Kokemuksia piristä i.v:nä...

kestänköhän...

Kertokaa kokemuksia pirin rännityksestä... esim. kuinka kauan meni, että huomasitte olevanne koukussa vai pystyittekö lopettamaan?
Kokemuksia piripsykooseista ja kuinka pitkä ränni takana, kun puhkesi?
Onko huomattavaa eroa/vaikutusta jos syö SSRI-lääkitystä ja käyttää samanaikaisesti piriä?

Voiko kipu taipeissa (käsiä liikuttaessa ja levossakin pitäessä) johtua siitä, että olen saattanut piikittää lihakseen tai hermoon...? Voiko massiivinen, pitkään (nyt aamuyöstä saakka) kestävä päänsärky johtua vain univajeesta, tai nesteenhukasta?

Nyt on menossa muistaakseni neljäs päivä piriä i.v:nä. Yhteensä olen nukkunut tänä aikana 3 tuntia. Olen yrittänyt syödä ja juoda parhaani mukaan, viimeistään silloin muistanut, kun on alkanut heikottamaan kunnolla.
Tämä on neljäs ränni, minkä otan i.v:nä ja viime kerralla huomasin jo, että piri mukamas aiheuttaa minulle, joka kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, euforisen ja iloisen tunteen lisäksi sen "normaalin" tunteen, mistä jotku käyttävät ovat puhuneet Mielessä pyörii vain, tämmöinen on normaalin ihmisen mieli. Tasapainoinen ja tyytyväinen. Näin pitäisikin olla... Tämän takia pelkään kovasti, että minun on vaikea katkaista tätä ränniä. Nyt jauhoa tuntuu täällä päin olevan niin paljon kun vaan jaksaa ja rahat riittävät vetää, minkä tieto ei helpota yhtään!

2

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

Eihajuakaan on surullinen koska Suomessa ja muualla Itäeuroopassa jengi vetää todella herkästi rännittämiseksi. Ei piikkiin tartuta niin herkästi länteen saavuttaessa. Spurgua kansaa noi suomalaiset.

Miksei pommit ja/tai nokat riitä?

• ytrfgh

niin piikkikoukku on pahin ! pahempi kuin itse kamaan... itse näin rännittämisen lopetettuani vuoden unia siitä nyt niitä ei enään ole... itselläni tulee pommista maha kipeäksi ja nokituksessa palaa limakalvot palaneet jo pari kertaa ja se on todella vittumaista siksi itse käytin iv sti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      947
    Aihe