAA

Tuo mittari oli todella hyvä ostos kunhan on luotettava.

• Kiljutiina
        kannaajja kirjoitti:

Sulle luettavaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3650/archive

Kandee hoikata, ainakin puolet, luultavasti enemmän kirjoitukista on moderoitu pois. tuo raitis ilmaantui kuvioihin jotain kuu vuotta sitten, silloin alkoi sensuuri, muutamia vuosia on hävitetty täydellisesti. Pitkäaikaisia kirjoittajia ei ole kuin muutama, seriffi häätänyt muut. Nämä tussuttajat ja tounit olleet netissä vasta lyhyen aikaa. Joku tussuttajakin on kai tehnyt ensimmäiset kotisivunsa jollain plogiautomaatilla ja luulee olevansa kovakin nörtti :DDDD

Kattele muita foorumeita, niissä keskustelu asiallista, tai ainakin pirun paljon asiallisempaa. Tämä on nykyään täydellinen huuhaa-portaali, kiitos näitten aivomätien, päivä kerrallaan.

• Kiljutiina kirjoitti:

Sulle luettavaa:

Kandee hoikata, ainakin puolet, luultavasti enemmän kirjoitukista on moderoitu pois. tuo raitis ilmaantui kuvioihin jotain kuu vuotta sitten, silloin alkoi sensuuri, muutamia vuosia on hävitetty täydellisesti. Pitkäaikaisia kirjoittajia ei ole kuin muutama, seriffi häätänyt muut. Nämä tussuttajat ja tounit olleet netissä vasta lyhyen aikaa. Joku tussuttajakin on kai tehnyt ensimmäiset kotisivunsa jollain plogiautomaatilla ja luulee olevansa kovakin nörtti :DDDD

Kattele muita foorumeita, niissä keskustelu asiallista, tai ainakin pirun paljon asiallisempaa. Tämä on nykyään täydellinen huuhaa-portaali, kiitos näitten aivomätien, päivä kerrallaan.

Raitis on valvoja enkä ole huomannut että syyttä poistettaisiin viestejä.
        Uskallanpa kehua että on hyvä valvoja ja tänne tarvitaankin vähän tiukempi kuri.
        En käytä automaatteja koska inhoan mainoksia ja olen vääntänyt koodia vic-20 asti ja se kannatti kun sillä tienaakin.

• t. voipytty
        Kiljutiina kirjoitti:

Sulle luettavaa:

Asiallisia keskusteluja meistä varmaan kaipaa enin osa. Itseni tuntien ja henkilöhistoriastani johtuen olen havainnut, että valitettavasti en osaa sellaista aloittaa. Elän yksinkertaista elämää, johon päivä kerrallaan raittiuden lisäksi kuuluu mm. aa-toveriseura, työn tapainen, kolme aktiivista harrastusporukkaa ja pieni perhe jälkikasvuineen.

Toivon, vaikkapa sinulta, jotain asiallisen keskustelun alkua tähän portaaliin kuuluvasta aiheesta.

• t. voipytty

Raittiina tänään, ihan oman itseni vuoksi.

• Päivä kerrallaan

Kännissä tänäänkin, päivä kerrallaan!

• Oskari5

Raittiina toivottelen kaikille palstalaisille Hyvää Juhannusta!

• Päivä kerrallaan

Joo

Eikun Omot aanukseen ja nokka täyteen Norttia!

• Heh..

Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
      Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe