Kertokaa kokemuksia pirin rännityksestä... esim. kuinka kauan meni, että huomasitte olevanne koukussa vai pystyittekö lopettamaan?
Kokemuksia piripsykooseista ja kuinka pitkä ränni takana, kun puhkesi?
Onko huomattavaa eroa/vaikutusta jos syö SSRI-lääkitystä ja käyttää samanaikaisesti piriä?
Voiko kipu taipeissa (käsiä liikuttaessa ja levossakin pitäessä) johtua siitä, että olen saattanut piikittää lihakseen tai hermoon...? Voiko massiivinen, pitkään (nyt aamuyöstä saakka) kestävä päänsärky johtua vain univajeesta, tai nesteenhukasta?
Nyt on menossa muistaakseni neljäs päivä piriä i.v:nä. Yhteensä olen nukkunut tänä aikana 3 tuntia. Olen yrittänyt syödä ja juoda parhaani mukaan, viimeistään silloin muistanut, kun on alkanut heikottamaan kunnolla.
Tämä on neljäs ränni, minkä otan i.v:nä ja viime kerralla huomasin jo, että piri mukamas aiheuttaa minulle, joka kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, euforisen ja iloisen tunteen lisäksi sen "normaalin" tunteen, mistä jotku käyttävät ovat puhuneet Mielessä pyörii vain, tämmöinen on normaalin ihmisen mieli. Tasapainoinen ja tyytyväinen. Näin pitäisikin olla... Tämän takia pelkään kovasti, että minun on vaikea katkaista tätä ränniä. Nyt jauhoa tuntuu täällä päin olevan niin paljon kun vaan jaksaa ja rahat riittävät vetää, minkä tieto ei helpota yhtään!
Kokemuksia piristä i.v:nä...
kestänköhän...
2
367
Vastaukset
- eihajuakaan
Eihajuakaan on surullinen koska Suomessa ja muualla Itäeuroopassa jengi vetää todella herkästi rännittämiseksi. Ei piikkiin tartuta niin herkästi länteen saavuttaessa. Spurgua kansaa noi suomalaiset.
Miksei pommit ja/tai nokat riitä? - ytrfgh
niin piikkikoukku on pahin ! pahempi kuin itse kamaan... itse näin rännittämisen lopetettuani vuoden unia siitä nyt niitä ei enään ole... itselläni tulee pommista maha kipeäksi ja nokituksessa palaa limakalvot palaneet jo pari kertaa ja se on todella vittumaista siksi itse käytin iv sti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947